• Vanavond wordt een tweede A onthuld in Pretty Little Liars en het is iemand van onderstaande personen. Wie denk jij dat het is?



    Ik vermoed Paidge, sinds de vorige aflevering. Moest het Melissa zijn, zou ik het ook niet erg vinden, want ik kan die in zoveel series niet af en die speelt altijd een vervelende rol, which would make sence. Hoe dan ook, moest het nu Caleb of Toby zijn, zou ik er wel niet mee kunnen lachen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Eerst was ik echt verbaasd, en boos, Toby leek zo onschuldig. Maar nu ik er langer over nadenk, is het eigenlijk niet zo heel gek.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    NEEEEEEE WAAROM! IK HAAT DIE FUCKING SERIE! NEEE NIET HEM!
    I'm fucking pissed right now.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Omg deze serie, smh hahaha maar omg ik had het echt niet verwacht, hij was een van de weinige personages die ik nog een beetje vertrouwde :(


    As travars

    Translucent schreef:
    Cool, ik weet alles al omdat fucking tumblr volstaat met alles wat in de aflevering gebeurt is. leuk -not amused-


    dat is kut, ik was expres niet op tumblr/twitter/facebook gegaan omdat ik bang was dat ik spoiler zou zien. Is gelukkig gelukt.


    As travars

    Pyromancer schreef:
    NEEEEEEE WAAROM! IK HAAT DIE FUCKING SERIE! NEEE NIET HEM!
    I'm fucking pissed right now.


    Echt he?
    Al maken sommigen hun theorie het wat beter.
    Sommigen denken dus dat hij bij A is, om de meisjes te beschermen... Ik bedoel, Toby ontmaskeren, en Spoby in 1 aflevering? D:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    (...)

    Echt he?
    Al maken sommigen hun theorie het wat beter.
    Sommigen denken dus dat hij bij A is, om de meisjes te beschermen... Ik bedoel, Toby ontmaskeren, en Spoby in 1 aflevering? D:
    Dat dacht ik dus ook al en ik hoop dat het zo is, maar bij die knuffel die hij aan Spencer had ik echt iets van : 'Moatje jij kan het beter maar niet zijn'
    en dan bam Toby zijn wezen. NO ME GUSTA!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Dat dacht ik dus ook al en ik hoop dat het zo is, maar bij die knuffel die hij aan Spencer had ik echt iets van : 'Moatje jij kan het beter maar niet zijn'
    en dan bam Toby zijn wezen. NO ME GUSTA!


    Ik heb nog niet gekeken, maar heb het vanmorgen gelezen. Ik was echt zo pissed!
    Arme Spencer :[
    Spoby was mijn OTP D:
    Samen met Haleb dan...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Keegan schreef:
    (...)

    Ik heb nog niet gekeken, maar heb het vanmorgen gelezen. Ik was echt zo pissed!
    Arme Spencer :[
    Spoby was mijn OTP D:
    Samen met Haleb dan...
    Toby was meteen mijn favoriet en toen was hij opeens met Spencer, dus het kon niet beter.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Toby was meteen mijn favoriet en toen was hij opeens met Spencer, dus het kon niet beter.


    Hierzo ook :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lol, ik ben vast de enigste die dit heeft zien aankomen. Oh fantastisch gewoon, geweldige twist - LOVE IT!


    Olive

    Viviee schreef:
    Lol, ik ben vast de enigste die dit heeft zien aankomen. Oh fantastisch gewoon, geweldige twist - LOVE IT!
    Het had Ezra moeten zijn. Hij is zo badass en niet te vertrouwen en dan is Aria the leader. Haha imagine.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ezria is ook leuk :[
    Ik vind Emily er zo een beetje uitvallen... Ik weet niet waarom...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik wil het nog steeds niet geloven, pff Toby is zo leuk.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 16:07 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Keegan schreef:
    Ezria is ook leuk :[
    Ik vind Emily er zo een beetje uitvallen... Ik weet niet waarom...
    Ze is de zwakste schakel. Ook vind ik dat ze haar relaties niet goed acteert. Oki ik zou ook niet staan springen om met een meisje te kussen, maar het zijn altijd van die geforceerde kusjes dat ze geeft, terwijl die andere echt volledig in de romantiek opgaan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pyromancer schreef:
    (...)Ze is de zwakste schakel. Ook vind ik dat ze haar relaties niet goed acteert. Oki ik zou ook niet staan springen om met een meisje te kussen, maar het zijn altijd van die geforceerde kusjes dat ze geeft, terwijl die andere echt volledig in de romantiek opgaan.


    Inderdaad...
    En ik vind het nog niet meteen vreemd om meisjes te kussen.
    Troian en Keegan zijn supergoede vrienden, ik denk dat dat vreemder is hoor.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.