• Wanneer er opeens iemand tegen je begint te praten op Facebook of MSN waarvan je al jaren niets meer gehoord heb, dat alles opeens heel awkward is? Ik heb dat dus wel.
    Bij elk zinnetje dat ik typ moet ik echt gaan nadenken van "damn, wat ga ik hier nu op zeggen", of dan begint die andere persoon allemaal herinneringen op te halen die je toen heel grappig vond, maar nu eigenlijk niet meer. Dan weet ik gewoon niet hoe ik daarop moet reageren..

    Hoe zit het bij jullie?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ja, dat heb ik ook wel eens, al heb ik dat de laatste tijd heel erg weinig, aangezien ik niet echt mensen van vroeger spreek.


    comfort in c h a o s

    Nou ja, ik reageer meestal heel kort en traag op facebook of msn, dus ik heb er niet echt last van. Ik let dan ietsje meer op mijn grammatica. Met mensen waar ik vaker mee praat, typ ik als een kleuter van 3.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik praat niet echt met mensen van vroeger, ik chat niet eens met mensen van bij mij in de klas, maar als ik dat dan toch heel even doe (als zij beginnen) dan heb ik ook vaak zoiets als 'Wat moet ik hier nu op zeggen'.


    Ex astris, sciencia

    Austen schreef:
    Ja, dat heb ik ook wel eens, al heb ik dat de laatste tijd heel erg weinig, aangezien ik niet echt mensen van vroeger spreek.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Een vriendin van me van de basisschool, die ik echt al twee jaar niet meer heb gezien, stuurde me op msn uit het niets een lap tekst vol met "Je bent echt een topwijf", "Ik had je niet zomaar moeten laten gaan" etc. Toen zat ik ook wat verward naar het beeldscherm te staren :').


    i put the fun in funeral

    Dat heb ik ook wel eens, echt awkward


    26 - 02 - '16

    Jup! Had ik laatst ook. Echt erg.


    To infinity and beyond •

    Utlapa schreef:
    Ik praat niet echt met mensen van vroeger, ik chat niet eens met mensen van bij mij in de klas, maar als ik dat dan toch heel even doe (als zij beginnen) dan heb ik ook vaak zoiets als 'Wat moet ik hier nu op zeggen'.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Heb ik ook last van.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    ja, zelfs al na 1-2 maanden vind ik het awkward. Want wat moet je nu precies zeggen na: Hallo, hoe gaat het? wat is er nieuw en nog wat leuks gedaan?


    -

    Leonian schreef:
    Nou ja, ik reageer meestal heel kort en traag op facebook of msn, dus ik heb er niet echt last van. Ik let dan ietsje meer op mijn grammatica. Met mensen waar ik vaker mee praat, typ ik als een kleuter van 3.


    I'm just beautiful me.

    Austen schreef:
    Ja, dat heb ik ook wel eens, al heb ik dat de laatste tijd heel erg weinig, aangezien ik niet echt mensen van vroeger spreek.


    Birds born in a cage think flying is an illness.