• Vanavond wordt een tweede A onthuld in Pretty Little Liars en het is iemand van onderstaande personen. Wie denk jij dat het is?



    Ik vermoed Paidge, sinds de vorige aflevering. Moest het Melissa zijn, zou ik het ook niet erg vinden, want ik kan die in zoveel series niet af en die speelt altijd een vervelende rol, which would make sence. Hoe dan ook, moest het nu Caleb of Toby zijn, zou ik er wel niet mee kunnen lachen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Keegan schreef:
    (...)

    Inderdaad...
    En ik vind het nog niet meteen vreemd om meisjes te kussen.
    Troian en Keegan zijn supergoede vrienden, ik denk dat dat vreemder is hoor.
    Dat wel, maar als je je niet aangetrokken voelt door hetzelfde geslacht, kan je je daar misschien niet helemaal in smijten. Ik weet het niet, ik gis maar wat. Hoe dan ook, ik vind haar relaties op dat vlak maar strakjes verlopen. Buiten het feit dat ze anders wel goed acteert.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Dat wel, maar als je je niet aangetrokken voelt door hetzelfde geslacht, kan je je daar misschien niet helemaal in smijten. Ik weet het niet, ik gis maar wat. Hoe dan ook, ik vind haar relaties op dat vlak maar strakjes verlopen. Buiten het feit dat ze anders wel goed acteert.


    Ik ben nu de aflevering aan het kijken, en ik vind haar in die scene dat ze erachter komt dat Nate niet is wie ze dacht dat hij was, echt wel heel goed acteren, en haar gezichtsuitdrukking bij het zien van Paige...

    Maar nu heel dat gedoe met die Maggie en die Malcolm, vind ik Ezria ook wat minder leuk. Spoby en Haleb blijven mijn favo's (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    (...)

    Ik ben nu de aflevering aan het kijken, en ik vind haar in die scene dat ze erachter komt dat Nate niet is wie ze dacht dat hij was, echt wel heel goed acteren, en haar gezichtsuitdrukking bij het zien van Paige...

    Maar nu heel dat gedoe met die Maggie en die Malcolm, vind ik Ezria ook wat minder leuk. Spoby en Haleb blijven mijn favo's (:
    Aria en Ezra heb ik nooit echt geshipt. Geen idee waarom. Caleb en Hannah wel, maar vooral Toby en Spencer. Awh my OTP, let me hug you!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha :')

    Maar Ezria wordt ook niet echt meer onder vuur genomen door A he..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Natuurlijk niet, want Aria is A, ik ben er zeker van :Y)


    Olive

    Pyromancer schreef:
    (...)Het had Ezra moeten zijn. Hij is zo badass en niet te vertrouwen en dan is Aria the leader. Haha imagine.


    Ik heb zo het gevoel dat iedereen er precies iets mee te maken heeft :'D


    Olive

    Viviee schreef:
    (...)

    Ik heb zo het gevoel dat iedereen er precies iets mee te maken heeft :'D


    Op de duur is iedereen schuldig .__.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Viviee schreef:
    (...)

    Ik heb zo het gevoel dat iedereen er precies iets mee te maken heeft :'D
    Gisteren wou ik zo'n avatar kiezen en ik kon echt niet beslissen wie omdat iedereen wel een motief had, maar geef nu eerlijk toe. Na die dingen ik je vertelde zou Aria het wel eens kunnen zijn. Ook verdacht dat zij de enigste is die ssjjtt doet in het begin.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Gisteren wou ik zo'n avatar kiezen en ik kon echt niet beslissen wie omdat iedereen wel een motief had, maar geef nu eerlijk toe. Na die dingen ik je vertelde zou Aria het wel eens kunnen zijn. Ook verdacht dat zij de enigste is die ssjjtt doet in het begin.


    True true, maar Aria is het hoofdpersonage, dat besef je toch wel, ja :'D? Daarom dat zij sssst doet, dat is uitgelegd door de schrijvers. Maar het kan natuurlijk ook een dekmantel zijn. Ik heb Aria nooit gemogen, in de boeken is ze veel leuker.


    Olive

    In het begin was Aria/Ezria leuker, toen het nog allemaal geheimzinnig was...
    Nu worden ze eigenlijk met rust gelaten door A, en dat suckt wel wat.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Viviee schreef:
    (...)

    True true, maar Aria is het hoofdpersonage, dat besef je toch wel, ja :'D? Daarom dat zij sssst doet, dat is uitgelegd door de schrijvers. Maar het kan natuurlijk ook een dekmantel zijn. Ik heb Aria nooit gemogen, in de boeken is ze veel leuker.
    Dat had ik ook al door dat het vooral vanuit haar standpunt wordt gezien. Naja het feit dat er nog nooit iets ernstigs met haar is gebeurd, maakt haar verdacht vind ik. A laat haar ook steeds dingen doen, die ze automatisch zou doen. Ik bedoel ze zijn steeds gezellig cake of veggies aan het eten terwijl de rest wordt omver gereden enzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Dat had ik ook al door dat het vooral vanuit haar standpunt wordt gezien. Naja het feit dat er nog nooit iets ernstigs met haar is gebeurd, maakt haar verdacht vind ik. A laat haar ook steeds dingen doen, die ze automatisch zou doen. Ik bedoel ze zijn steeds gezellig cake of veggies aan het eten terwijl de rest wordt omver gereden enzo.


    Als het Spencer niet is, idk, Spencer is mijn favoriet, al is zij ook verdacht want mdjqmfkjdf. Idk, echt waar, iedereen heeft een verhaal, iedereen heeft een motief, maar Aria, zij heeft idd niet veel shit over zichzelf gekregen.


    Olive

    Viviee schreef:
    (...)

    Als het Spencer niet is, idk, Spencer is mijn favoriet, al is zij ook verdacht want mdjqmfkjdf. Idk, echt waar, iedereen heeft een verhaal, iedereen heeft een motief, maar Aria, zij heeft idd niet veel shit over zichzelf gekregen.
    Ja idd, hopelijk is het haar niet, maar met die moordzaak leek alles opeens in haar richting geschoven te worden. Ze is slim en sluw, maar zij is het volgens mij niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Ja idd, hopelijk is het haar niet, maar met die moordzaak leek alles opeens in haar richting geschoven te worden. Ze is slim en sluw, maar zij is het volgens mij niet.


    Je weet maar nooit... Ik sluit volledig Hanna uit, want met dat ongeluk van haar... Ik heb serieus zitten huilen. En ik vind het wel een beetje jammer van Toby, want Spencer vond zoveel steun bij hem toen ze verdacht werd.


    Olive

    Viviee schreef:
    (...)

    Je weet maar nooit... Ik sluit volledig Hanna uit, want met dat ongeluk van haar... Ik heb serieus zitten huilen. En ik vind het wel een beetje jammer van Toby, want Spencer vond zoveel steun bij hem toen ze verdacht werd.
    Hanna is te dom daar voor, maar het zou wel een mooie plot twist zijn als zij opeens A zou zijn. Als het 1 van de vier is, zet ik mijn geld op Aria.
    Ik vind het ook jammer van Toby, maar ik ship ze toch nog steeds. Hij deed het voor haar te beschermen en dat is mijn standpunt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?