• Ik vond echt een supergeinige site: Onzinclopedia. Het is serieus de meest onzinnige site ever. Het is een soort wikipedia maar dan met onzin. Je kunt er ook op zoeken en als je dan bijvoorbeeld zoekt naar cavia's krijg je dit:

    Oorsprong
    Het gerucht gaat dat het Guineese Biggetje van oorsprong een kruising is tussen een konijn, een aap, een biggetje en een verre voorvader van Kabouter Plop. Ze zijn echter van het continent Europa naar Corsica en vandaar naar Azië en later Afrika overgewaaid, alvorens zich daar te vestigen. De eerste Guineese Biggetjes maakten gebruik van primitieve stenen werktuigen voor de landbouw en waren uitstekende jagers met pijl en boog.

    Kenmerken
    De Guineese biggetjes is een raar soort mensen. Ten eerste hebben deze haar op heel hun lijf, wat zeer opvallend is, aangezien dit bij de meeste mensen niet voorkomt. Verder bezitten ze twee grote tanden aan de voorkant van hun mond, ook een geheel unieke eigenschap van dit ras mensen. Ook hebben deze mensen in plaats van handen iets anders: een team van geleerden onder leiding van Piet Apengras buigt zich nog steeds over de kwestie wat het wel betreft. In elk geval bezitten deze lichaamsdelen scherpere, langere nagels dan die van de andere menselijke rassen. Sommige zien hierin verwantschap met het duivelse wezen de Kat.


    Even nog een voorbeeld:

    Artikel van de week
    De ligging van Azkaban.
    “HUUUUUUUUU!!!”
    ~ Ontslagen Dementor over zijn vervlogen tijd in Azkaban.
    Azkaban is een privégevangenis van de PVV voor "onnuttige allochtoontjes die iets vekeerd hebben gedaan" in op te sluiten.


    Geniaal toch?

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 16:03 ]

    Feline schreef:
    Haha, geniaal!


    Life is full of fake people

    Ik ken wel oncyclopedia http://oncyclopedia.net/wiki/Hoofdpagina

    Ow wacht dat ik het zelfde, laatmaar, maargoed ik keek daar altijd als wup. Daar heb ik met vrienden zo hard om moeten lachen

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 20:20 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'