• Verhaallijn:
    Het is 2010 , de jongens gaan individueel audities doen voor de X-Factor. Ze hebben hun vriendinnetjes meegenomen en natuurlijk ook hun dierbare familie. Ze worden allemaal beloond met een ticket naar de Bootcamp. Ze hebben die bemachtigd. Maar als ze op de Bootcamp zijn , moeten ze harder werken dat ooit tevoren om naar de Jugdes Houses te gaan. Maar helaas , valt de droom in duigen voor de jongens. Of toch niet? Simon plaats de vijf jongens in een groep! De jongens beslissen uiteindelijk dat ze het allemaal uitmaken met hun vriendinnetjes omdat ze allemaal willen focussen op hun carrière. Het gaat allemaal zo snel. Harry gaat met Caroline Flack om , er gaan zelfs geruchten dat ze een koppel zijn. Maar toch , One Direction eindigt als 3e in de competitie. Ze tekenen een contract bij Syco Productions en worden een wereldberoemde groep.
    En nu , 2012 , One Direction heeft een prachtige leven. Ze hebben nieuwe vriendinnetjes. Ook hebben ze nieuwe vriendschappen gebouwd. Maar als ze op vakantie gaan naar hun woonplaats. Ontmoeten ze hun oude liefde weer. Ze staan in tweestrijd. New love , or old love?


    Rollen :
    Niall Horan - Irishstar
    Harry Styles - lluvia
    Zayn Malik - quin98
    Liam Payne - lluvia
    Louis Tomlinson - Lamebrain

    2010 vriendinnen van :
    Harry - Lamebrain - Sonny Mabel Puckerman.
    Niall - Lamebrain - Purslane Sarai von Monroe.
    Zayn - DreamWishes - AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian.
    Louis - JustMx1D - Liza Demi Smith.
    Liam - quin98 - Isabella Woods.

    2012 vriendinnen van :
    Harry - RememberYoux - April Julietta Jones.
    Niall - PopRocket - Bryani "Bryn" Aiyana Lynn Trustel.
    Zayn - JustMx1D - Thirza Amy Bradley.
    Louis - DreamWishes - Jessica Karin Millens.
    Liam - xMHoran - Jaymina "Jay" Dé La Garté.

    Coroline Flack - PopRocket

    Eventuele familie , vrienden :
    - Alexa Lorraine Payne - Styx
    - Aileen Melody Tomlinson - IrishStar
    - Mary-Lynn Tomlinson - lluvia
    - Elize Nathalie Horan - JustMx1D
    - Sem Jarmo Horan - lluvia
    Vrienden :
    - Lizel Sarah Mills - PopRocket
    Oneindig

    Regels:
    - MAX. 3 rollen p. persoon.
    - Geen twee of meerdere vriendinnetjes p.p
    - OCC tussen haakjes
    - reserveren kan , maar ik kan het niet altijd zo goed bijhouden. Want ik ben meestal op mijn mobiel.
    - Zoveel mogelijk online komen
    - Reservering verlopen 3 dagen na reservering


    Rollentopic
    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {ohja shit vergeten dat ze in 2010 waren xD}


    Do what people say you can't.

    JustMx1D schreef:
    Thirza Amy Bradley
    'We?' zeg ik nepboos. '2 jaar geleden was ik 15 hoor! Omg Talk to my hand.' Na een tijdje hou ik het niet meer vol en schiet in de lach. ' Maar Liam.. hij zingt nu wel beter.'


    Aangepaasssttt!!!

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 20:11 ]


    Do what people say you can't.

    {wacht,,, nu moet ik fv goed rekenen want nu twijfel ik weer over de leeftijd...
    ze was wel 15 -_-}

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 20:11 ]


    Do what people say you can't.

    [Daar moest ik ook nog goed overnadenken daarnet^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Ze was geloof ik 13.. aangezien het nu 2010 is (15) en in 2012 als ze hun vriendinnetjes zijn dus 17.]


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    Bryani Aiyana Lynn Trustel

    'Oeh guys kijk!' Op tv zag ik een schattige blonde jongen het beeld in komen. Hij begon een heel verhaal over Justin Bieber. 'Wat een cutie.' En toen hij begon te zingen was ik verkocht. 'Oke HIJ is dus mine! Niall.. cutie. De Ierse Justin Bieber. Tja, wat heb ik toch met schattige jongens.' Ik zuchtte.


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    PopRocket schreef:
    [Ze was geloof ik 13.. aangezien het nu 2010 is (15) en in 2012 als ze hun vriendinnetjes zijn dus 17.]


    [Zo dacht ik dus ook^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Jaymina Garté
    Mijn jongen begon te zingen en ik werd meteen verkocht. ''Holy...'', mompelde ik zacht. Hij heeft alles. Dat kan je wel zeggen , ja. Ik zuchtte dromerig en staarde naar de tv.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Thirza Amy Bradley
    Ik zwaai met mijn hand voor Jay's ogen. 'Joehoe! Aarde aan Jay?' vraag ik lachend. Waarneer kwam Zain nou? Ik zucht. Ik zal hem toch nooit ontmoeten.


    Do what people say you can't.

    xMHoran schreef:
    (...)

    [Zo dacht ik dus ook^^]


    {vergeet maar gewoon :X}


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik zucht. ''Ik ben der al..'', mompel ik. Ik kreeg gelijk een idee. ''Hoe heet ie ook alweer?'', vraag ik aan Thirza. ''Liam Payne?'', antwoordde ze. Ik typte het gelijk in op Twitter en kwam hem gelijk tegen. Ik drukte gelijk op de volg knop.

    [Ik geloof dat Liam toen nog geen twitter had maar jah :')]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [heb ik al wat gemist? ja sorry, ik had gister familie reonie, en ik wilde af en toe wel wat schirjven, ja ik hou niet van die verplichte praatjes, maar mijn mobiel was bijna leeg. ;c]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Kweet niet.. Ik houd me alleen bezig met de 2012 vriendinnetjes (A)]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Na dat alle juryleden 'ja' zeiden mocht ik weg en was ik officieel door. Ik ren naar mijn ouders die opgetogen lachen. Als we opweg zijn naar huis pak ik mijn Telefonica uit mijn zak. Een nieuwe volger op twitter. Achja. Follow back omdat ik in edn goede bui ben.

    Bryani Aiyana Lynn Trustel

    'Volgens mij komt Zain hierna, Thirz.' We keken nu naar een meisje genaamd Cher, ze was heel goed maar Niall bleef het meeste bij me hangen. 'Jay, was je nou net Lee-yummm aan het followen? Heeft iemand toevallig Nialls achternaam onthouden? Dat followen was namelijk een heel goed idee van je Jay.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.