• Oké, om het kort te houden.
    Ik was vorig jaar bezig om mijn wiskunde C te laten veranderen in A (geen groot verschil, aangezien ik bij mijn profielkeuze moest kiezen uit de 2 en in de 4e is het nog één vak zeg maar, in de 5e niet meer). Nou ga ik dus naar de 5e. Ten eerste kreeg ik pas gisteren een brief (terwijl ze voor de zomervakantie de klassenindelingen al wisten) en ik merkte al meteen dat iedereen van vorig jaar zo'n beetje in D zit en ik in C. Dat was al balen, toen ging iemand mijn rooster voor mijn zoeken en toen kwam het probleem. Er stond nog steeds wiskunde C!

    Ja daaaag, ik ben er al een halfjaar mee bezig. Raap is mijn afdelingsleider en het duurde eerste elke keer al 2 à 3 weken voordat ik antwoord kreeg, en wat voor één. Een mailtje zonder hoofdletters en dergelijke --'' Nouja, ik had letterlijk gezegd in de mail dat ik wiskunde A wilde volgen i.p.v. C en alsnog doet ze het fout! Jezus christus.

    Maandag moet ik al mijn boeken halen. Nou, dan heb ik dus de verkeerde boeken, het verkeerde rooster.. Heb ik straks een achterstand met wiskunde A en aaargh D:
    Ik heb al gebeld en hopelijk belt ze over een half uur, want dan is ze klaar met haar vergaderingen. Want mailen ga ik niet meer doen.

    Maar jeetje, stomme raap :l En ik kwam er ook achter dat in klas C alle kinderen met wiskunde C zitten en in D alle kinderen met wiskunde A, dus dat zou betekenen dat ik dan ook bij mijn vrienden kom.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat is echt balen D:
    Ik hoop dat alles goed komt voor je!


    26 - 02 - '16

    Aahw, dat is zwaar kut!
    Hopelijk komt het allemaal goed. :')
    Bij ons zijn ook alle examenklassen uit elkaar gehaald, zodat de leraren betere tijden hebben.
    Het vervolg is dat wij allemaal lange dagen op school zitten en ik zo'n 7 tussenuren heb.
    Lang leve school af en toe.
    :Y)


    Tell me about it, stud.

    Foxx schreef:
    Aahw, dat is zwaar kut!
    Hopelijk komt het allemaal goed. :')
    Bij ons zijn ook alle examenklassen uit elkaar gehaald, zodat de leraren betere tijden hebben.
    Het vervolg is dat wij allemaal lange dagen op school zitten en ik zo'n 7 tussenuren heb.
    Lang leve school af en toe.
    :Y)


    Eeuwgh, das ook niet lekker nee :S


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik hoop voor je dat je nog naar wiskunde A kan. Ik wil juist naar wiskunde C, maar dat mag helaas niet met een EM profiel :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lahey schreef:
    Ik hoop voor je dat je nog naar wiskunde A kan. Ik wil juist naar wiskunde C, maar dat mag helaas niet met een EM profiel :/


    Bij ons wel, wat gek.
    Ik wil juist wiskunde A, ik had als enige mijn huiswerk altijd af, zat vaak te niksen in de les omdat ik alles al af had, had 3 keer het hoogste cijfer van de klas..
    Alleen aan eht eind van het jaar had ik een dip en toen had ik een 3 voor wiskunde (geen idee hoe het kan) en toen ging die stomme raap mailen of ik wel zeker wist dat ik A wilde :S Raar mens.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik las de A en B en C's en ik snap er niets van dus ik las niet verder:Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Endure schreef:
    (...)

    Bij ons wel, wat gek.
    Ik wil juist wiskunde A, ik had als enige mijn huiswerk altijd af, zat vaak te niksen in de les omdat ik alles al af had, had 3 keer het hoogste cijfer van de klas..
    Alleen aan eht eind van het jaar had ik een dip en toen had ik een 3 voor wiskunde (geen idee hoe het kan) en toen ging die stomme raap mailen of ik wel zeker wist dat ik A wilde :S Raar mens.


    Ik ben écht heel erg slecht in wiskunde, maar op de één of andere manier wel weer goed in economie ;p en ik denk dat ze maar een andere afdelingsleider moeten zoeken dan


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline schreef:
    Dat is echt balen D:
    Ik hoop dat alles goed komt voor je!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb nóg niks gehoord wat dat poepmens.
    Ze zou om 4 uur klaar zijn met vergaderingen..
    Ik heb geen mail gehad, geen belletje.. NIKS
    Wat een trut D:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik herken het. Dat heb ik nu op mijn nieuwe school, iedereen lijkt mij te negeren hier .___.

    Feline schreef:
    Dat is echt balen D:
    Ik hoop dat alles goed komt voor je!


    Life is full of fake people

    Same problem here... Maar als het goed is is het voor mij wel opgelost, want ik heb de boeken van wiskunde A besteld en anders heb ik toch een groot probleem.
    Ik hoop dat het lukt!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Balen D:

    Wat houd Wiskunde C in? Ik weet wat wiskunde A,B en D inhoud, want ik moet dit jaar mijn profiel keuze maken.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aha, in de 4e A/C dus nog hetzelfde. Dat betekend dat ik het in de 5e moeilijk ga krijgen, want ik heb wiskunde A.


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Artistique schreef:
    Aha, in de 4e A/C dus nog hetzelfde. Dat betekend dat ik het in de 5e moeilijk ga krijgen, want ik heb wiskunde A.


    A gaat gewoon verder waar C stopt. Bij ons heb je met wiskunde C ook minder uren.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.