• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele week weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een week lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Een reservering blijft 24 uur staan.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Zorg voor afwisseling. Verschillende soorten mensen kunnen extra botsen qua karakter.
    - Ik herhaal, dus niet alleen maar nêrds of mooiboys, of Plastics en emo's. Wees creatief.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.



    Invullijst
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Groepje: (dus b.v. cheerleader, nerd, mooiboy...)
    Leeftijd: (minimaal 17)
    Uiterlijk: (beschrijving + foto)
    Innerlijk:
    Extra:

    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Demi1309
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn
    - Stefan Kellian Vendro - nerd - 18 - Risus
    - Timity 'Tim' Landon - homoseksueel - 18 - Klaine4Ever



    Reservelijst: (deze mensen als eerste mailen bij vrijkomen rol)
    Klaine4Ever (jongensrol)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:21 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Cica, lief, ik weet het ^^ ik heb mezelf ook afgezworen om Leslie iets met Bradley te laten krijgen ^^ ik heb zowaar zelfs besproken dat ze single blijft ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {:C Whyy..?}


    Don't be like the rest of them, darling

    Mijn personage blijft sowieso single, hij is veel te onverschillig voor een meisje, haha :')


    26 - 02 - '16

    [Ik hoop dat één van de andere jongens leuk gaat worden qua karakter, anders gaat Leslie concurrentie krijgen this time xD wat ben ik blij dat de personages elkaar aan het begin nog niet mogen, anders was Julia waarschijnlijk echt gek op Bradley

    Bradley is leuk!]

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 16:12 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Waarom krijgen mijn personage's altijd concurrentie? :')

    En Les zal echt niet zo gauw vallen voor een mooiboy of quarterback, sterspeler van het footballteam :')

    En Ellie, de reden waarom niet... aangezien het anders in elk rpg gebeurt :')


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    Volledige naam: Bradley Alex MacGreggor
    Geslacht: Mannelijk
    Groepje: captain van footballteam
    Leeftijd: 19
    Uiterlijk:





    Bradley heeft donkerhaar en lichtblauwe ogen, hij is gespiert doordat hij vaak traint. Dark, Tall and Hansome.

    Innerlijk: Bradley is zelfstandig aangedreven meestal en reserveert die op de oppervlakte, hij laat zijn emoties slechts door wanneer hij boos is. Hij handelt over het algemeen oneerbiedig en arrogant, en speelt constant rebussen. Hij houd er van om mensen te iriteren en het kan hem niets schelen als de ander boos word of iets dergelijks.

    Extra:
    Bradley is van italiaanse afkomst.


    Don't be like the rest of them, darling

    Italiaans :9~


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Waarom krijgen mijn personage's altijd concurrentie? :')

    En Les zal echt niet zo gauw vallen voor een mooiboy of quarterback, sterspeler van het footballteam :')

    En Ellie, de reden waarom niet... aangezien het anders in elk rpg gebeurt :')


    Butt... :c.. They can be friends right? :D


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Waarom krijgen mijn personage's altijd concurrentie? :')

    En Les zal echt niet zo gauw vallen voor een mooiboy of quarterback, sterspeler van het footballteam :')

    En Ellie, de reden waarom niet... aangezien het anders in elk rpg gebeurt :')


    Wel op een emotieloze emo? Hahaha


    26 - 02 - '16

    jaimyhoi schreef:
    Italiaans :9~


    :D


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Butt... :c.. They can be friends right? :D


    Hmm... maybe, maybe not.

    In iedergeval niet in het begin :Y) tenminste, Les is wel het type dat iedereen goed gestemd wil hebben, dus die zal geen haat aan hem hebben misschien, maar hij wel aan haar waarschijnlijk :')


    Feline schreef:
    (...)

    Wel op een emotieloze emo? Hahaha



    Hahahah, misschien wel :Y)


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    (...)


    Hahahah, misschien wel :Y)



    Hahaha :3


    26 - 02 - '16

    [ook nog iemand voor Will? Hahah :)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Hmm... maybe, maybe not.

    In iedergeval niet in het begin tenminste, Les is wel het type dat iedereen goed gestemd wil hebben, dus die zal geen haat aan hem hebben misschien, maar hij wel aan haar waarschijnlijk :')


    D:

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 16:19 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik heb mijn karakter zo aangepast dat ze aan iedereen een hekel heeft en iedereen aan haar een hekel kan hebben zoals de bedoeling is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.