• [ bericht aangepast op 2 nov 2020 - 20:20 ]

    Ik kan wel voor je kijken in mijn dromen uitleg boekje? lol

    ALAYLM schreef:
    Ik kan wel voor je kijken in mijn dromen uitleg boekje? lol

    Als je wilt? ^^

    Strider schreef:
    (...)
    Als je wilt? ^^

    Ik heb het even voor je opgezocht en hier kwam ik op uit :

    De nek.
    Als de nek losvan het lichaam is betekent het dat iemand vrij komt als hij een slaaf is, of van een ziekte verstelt, of spoedig zijn schulden aflost.

    Dezelfde droom kan als volgt uitgelegd worden : Hij is verdrietig en zal spoedig opklaren ; of hij is bang en de angst zal van hem verwijderd worden.


    Dit is wat er staat over een nek. Er staat geen uitleg over een lift. Wel over wonden en kneuzingen wil je daar ook een uitleg van? lolol

    Ik kon dit vinden over de lift

    Wanneer de lift stuk is, of dat de lift niet stopt op de gewenste bestemming, suggereert dat je je emoties niet meer onder controle hebt.

    Een lift die naar beneden stort, duidt op je angst om iets los te laten. Deze droom kan ook je verlangen vertenwoordigen om alles op te geven en te ontsnappen van een veeleisende situatie. Als de lift daarentegen precies stopt voordat hij crasht, wijst je droom erop dat je lang genoeg hebt gebikkeld, en dat alles uiteindelijk wel goed komt.


    Happy Birthday my Potter!

    dromen over dood: Als je droomt over je eigen dood, duidt dit op een overgangsfase in je leven. Je wordt spiritueler en wijzer. Een alternatieve uitleg daarentegen is dat je wanhopig probeert te ontkomen aan de verplichtingen van het dagelijske leven.
    een omhoog gaande lift wijst op een goede gebeurtenis waar je blij van bent, een neergaande lift is dat er een slechte gebeurtenis plaats heeft gevonden en een op en neer gaande lift wijst op de normale ups en downs van het dagelijks leven. Als een lift stopt, wijst dit op ongecontroleerde emoties

    Jup, ik heb ook zo'n heel groot dik boek daarvan ooit voor mn verjaardag gekregen (:

    Had je er wat aan?

    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 12:03 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik zo vaak zo'n droom gehad. Daarom ben ik nog steeds bang voor liften en dan ook echt bang. Als hij kraakt of bonkt dan grijp ik iets wat dichtbij me is zo stevig mogelijk vast (cat)

    Ik droomde vannacht dat Nikki weer terug was en ik weer bij haar was. En toen werd ik wakker ;c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Goh, ik had vorige nacht een heel erg pikante droom over Jim Carrey, dat is ook heel vreemd aangezien hij niet bepaald knap is. :'D
    Ik heb ook al zo'n 3 à 4 keer gedroomd dat de wereld verging. Altijd op een andere manier.


    O, look at all the fucks I give:

    Save the trouble, dromen betekenen niks. Je onderbewustzijnde maakt van dingen die je hebt meegemaakt/gevoeld of voelt/mensen die je ooit hebt gezien een onsamenhangend geheel.


    #WWED - What Would Emma Do?

    ik droomde dat ik uit bed viel...en ik werd wakker naast mijn bed O.o


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik vergeet altijd wat ik gedroomd heb, of dit is uitzonderlijk:
    ik heb gedroomd ik dat naar mijn ex-crush's woonplaats ging en hij vierde op dat moment een feestje in een chique kasteel, maar daar mocht ik niet binnen, want daar liepen alleen maar stinkende rijkerds en rijkeluiskinderen rond, niet mijn type dus. Ik deed toen alles om onopgemerkt binnen te geraken en dat lukte me ook, maar dan vond ik mijn ex-crush niet en was alle moeite uiteindelijk voor niets geweest.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik droomde dat ik m'n haar in alle denkbare kleuren had geverft, lol.


    26 - 02 - '16

    Ik droomde trouwens over dat er allemaal muizen waren en een mij beet o.o
    En daarna zijn excuses maakte en mij een poster gaf van een muizen rockster xd


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mijn dromen zijn saai. :Y)
    Die van jullie zijn allemaal zo spectaculair haha.
    Kom ik aan, ik droom vrijwel alleen maar over dingen die zich op school afspelen en heel soms over anderen die ik ken ofzo.
    Verder vergeet ik mijn dromen altijd haha.


    Tell me about it, stud.

    Wow, da's heftig. :/ Ik droomde vroeger altijd over punthoofden en the simpsons.. lol.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.