• Hallo,

    Ik word net als vele anderen zat van de OD/TH/JB/Twilight etc verhalen. Ik heb misschien een idee die dit kan oplossen zonder dat de site al te traag gaat worden (hoop ik x'D)

    Op Livejournal heb je de optie om lid te worden van bepaalde groepen (aka communities). Hierdoor krijg je alleen updates te zien van verhalen (in Quizlets geval; verhalen, quizen, polls etc) die te maken hebben met de groep waarop jij je hebt geabboneerd.

    Ben je bijvoorbeeld een grote Justin Bieber fan, dan kan je je abboneren op de Justin Bieber groep waardoor je enkel updates te zien krijgt die met Justin Bieber te maken heeft. Natuurlijk kan je je dan op meerdere groepen abboneren als je dat wilt.


    Als extra 'spotlight' optie kan je dus toevoegen in welke groep je creatie zichtbaar is.

    Ik weet niet of dit handig is, maar misschien kan er een soort tweede spotlight bijgemaakt worden op de groepspagina. De gewone spotlight zal dan gewoon net zo zijn als nu, maar dat er dan op de groeppagina enkel spotlights te zien zullen zijn die met die band te maken hebben.



    Als groepen had ik in gedachte:

    Alle (dan krijg je Quizlet zoals het nu is)
    One Direction (enkel updates met OD)
    Tokio Hotel (enkel updates met TH)
    Justin Bieber (enkel updates met JB)
    Harry Potter (enkel updates met HP)
    Twilight (enkel updates met twilight)
    J-rock/pop (enkel updates met Japanse bands)
    K-pop (enkel updates met Koreaanse bands)

    Overige bands (enkel updates met bands anders dan hier boven genoemd staat)
    Overige (enkel updates die niets te maken hebben met bands)

    * = Kan eventueel ook onder 'Overige bands' maar aangezien ook deze groepen best groot zijn kunnen ze ook individueel zijn.

    Natuurlijk kunnen er altijd bepaalde groepen worden toegevoegd die ik hier nu niet bij heb genoemd.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 15:28 ]


    Always be true to yourself.

    Persoonlijk denk ik niet dat het nodig is eigenlijk.
    Ik lees nog amper verhalen, zit meer op het forum en omdat ik golden member ben heb ik daar dus ook geen last van Justin Bieber en Tokio hotel topics.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 15:31 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    Persoonlijk denk ik niet dat het nodig is eigenlijk.
    Als je van als die dingen af wilt raken, moet je gewoon golden member worden, helpt ook enorm.


    Dat snap ik, ik ben zelf ook Golden member. Maar ik kan me voorstellen dat veel anderen het zich niet kunnen veroorloven.


    Always be true to yourself.

    er is al golden membership en shiznit. Dus dit lijkt me dubbelop


    quidquid excusatio prandium pro

    Dat lijkt me ontzettend veel werk om te maken.. Ook lijkt het me moeilijk aangezien er rages komen en gaan. Over een jaar is het 1D subforum misschien zelfs in verval, wie weet?


    Let the Night embrace you

    Ik vind het op zich wel een goed idee, maar ook al heb ik zelf geen Golden Membership, ik denk dat dan een groot deel van de betekenis van GM eraf gaat ;; Plus dat het inderdaad veel werk is ><
    Reminds me dat ik m'n livejournal eens moet gaan gebruiken.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 16:02 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Sagitta schreef:
    Dat lijkt me ontzettend veel werk om te maken.. Ook lijkt het me moeilijk aangezien er rages komen en gaan. Over een jaar is het 1D subforum misschien zelfs in verval, wie weet?


    Het is inderdaad veel werk, maar voor zo ver ik weet is bijvoorbeeld Tokio hotel nog altijd erg populair zelfs na 5 jaar. Ik zit nu bijna 5 jaar op quizlet dat begon met Tokio hotel en nu stikt het nog van de Tokio hotel stories. Dus wie weet blijven de andere bands etc ook langer en sommige fans zullen toch bij die ene band blijven. Je kan ook altijd de optie maken om bijvoorbeeld een groep te verwijderen.


    Always be true to yourself.

    Het zou wel handig zijn (ik zou het zelf erg fijn vinden), maar GM hebben dat grotendeels al, dus dan zou het niet eerlijk zijn als iedereen zoiets had.

    En zoals hierboven al is gezegd, het lijkt me enorm vele werk, ook om het bij te houden. En rages komen en gaan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Don't forget Hunger Games :Y)
    Ik denk dat het best wel moeilijk is om dit idee uit te voeren, ook aangezien er zoveel verschillende groepen zouden zijn die je dan moet maken etc.


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Yancy schreef:
    Don't forget Hunger Games :Y)
    Ik denk dat het best wel moeilijk is om dit idee uit te voeren, ook aangezien er zoveel verschillende groepen zouden zijn die je dan moet maken etc.

    precies dit:Y)


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Yancy schreef:
    Ik denk dat het best wel moeilijk is om dit idee uit te voeren, ook aangezien er zoveel verschillende groepen zouden zijn die je dan moet maken etc.

    Dat dus :)


    Dit is mijn signature...

    Og je wordt GM zodat forums kan uitzetten dat je viltreert.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het lijkt me een beetje overbodig en echt veel werk voor Rutger...


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Sverige schreef:
    Of je wordt GM zodat forums kan uitzetten dat je viltreert.

    Dit, ik vind het onzin en veel te veel werk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.