• Verhaallijn:
    Het is 2010 , de jongens gaan individueel audities doen voor de X-Factor. Ze hebben hun vriendinnetjes meegenomen en natuurlijk ook hun dierbare familie. Ze worden allemaal beloond met een ticket naar de Bootcamp. Ze hebben die bemachtigd. Maar als ze op de Bootcamp zijn , moeten ze harder werken dat ooit tevoren om naar de Jugdes Houses te gaan. Maar helaas , valt de droom in duigen voor de jongens. Of toch niet? Simon plaats de vijf jongens in een groep! De jongens beslissen uiteindelijk dat ze het allemaal uitmaken met hun vriendinnetjes omdat ze allemaal willen focussen op hun carrière. Het gaat allemaal zo snel. Harry gaat met Caroline Flack om , er gaan zelfs geruchten dat ze een koppel zijn. Maar toch , One Direction eindigt als 3e in de competitie. Ze tekenen een contract bij Syco Productions en worden een wereldberoemde groep.
    En nu , 2012 , One Direction heeft een prachtige leven. Ze hebben nieuwe vriendinnetjes. Ook hebben ze nieuwe vriendschappen gebouwd. Maar als ze op vakantie gaan naar hun woonplaats. Ontmoeten ze hun oude liefde weer. Ze staan in tweestrijd. New love , or old love?


    Rollen :
    Niall Horan - Irishstar
    Harry Styles - lluvia
    Zayn Malik - quin98
    Liam Payne - lluvia
    Louis Tomlinson - Lamebrain

    2010 vriendinnen van :
    Harry - Lamebrain - Sonny Mabel Puckerman.
    Niall - Lamebrain - Purslane Sarai von Monroe.
    Zayn - DreamWishes - AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian.
    Louis - JustMx1D - Liza Demi Smith.
    Liam - quin98 - Isabella Woods.

    2012 vriendinnen van :
    Harry - RememberYoux - April Julietta Jones.
    Niall - PopRocket - Bryani "Bryn" Aiyana Lynn Trustel.
    Zayn - JustMx1D - Thirza Amy Bradley.
    Louis - DreamWishes - Jessica Karin Millens.
    Liam - xMHoran - Jaymina "Jay" Dé La Garté.

    Coroline Flack - PopRocket

    Eventuele familie , vrienden :
    - Alexa Lorraine Payne - Styx
    - Aileen Melody Tomlinson - IrishStar
    - Mary-Lynn Tomlinson - lluvia
    - Elize Nathalie Horan - JustMx1D
    - Sem Jarmo Horan - lluvia
    Vrienden :
    - Lizel Sarah Mills - PopRocket
    Oneindig

    Regels:
    - MAX. 3 rollen p. persoon.
    - Geen twee of meerdere vriendinnetjes p.p
    - OCC tussen haakjes
    - reserveren kan , maar ik kan het niet altijd zo goed bijhouden. Want ik ben meestal op mijn mobiel.
    - Zoveel mogelijk online komen
    - Reservering verlopen 3 dagen na reservering


    Rollentopic
    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sem Jarmo Horan

    'Niall..' Ik sta tegen zijn been aangeleund en sla mijn armen om zijn beenheen als hij een stap moet zetten. Dit deed ik altijd ook thuis als hij rond liep. 'Kom je op visie?' Ik kon nog steeds televisie niet zeggen en hoevaak ze het me ook geprobeerd hadden uit te leggen het werkte niet.

    Niall Horan

    Ik zet een stap naar voren. Weer een stap dichter bij mijn droom die misschien werkelijkheid word. Mijn blik gaat van Elize naar Sem. 'Dat zou kunnen en misschien kom jij dan ook nog wel op televisie' zeg ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Elize Nathalie Horan
    'Fijn.' Ik kijk naar de rest van de deelnemers. Sommige lijken me wel goed, andere vreselijk. 'Sem, het is télevisie.' leg ik hem lachend voor de zoveelste keer uit.

    Liza Demi Smith
    'Dankje.' zucht ik. We zijn al bijna bij de tafels waar je je nummer krijgt. Steeds meer zenuwen komen in mijn buik. 'Lou!! o god, ik ben echt zenuwachtig!'


    Do what people say you can't.

    [Ik heb een rollenstory gemaakt, even dat iedereen het weet! :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sem Jarmo Horan

    'Neheeee.' Ik kijk naar Eliza. 'Ik zeg visie.' Ik steek mijn hand naar haar uit omdat ik door de drukte een beetje bang word. Wat als ik iedereen kwijt was?

    Aileen Melody Tomlinson

    'Geen dank' zeg ik glimlachend waarna ik even rondkijk. Het was echt druk en er lopen een paar mensen die er goed uitzien. Maar Louis en Liza zijn en blijven gewoon beter.

    Niall Horan

    'Hij leert het vanzelf wel Elize' zeg ik lachend als ze het voor de zoveelste keer aan Sem uitlegt. Ik was blij dat ze er nu beide bij waren. 'Let je zometeen ook een beetje op je broertje?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    April Julietta Jones
    Ik plof neer op de bank. 'Jay! Thirza! Jess! Bryn!' roep ik. 'X-factor begint zooo!' Ik zit een beetje melig op de bank heen en weer te wiebelen. Ik gris wat popcorn uit de schaal.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Eliza Nathalie Horan
    'Oke.' Ik haal mijn schouders. Ik pak zijn hand vast als hij die uitsteekt. 'Tuurlijk!' antwoord ik Niall's vraag.

    Thirza Amy Bradley
    'April, ik zit naast je. Ik hoor je heus wel!' grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 17:51 ]


    Do what people say you can't.

    April Julietta Jones
    Ik doe alsof ik enorm sikkeneurig wordt door Thirza's opmerking. Dit hou ik een tijdje vol, waarna ik in lachen uitbarst. Als ik uitgelachen ben trek ik een pruillipje en kijk haar aan. 'Nou en.' zeg ik op een zielige toon.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Thirza Amy Bradley
    'Nou en?' lach ik. 'Ik hoef niet doof hoor!' Ik pak ook wat popcorn, gooi er 1 op en probeer hem te vangen. Maar dat lukt niet waardoor dat ding in mijn shirt valt. Ik begin te lachen en probeer hem eruit te vissen.


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik rol met mijn ogen. "Ape , je hoeft niet te schreeuwen! We zitten vlak naast je!", lach ik. Ik neem een handje popcorn en stop die in mijn mond.

    (Jup , hele naam is moeilijk via telefoon -_- )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    'Dankje' zeg ik en kijk even naar de rij de steeds korter wod. Langzaam beginnen de zenuwen toe te nemen. 'Sem luister je zo ook naar je zus?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {@Naomia, je hebt Isabella en Liza omgewisseld =$}


    Do what people say you can't.

    Sem Jarmo Horan

    'Sem luister je zo ook naar je zus?' Vraagt Niall. Ik hield nog steeds Elize haar hand vast maar ging toch wat dichter bij Niall staan. 'Jahaaa.' Zucht ik en kijk naar hem omhoog.

    [Oeps, zal het veranderen! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp