• Ik vond echt een supergeinige site: Onzinclopedia. Het is serieus de meest onzinnige site ever. Het is een soort wikipedia maar dan met onzin. Je kunt er ook op zoeken en als je dan bijvoorbeeld zoekt naar cavia's krijg je dit:

    Oorsprong
    Het gerucht gaat dat het Guineese Biggetje van oorsprong een kruising is tussen een konijn, een aap, een biggetje en een verre voorvader van Kabouter Plop. Ze zijn echter van het continent Europa naar Corsica en vandaar naar Azië en later Afrika overgewaaid, alvorens zich daar te vestigen. De eerste Guineese Biggetjes maakten gebruik van primitieve stenen werktuigen voor de landbouw en waren uitstekende jagers met pijl en boog.

    Kenmerken
    De Guineese biggetjes is een raar soort mensen. Ten eerste hebben deze haar op heel hun lijf, wat zeer opvallend is, aangezien dit bij de meeste mensen niet voorkomt. Verder bezitten ze twee grote tanden aan de voorkant van hun mond, ook een geheel unieke eigenschap van dit ras mensen. Ook hebben deze mensen in plaats van handen iets anders: een team van geleerden onder leiding van Piet Apengras buigt zich nog steeds over de kwestie wat het wel betreft. In elk geval bezitten deze lichaamsdelen scherpere, langere nagels dan die van de andere menselijke rassen. Sommige zien hierin verwantschap met het duivelse wezen de Kat.


    Even nog een voorbeeld:

    Artikel van de week
    De ligging van Azkaban.
    “HUUUUUUUUU!!!”
    ~ Ontslagen Dementor over zijn vervlogen tijd in Azkaban.
    Azkaban is een privégevangenis van de PVV voor "onnuttige allochtoontjes die iets vekeerd hebben gedaan" in op te sluiten.


    Geniaal toch?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 16:03 ]

    Voldemort is echt hilarisch x'D


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Leuk he? Ik ga nu 'Sherlock Holmes' zoeken en daarna 'karate'.

    "Het Spaanse vasteland bestaat voornamelijk uit land. Op dit land wonen mensen en deze mensen hebben dit land Spanje genoemd, omdat ze op dat moment niets beters wisten te verzinnen. Spanje wordt een schiercontinent genoemd en wordt gelukkig door een hoog en ondoordringbaar gebergte, de Appenijnen, van de rest van Europa afgescheiden. Als dit niet zo zou zijn, zou heel Europa koude tomatensoep moeten eten en naar verschrikkelijke Flamencomuziek luisteren."

    Loool (':


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Okee wacht, hier ging ik echt stuk om XD:

    "Made in Japan

    Dit artikel gaat over Japanse dingen. Let dus op, want het lezen hiervan kan je leven danig veranderen. Zo kan het voorkomen dat je spontaan begint te cosplayen, Japans Engrish begint te praten en/of naar J-pop begint te luisteren!

    Wij van Oncyclopedia zijn niet verantwoordelijk voor eventuele nieuwe obsessies, ziektes of kapot gelopen relaties."

    Edit: Dit kreeg ik dus toen ik 'pokémon' opzocht, omg die pagina is echt geweldig :'D

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 16:55 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Over Schotland:
    - De populatie is er onbekend. Het wordt geschat op 3 personen.
    - In heel de Schotse geschiedenis stierven 12 kippen, 24 geiten en 4 ezels.
    - Schotten hebben geen vrouwen, maar groeien aan bomen.
    - Schotland bestaat niet en is een puur verzinsel zoals al die andere rommel op wikipedia.


    Dieren

    Na jarenlange genetische manipulaties hebben de Schotten 2 nieuwe diersoorten gecreëerd.

    - Highland-Koe

    Deze koe is een kruising tussen een mammoet en een stier. De Highland-koe is genoemd naar zijn uitvinder, meneer Highland-Koe.

    - Nessie

    Een eerdere kruisingspoging van meneer Highland-Koe had de zogenaamde nessie tot resultaat. Een nessie is een mengeling tussen een Schotse vrouw en een slang. De laatste nog resterende Nessie leeft vandaag de dag in het meer Loch Ness. Zijn bestaan wordt betwist door iedere Japanse Toerist met fotocamera.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 17:04 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Het artiekel over Kapitein Overduidelijk, ik ga bijna dood van het lachen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oke, daar ga ik dus echt kijken (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    het smurfisme (het geloof dat smurfin de heetste mokkel in het bos is)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Wiarda schreef:
    Het artiekel over Kapitein Overduidelijk, ik ga bijna dood van het lachen.


    “Ik ben Kapitein Overduidelijk”
    ~ Kapitein Overduidelijk over zichzelf

    “Kapitein Overduidelijk is niet onduidelijk”
    ~ Kapitein Overduidelijk over zichzelf

    “Er zit geen Y in mijn naam”
    ~ Kapitein Overduidelijk over zijn naam

    “Dit artikel gaat over mij, dus niet over Johan Cruijff.”
    ~ Kapitein Overduidelijk over dit artikel

    “Quotes worden veel gebruikt op Oncyclopedia.”
    ~ Kapitein Overduidelijk over citaten

    “Op 5 mei vieren wij de verjaardag van bevrijdingsdag.”
    ~ Kapitein Overduidelijk over 5 mei

    “Een kapitein is geen matroos.”
    ~ Overduidelijk over, duidelijk, Overduidelijk


    xD

    "Latijn is een dode taal, wat betekent dat niemand die leeft het spreekt. Alleen zombies en doden, zoals leraren en de paus, spreken het dus nog."

    Trollol :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het is ook zo grappig dat ze telkens zeggen dat Wikipedia onzin is. :'D

    Met wat voor belachelijke dingen houden de mensen zich toch bezig. u.u


    comfort in c h a o s

    echt hilarisch!! ;'D

    FrenchDog schreef:
    echt hilarisch!! ;'D


    Ja he?
    He, je hebt mijn tip opgevolgt en je schilderij als profielfoto gedaan! Wat leuk! :D

    Op 11 september 2006 werd Rita Verdonk voor korte tijd alleenheerser over de Lage Landen. Slechts 10 minuten om precies te zijn. Door slechte stemcomputers leek het net alsof iedereen op 10 september op haar heeft gestemd had. Hieronder de tijdlijn rond haar alleenheerschappij (Bij de vetgedrukte tijd was ze alleenheerser):

    10.09 uur: Rita's auto wil niet starten.
    10.10 uur: Rita kreeg telefonisch te horen (van Mark Rutte) dat ze alleenheerser was geworden over de Lage landen.
    10.11 uur: Ze kwam op het idee (na zoveel jaar) om de ANWB-wegenwacht op te bellen met haar koelkast uit 1982.
    10.12 uur: Ze veranderde de leerplicht in de geslachtscontroleplicht en gaf dit telefonisch door aan Mark Rutte (met haar koelkast dus). (Voor meer toelichting zie geslachtscontroleplicht)
    10.18 uur: Rita wilde zich als een echte vent gedragen en piste tegen een boom.
    10.18 uur en 30 seconden: Ze veranderde het CDA en de PvdA in de PDBODGDRHIUTV, de Partij Die Bestaat Om De Geslachtscontroles Die Rita Heeft Ingesteld Uit Te Voeren.
    10.19 uur en 15 seconden: Rita probeerde haar auto nog een keer te starten, maar het lukte niet.
    10.19 uur en 30 seconden: De wegenwacht arriveerde per vliegtuig en wilde haar alleen helpen als ze zou aftreden.
    10.19 uur en 50 seconden: Rita belde Mark Rutte op om af te treden.
    10.20 uur: Rita Verdonk is afgetreden
    10.21 uur: De wegenwacht wilde haar toch niet helpen met het starten van haar auto, omdat haar ANWB-lidmaatschap om 10.20 uur is verlopen.
    10.22 uur: Rita heeft spijt dat ze Mark Rutte heeft opgebeld om af te treden.
    10.23 uur: Rita heeft spijt dat ze de PDBODGDRHIUTV heeft opgericht.
    10.24 uur: Rita's auto wil nog steeds niet starten.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 19:45 ]


    Tell me about it, stud.