• ...of zoiets :'). Ik heb al wat langer het idee gehad om dit voor te stellen, maar tot nu toe is het er nog niet van gekomen.

    De ideeën van SOTY, SOTM, IOTM enz. vind ik echt super leuk en na aanleiding van die wedstrijden kwam ik op het idee om een Theme of the Year wedstrijd voor te stellen. Het gaat als volgt: ieder jaar wordt er één thema uitgekomen - of misschien twee zodat mensen kunnen kiezen en het niet saai wordt - en dan kunnen mensen zich inschrijven in januari en februari. Vanaf maart begint de wedstrijd dan echt en elke maand is er een nieuwe opdracht in verband met het thema, aan het eind van het jaar heeft iedereen tien opdrachten (Quiz/gedicht/SA/foto enz.) en dan wordt er gestemd wie het hele jaar het beste werk geleverd heeft en tadaaa je hebt een winnaar!

    Ik snap dat het idee nog een beetje verfijnd moet worden en sommige dingen nog niet echt geweldig zijn, maar ik weet zeker dat we er iets leuks van kunnen maken.

    Verder zal een probleem zijn dat de moderatoren het waarschijnlijk druk hebben met andere dingen en dat is te begrijpen, maar stel dat het idee goed gekeurd wordt zou ik graag een handje willen helpen!

    So, who's in? (:

    Edit: natuurlijk kan het zijn dat er een maand is waarbij je gewoon echt niet kan of geen inspiratie hebt, dan kan je een joker inzetten en misschien kunnen we één maand doen waarin je gemiste opdrachten in kan halen.

    Januari/februari: inschrijven.
    Maart - Oktober: acht opdrachten, één per maand.
    November: opdrachten die je gemist hebt inhalen.
    December: stemmen.

    De joker kan je dan wegwerken in November of gewoon laten staan als het nog steeds niet lukt met de opdracht.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 14:00 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind het een leuk idee c;


    26 - 02 - '16

    Ja, dat vind ik wel een leuk initiatief. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    Ja, dat vind ik wel een leuk initiatief. c:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Klinkt leuk! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Leuk idee! c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    It sucks dat het nu al mei is, maar daar is vast wel iets op te verzinnen. Theme of the Half Year of zo :')


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Ik vind het wel een leuk idee eigenlijk :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Hm, lijkt me leuk, maar er zijn natuurlijk wel heel weinig mensen die dat allemaal goed kunnen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik vind het leuk! (:


    wat was dit ookalweer

    Cresseyde schreef:
    Hm, lijkt me leuk, maar er zijn natuurlijk wel heel weinig mensen die dat allemaal goed kunnen...

    Hoe bedoel je?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    McBride schreef:
    Klinkt leuk! :3


    Queer zijn is gewoon alles

    Lizor schreef:
    (...)
    Hoe bedoel je?


    Ze bedoelt dat sommigen graag schrijven, maar niet graag quizzen maken of zo. ^^

    OT: Wel een leuk ideetje. (:

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 13:35 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nicosia schreef:
    (...)

    Ze bedoelt dat sommigen graag schrijven, maar niet graag quizzen maken of zo. ^^

    OT: Wel een leuk ideetje. (:

    Nou dat is dus het leuke aan deze wedstrijd, want iedereen heeft wel dingen waar hij of zij goed in is en minder goed + als je iets nog nooit gedaan hebt is het een leuke kans om zoiets een keer uit te proberen (:

    Het gaat uiteindelijk om alle opdrachten samen en dan maakt het niet uit als één van de opdrachten minder is.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2014 - 13:41 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Maar zul je dan wel per se álle opdrachten moeten doen? Want ik kan me zo voorstellen dat als er thuis bijvoorbeeld plotseling iets gebeurt, dat je dan misschien een opdracht niet maken kunt.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    Maar zul je dan wel per se álle opdrachten moeten doen? Want ik kan me zo voorstellen dat als er thuis bijvoorbeeld plotseling iets gebeurt, dat je dan misschien een opdracht niet maken kunt.

    Daar had ik ook al over nagedacht, want iedereen heeft natuurlijk wel eens geen tijd, misschien kunnen we me jokers werken die je één of twee keer in kan zetten als je echt niet kan/echt geen inspiratie hebt (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.