• Texas High is een high school dat elk jaar een maand kamp heeft. Tijdens dit kamp ga je naar een plaats buiten de U.S.A., elk jaar een andere, waar je verschillende lessen volgt maar ook verschillende opdrachten krijgt te doen om elkaar beter te leren kennen. Dit jaar gaat het kamp naar Mexico, een perfecte plek voor activiteiten als kamperen, wandelen, klimmen, fietsen, kanovaren en kajakken, iets wat de docenten maar al te goed weten. Daarom sturen ze hun leerlingen een hele week weg, om door middel van kompas en kaart hun weg terug te vinden. Iets wat heel veel leerlingen heel leuk vinden, als ze tenminste met hun vrienden in een groep mogen. Maar wat als dat niet zo is? Wat als je met mensen in een groep moet waar je helemaal geen band mee hebt?


    In dit RPG volgen we 10 jongeren, uit hele verschillende groepjes, die met elkaar in het groepje geplaatst worden. ’s Avonds laat worden ze geblinddoekt uit hun bed gehaald en in een busje gegooid, waardoor ze er geen idee van hebben met wie ze in het groepje komen. Als ze hun blinddoeken eenmaal af mogen doen staan ze met zijn alle op de middle of nowhere en voor ze het weten is het busje alweer weg gereden. Daar staan ze dan, met mensen die ze of helemaal niet kennen of waar ze echt een hekel aan hebben. Een week lang zullen ze, zonder mobieltjes, zonder iets dat hun in verbinding brengt met de bewoonde wereld, met zijn tienen moeten overleven, proberend de weg terug te vinden. Zal ze dit lukken? Zal er vriendschap ontstaan of zullen ze alleen maar een grotere hekel aan elkaar krijgen?


    Regels:
    - Je houdt je aan de algemene regels.
    - Een reservering blijft 24 uur staan.
    - Niet met zijn tweeën/drieën alles vol spammen.
    - Minimaal 6 regels, het liefst langer.
    - Speel realistisch. Ze haten elkaar, ga niet ineens knuffelen of na 10 berichten al zoenen.
    - Zorg voor afwisseling. Verschillende soorten mensen kunnen extra botsen qua karakter.
    - Ik herhaal, dus niet alleen maar nêrds of mooiboys, of Plastics en emo's. Wees creatief.
    - Wanneer je je niet aan de regels houd, volgt een waarschuwing. Als je vijf keer de regels hebt overtreden lig je uit het RPG en zal je rol weer vrij komen te staan voor anderen die mee willen doen.



    Invullijst
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Groepje: (dus b.v. cheerleader, nerd, mooiboy...)
    Leeftijd: (minimaal 17)
    Uiterlijk: (beschrijving + foto)
    Innerlijk:
    Extra:

    Meiden:
    - Julia Faye Dubois - cheerleader - 18 - TheseWords
    - Leslie Fields - hoofdredacteur schoolkrant - 18 - jaimyhoi
    - Delilah "Dee" Evelyn Whittemore - toneelclub - 18 - Lahey
    - Mercedes June Williams - pestkop - 18 - Humblebee
    - Milou Ranel Addams - natuurfanaat - 18 - TheMarauders
    - Claire Karin Millens - durfal - 18 - Naomia


    Jongens:
    - Will Riley Stewart - mooiboy - 19 - Demi1309
    - Gregory 'Greg' Montgommery - emo - 18 - Feline
    - Alan Rider - muzikant - 18 - TheMarauders
    - Bradley Alex MacGreggor - captain van footballteam - 19 - WillNotLearn
    - Stefan Kellian Vendro - nerd - 18 - Risus
    - Timity 'Tim' Landon - homoseksueel - 18 - Klaine4Ever



    Reservelijst: (deze mensen als eerste mailen bij vrijkomen rol)
    Klaine4Ever (jongensrol)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:21 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lahey schreef:
    (...)


    Haha ;p Mijn langste personage is iets van 1200 woorden ^^


    *le whut*
    O.O


    26 - 02 - '16

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Nee! Dat is véélste gevaarlijk, met twee Daniëls (undercover onder andere namen) hebben de andere personages helemaal geen kans meer!

    No, I'm joking, maar ik heb liever dat iedereen het bij één rol houd. Als we niet vol komen, mag jij een tweede rol aanmaken, oké?


    XD Ik vind het goed.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lahey schreef:
    (...)


    Haha ;p Mijn langste personage is iets van 1200 woorden ^^


    {:| En ik kom niet eens tot de 150 -.-''}


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    {:| En ik kom niet eens tot de 150 -.-''}



    Ik wil je anders wel helpen (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)


    Ik wil je anders wel helpen (:


    Hoe kan je helpen dan? Hahah, ben wel benieuwd naar de tips ;) Heb ik waarschijnlijk ook nog wat aan. x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lahey schreef:
    (...)


    Ik wil je anders wel helpen (:


    Zou je mij ook willen helpen? Vaak worden mijn rollen niet gekozen omdat ze te kort zijn of er zijn betere rollen die perfect zijn en veel langer.. =.=


    26 - 02 - '16

    Lahey schreef:
    (...)


    Ik wil je anders wel helpen (:


    Waarom maak je daar niet gewoon een nieuw topic over aan?

    Niet dat je het hier niet mag schrijven hoor, ik ben ook wel nieuwsgierig, maar ik denk dat héél veel mensen daar iets aan kunnen hebben.


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    (...)

    Waarom maak je daar niet gewoon een nieuw topic over aan?

    Niet dat je het hier niet mag schrijven hoor, ik ben ook wel nieuwsgierig, maar ik denk dat héél veel mensen daar iets aan kunnen hebben.


    Ik denk dat dat best wel mee valt ;p De meeste die ik ken maken wel uitgebreide rollen, zoals Saartje aka Risus (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Ik denk dat dat best wel mee valt ;p De meeste die ik ken maken wel uitgebreide rollen, zoals Saartje aka Risus (:


    [Ik ken ook veel mensen die hele mooie, lange personages kunnen maken, maar er zijn ook meer dan genoeg mensen die dat niet kunnen]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lahey schreef:
    (...)

    Ik denk dat dat best wel mee valt ;p De meeste die ik ken maken wel uitgebreide rollen, zoals Saartje aka Risus (:


    Eigenlijk kan ik het wel, maar ben meestal te inspiratieloos.
    Hoewel ik het wel zou kunnen denk ik.
    Maar jij maakt echt super goeie (: En meer mensen van jullie hebben altijd van die uitgebreide mensen. Dat is echt knap (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    TheMarauders schreef:
    (...)

    Eigenlijk kan ik het wel, maar ben meestal te inspiratieloos.
    Hoewel ik het wel zou kunnen denk ik.
    Maar jij maakt echt super goeie (: En meer mensen van jullie hebben altijd van die uitgebreide mensen. Dat is echt knap (:


    Aww, dankjee (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    (...)

    Ik denk dat dat best wel mee valt ;p De meeste die ik ken maken wel uitgebreide rollen, zoals Saartje aka Risus (:


    Ghehe, Ik hou gewoon niet van korte uitleg bij personage's + korte posts.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    (...)

    Ghehe, Ik hou gewoon niet van korte uitleg bij personage's + korte posts.


    Low five.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Volledige naam: Claire Karin Millens.
    Geslacht: Vrouw.
    Groepje: Durfal.
    Leeftijd: 18. 08-09-1993.
    Uiterlijk:




    Ze heeft halflang blond haar, wat ze zo heeft geverfd, oorspronkelijk heeft ze bruine haren met een slag erin wat ze vaak krult en soms ook styled en licht blauwe ogen die opvallen, ze doet dan ook bijna altijd wel een laagje eyeliner en mascara op of ze maakt haar ogen juist heel donker op, waardoor haar blauwe ogen er nog meer uitspringen, ze heeft dan ook altijd wel wat make-up bijzich. Ze heeft een slank postuur en is niet heel groot, maar 1.70m en je zal haar daarom ook vaak op hakken zien. Ze heeft niet echt haar eigen kleding style, het verandert altijd wel, de ene keer zie je haar in hele stoere kleren en de andere keer zul je haar zien in jurkjes en rokjes. Ze is dan ook een appart persoon.
    Innerlijk: Ze is een meisje dat erg dapper is en ook geen uitdaging uit de weg gaat en ze gaat dan ook vaak door tot het uiterste, het woord bang en opgeven is dan ook niet in haar woordenboek te vinden, ze is ook een meisje met wie je goed kan lachen en dan ook graag grapjes uithaald er erg ondeugend is. Maar als het moet kan ze ook serieus zijn en kan je goed met haar praten over alles en zal ze je altijd wel helpen en je de waarheid vertellen, ook als het niet leuk is, daarom vinden mensen haar al snel brutaal. Ze kan soms in het begin best verlegen overkomen, maar als je haar eenmaal goed kent weet je dat ze dat eigenlijk helemaal niet is. Ook sport ze vaak en let goed op haar figuur, omdat ze snel bijkomt, maar ook omdat het haar een goed gevoel geeft en ze even alles kwijt kan en ze heeft dus ook een goede conditie. Verder doet ze vaak erg haar best op school en haalt ook wel redelijk goeie punten, maar ze moet veel moeite doen omdat ze snel haar concentratie verliesd. (Zie verder topic.)
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 20:50 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    Volledige naam: Jessica Karin Millens.
    Geslacht: Vrouw.
    Groepje:
    Leeftijd: 18. 08-09-1993.
    Uiterlijk:




    Ze heeft halflang blond haar, wat ze zo heeft geverfd, oorspronkelijk heeft ze bruine haren met een slag erin wat ze vaak krult en soms ook styled en licht blauwe ogen die opvallen, ze doet dan ook bijna altijd wel een laagje eyeliner en mascara op of ze maakt haar ogen juist heel donker op, waardoor haar blauwe ogen er nog meer uitspringen, ze heeft dan ook altijd wel wat make-up bijzich. Ze is niet heel groot, maar 1.70m en je zal haar daarom ook vaak op hakken zien. Ze heeft niet echt haar eigen kleding style, het verandert altijd wel, de ene keer zie je haar in hele stoere kleren en de andere keer zul je haar zien in jurkjes en rokjes. En trekt ook graag dingen aan die anderen nooit zouden aantrekken.
    Innerlijk: Komt zo.
    Extra: Komt zo.

    Maak hem straks af, ben even weg, ben straks terug. :Y)


    [Wat een ge-wel-di-ge naam heb je gekozen, haha. Je zou maar zo heten!]


    Keep your head up, keep your heart strong