• Daley schreef op 28 aug 2012 - 18:25:

    RE: WvW

    En bij deze krijg je ook meteen toestemming om te beginnen!


    Dit vampierenspel is een spel dat draait om bluffen, vertrouwen en leugenaars!
    Om te winnen, moet je de mensen vinden die aan jou kant staan,maar kom je daar wel op tijd achter? Spelers krijgen anoniem een rol. Of je bent een vampier-jager, of je bent een vampier. De vampieren proberen alle vampier-jagers uit het spel te werken, zodat alleen de vampieren over blijven.
    De vampier-jagers proberen juist alle vampieren uit het spel te werken.

    Wie is er slimmer, sneller, geloofwaardiger en doordachter?
    Zullen de vampieren ontmaskerd worden? Of verslinden de vampieren de vampier-jagers?

    Deelnemers (Min.10)
    .Moonly
    .Timcanpy
    .Vasilisa
    .Risus
    .xOneNiall
    .Y0L0
    .Vollmer
    .AkatsukiXxX
    .kittje
    .Chinchilla
    .Europe
    .Synaisthmata
    .
    .
    .
    overdag stemt iedereen, in de nacht alleen de vampieren de vampieren weten wie de andere vampieren zijn.
    storie met de rollen en zoiets
    P.S. Ja dit gaat over vampieren niet weerwolven;)
    P.P.S. als je tips hebt zijn ze welkom
    P.P.P.S. Als deze je bekent voorkomt klopt dat ik mocht hetzelfde idee
    Gebruiken van de ander;-)

    BEGONNEN meedoen altijd mogelijk

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 20:49 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Gaan we nu beginnen^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    Gaan we nu beginnen^^

    ja ben nu de rollen aan het uitkiezen voor de personages :)


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    jeej^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    ben ik iemand vergeten??


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Als je een pb zou moeten krijgen
    dan ik want ik heb niks ontvangen=


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Mine


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    oja vampieren zoek een leider onder jullie zodat diegene verteld op wie jullie stemmen


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Je kan ook de lijst met deelnemers in je story zetten, in elke hoofdstuk die komt?Xd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    vraagje weet iemand hier hoe ik een mooi verhaaltje kan neerzetten dat iemand dood is gegaan of is gered door de engel?


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Vasilios schreef:
    vraagje weet iemand hier hoe ik een mooi verhaaltje kan neerzetten dat iemand dood is gegaan of is gered door de engel?


    dat kun je ook in een hoofdstuk doen ja...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kijk anders als voorbeeld naar de wvw wedstrijd van kat


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    nog een vraagje hoe kan ik laten zien dat er een vampier vermoord is of een onschuldige burger?


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Als die persoon is vermoord, mag je zijn identiteit bekend maken


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik doe mee ;d


    That is a perfect copy of reality.

    Als er meer personen bij komen, wat voor rollen krijgen zij? want je hebt de rollen al verdeeld
    misschien kan je er ook nog 2 jagers bij zetten
    mensen jager en vampierjager


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.