• Het duurde even, maar nu zijn dan toch echt de nieuwe bèta readers bekend!

    Frodo
    Parachutes
    Cloelia
    BlueBelle
    Wiarda

    Gefeliciteerd! ^^

    Mijn taalvaardigheden zijn vrij prima op orde, hoor. Er zijn twee mogelijkheden, maar dat maakt verder niet uit nu. Ik heb het geprobeerd en gun het die meiden verder. (a.k.a: Ze zoeken het maar uit :'D) Ik zie wel of ik me volgende keer opnieuw aanmeld of niet. Ik vind het al geinig dat ik de tweede ronde probleemloos gehaald heb. :')


    Til hug og blod.

    Departed schreef:
    Mijn taalvaardigheden zijn vrij prima op orde, hoor. Er zijn twee mogelijkheden, maar dat maakt verder niet uit nu. Ik heb het geprobeerd en gun het die meiden verder. (a.k.a: Ze zoeken het maar uit :'D) Ik zie wel of ik me volgende keer opnieuw aanmeld of niet. Ik vind het al geinig dat ik de tweede ronde probleemloos gehaald heb. :')
    Ha dat zeg ik ook niet, maar geloof me hoe meer je over de Nederlands taal leert, hoe minder je er precies over lijk te weten. Mijn zus studeerde vorig jaar Nederlands-Engels en die heeft mij zoveel bijgeleerd dat ik nu meer over dingen twijfel dan vroeger. Echt raar. Je zou er trouwens van verschieten hoeveel stijlfouten iedereen hier maakt. Typische Nederlandse foutjes en typische Belgische fouten. :')


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Gefeliciteerd, en veel succes c:


    Define "good".

    gefeliciteerd


    lot of loves Daisy

    Gefeliciteerd! :D