• Verhaallijn:
    Het is 2010 , de jongens gaan individueel audities doen voor de X-Factor. Ze hebben hun vriendinnetjes meegenomen en natuurlijk ook hun dierbare familie. Ze worden allemaal beloond met een ticket naar de Bootcamp. Ze hebben die bemachtigd. Maar als ze op de Bootcamp zijn , moeten ze harder werken dat ooit tevoren om naar de Jugdes Houses te gaan. Maar helaas , valt de droom in duigen voor de jongens. Of toch niet? Simon plaats de vijf jongens in een groep! De jongens beslissen uiteindelijk dat ze het allemaal uitmaken met hun vriendinnetjes omdat ze allemaal willen focussen op hun carrière. Het gaat allemaal zo snel. Harry gaat met Caroline Flack om , er gaan zelfs geruchten dat ze een koppel zijn. Maar toch , One Direction eindigt als 3e in de competitie. Ze tekenen een contract bij Syco Productions en worden een wereldberoemde groep.
    En nu , 2012 , One Direction heeft een prachtige leven. Ze hebben nieuwe vriendinnetjes. Ook hebben ze nieuwe vriendschappen gebouwd. Maar als ze op vakantie gaan naar hun woonplaats. Ontmoeten ze hun oude liefde weer. Ze staan in tweestrijd. New love , or old love?


    Rollen :
    Niall Horan - Irishstar
    Harry Styles - lluvia
    Zayn Malik - quin98
    Liam Payne - lluvia
    Louis Tomlinson - Lamebrain

    2010 vriendinnen van :
    Harry - Lamebrain - Sonny Mabel Puckerman.
    Niall - Lamebrain - Purslane Sarai von Monroe.
    Zayn - DreamWishes - AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian.
    Louis - JustMx1D - Liza Demi Smith.
    Liam - quin98 - Isabella Woods.

    2012 vriendinnen van :
    Harry - RememberYoux - April Julietta Jones.
    Niall - PopRocket - Bryani "Bryn" Aiyana Lynn Trustel.
    Zayn - JustMx1D - Thirza Amy Bradley.
    Louis - DreamWishes - Jessica Karin Millens.
    Liam - xMHoran - Jaymina "Jay" Dé La Garté.

    Coroline Flack - PopRocket

    Eventuele familie , vrienden :
    - Alexa Lorraine Payne - Styx
    - Aileen Melody Tomlinson - IrishStar
    - Mary-Lynn Tomlinson - lluvia
    - Elize Nathalie Horan - JustMx1D
    - Sem Jarmo Horan - lluvia
    Vrienden :
    - Lizel Sarah Mills - PopRocket
    Oneindig

    Regels:
    - MAX. 3 rollen p. persoon.
    - Geen twee of meerdere vriendinnetjes p.p
    - OCC tussen haakjes
    - reserveren kan , maar ik kan het niet altijd zo goed bijhouden. Want ik ben meestal op mijn mobiel.
    - Zoveel mogelijk online komen
    - Reservering verlopen 3 dagen na reservering


    Rollentopic
    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liza Demi Roberts
    'Dankje, die had ik echt nodig.' zeg ik met een glimlach. Je kan het heus wel Liza! De stemmen in mijn hoofd zijn soms echt fijn. Ik zucht. 'Oke.'

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 16:33 ]


    Do what people say you can't.

    [mijn topics :Y)
    en waar kunnen de 2012 mensen beginnen? heb namelijk Harrys vriendin 2012 als enige ...]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics
    Hoe kan ik beginnen?]

    {@quin98, ik weet fv niet meer zo snel hoe jou perso heet maar alle 2010 vriendinnen zijn mee naar de audities van hun vriendjes}


    Do what people say you can't.

    [Misschien kunnen de 2012 vriendinnen doen alsof ze de X-factor aan het kijke zijn en de jongens op tv zien en wat ze van hun denken, nz. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Isabella
    Samen met Liam sta ik in de lange rij voor de auditie's. Ik merk dat Liam erg zenuwachtig is. Ik pak zijn hand en glimlach naar hem. 'Ik weet zeker dat je doorgaat, geloof me maar'zeg ik tegen hem en druk een kusje op zijn wang. Liam kon echt hartstikke mooi zingen dus als hij niet door zou gaan, vond ik het echt heel raar.

    Zayn Malik
    Ik sta in de rij voor de audities terwijl m'n hart in mijn keel klopt. Zou mijn stem wel goed genoeg zijn, zou ik zelf wel goed genoeg zijn? Ik probeer koel te blijven zodat niemand ziet hoe gespannen ik ben.


    26 - 02 - '16

    Thirza Amy Bradley
    Versuft zit ik op de bank. Straks pas X-factor. Ik zucht. En dan ben ik ook nog eens alleen thuis. Dan maar wat te eten pakken. Ik kijk in de kast. Hmm.. bijna niks. Uiteindelijk pak ik een zak chips en ga weer op de bank zitten. 'Sa-haai!' zeg ik hardop.


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    Nu we hier in de rij staan slaan de twijfels en zenuwen weer toe. Waarom had ik hier ook alweer mee ingestemd. Ja dit is wat ik het allerliefste wilde, maar de kans is gewoon zo klein dat deze droom werkelijkheid word. 'Er is geen kans. Geen hoop dat ik ergens kom.'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Oh gosh what did i missed?]

    Elize Nathalie Horan
    'Wat is er broer?' vraag ik. 'Je wilt toch nog wel?' Ik kijk hem aan. 'Geloof me, je kunt het! Elize heeft altijd gelijk.' Ik begin te lachen. 'Nee, ik meen het. je kunt het.'


    Do what people say you can't.

    lluvia schreef:
    [Oh gosh what did i missed?]


    {niet heel veel. Alle jongens staan in de rij met hun vriendinnen en familie in de rij en de 2012 vriendinnen kijken voor de tv naar Xfactor}


    Do what people say you can't.

    -nvm-

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:42 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Liam James Payne

    Nerveus bijt ik op mijn onderlip terwijl ik in mijn hoofd Cry me a river opnieuw en opnieuw herhaal. This is it, now or never. Terwijl ik met mijn moeder wat formulieren invul om auditie te kunnen doen hoor ik overal om me heen al mensen repeteren.

    Harry Edward Styles

    Ik kijk naar mijn schoenen terwijl we in de rij staan om me in te schrijven. Opnieuw en opnieuw fluisterd mijn moeder dat ik altijd nog terug kan maar dat wil ik niet. Dit was mijn kans om gehoord te worden. En ja.. Wie niet waagt wie niet wint.

    Aileen Melody Tomlinson

    'Dat geloof ik graag Lou' zeg ik lachend en kijk dan ook naar Liza. 'Jullie verslaan iedereen met gemak en als reden dat julllie gewoon de beste zijn' vervolg ik glimlachend. 'De jury is gek als ze het niet met me eens zijn'

    Niall Horan

    Ik kijk naar Elize. haar woorden zorgen toch weer voor een glimlach op mijn gezicht. 'Tuurlijk wil ik dit nog' zeg ik. 'Ik ben blij dat je zoveel vertrouwen in me hebt en je hebt inderdaad altijd gelijk'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer