• Oké, om het kort te houden.
    Ik was vorig jaar bezig om mijn wiskunde C te laten veranderen in A (geen groot verschil, aangezien ik bij mijn profielkeuze moest kiezen uit de 2 en in de 4e is het nog één vak zeg maar, in de 5e niet meer). Nou ga ik dus naar de 5e. Ten eerste kreeg ik pas gisteren een brief (terwijl ze voor de zomervakantie de klassenindelingen al wisten) en ik merkte al meteen dat iedereen van vorig jaar zo'n beetje in D zit en ik in C. Dat was al balen, toen ging iemand mijn rooster voor mijn zoeken en toen kwam het probleem. Er stond nog steeds wiskunde C!

    Ja daaaag, ik ben er al een halfjaar mee bezig. Raap is mijn afdelingsleider en het duurde eerste elke keer al 2 à 3 weken voordat ik antwoord kreeg, en wat voor één. Een mailtje zonder hoofdletters en dergelijke --'' Nouja, ik had letterlijk gezegd in de mail dat ik wiskunde A wilde volgen i.p.v. C en alsnog doet ze het fout! Jezus christus.

    Maandag moet ik al mijn boeken halen. Nou, dan heb ik dus de verkeerde boeken, het verkeerde rooster.. Heb ik straks een achterstand met wiskunde A en aaargh D:
    Ik heb al gebeld en hopelijk belt ze over een half uur, want dan is ze klaar met haar vergaderingen. Want mailen ga ik niet meer doen.

    Maar jeetje, stomme raap :l En ik kwam er ook achter dat in klas C alle kinderen met wiskunde C zitten en in D alle kinderen met wiskunde A, dus dat zou betekenen dat ik dan ook bij mijn vrienden kom.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Da's wel rot voor je. Maar waarom wil je dan van C naar A?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reepicheep schreef:
    Da's wel rot voor je. Maar waarom wil je dan van C naar A?


    Omdat C te makkelijk is.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.