• Verhaallijn:
    Het is 2010 , de jongens gaan individueel audities doen voor de X-Factor. Ze hebben hun vriendinnetjes meegenomen en natuurlijk ook hun dierbare familie. Ze worden allemaal beloond met een ticket naar de Bootcamp. Ze hebben die bemachtigd. Maar als ze op de Bootcamp zijn , moeten ze harder werken dat ooit tevoren om naar de Jugdes Houses te gaan. Maar helaas , valt de droom in duigen voor de jongens. Of toch niet? Simon plaats de vijf jongens in een groep! De jongens beslissen uiteindelijk dat ze het allemaal uitmaken met hun vriendinnetjes omdat ze allemaal willen focussen op hun carrière. Het gaat allemaal zo snel. Harry gaat met Caroline Flack om , er gaan zelfs geruchten dat ze een koppel zijn. Maar toch , One Direction eindigt als 3e in de competitie. Ze tekenen een contract bij Syco Productions en worden een wereldberoemde groep.
    En nu , 2012 , One Direction heeft een prachtige leven. Ze hebben nieuwe vriendinnetjes. Ook hebben ze nieuwe vriendschappen gebouwd. Maar als ze op vakantie gaan naar hun woonplaats. Ontmoeten ze hun oude liefde weer. Ze staan in tweestrijd. New love , or old love?


    Rollen :
    Niall Horan - Irishstar
    Harry Styles - lluvia
    Zayn Malik - quin98
    Liam Payne - lluvia
    Louis Tomlinson - Lamebrain

    2010 vriendinnen van :
    Harry - Lamebrain - Sonny Mabel Puckerman.
    Niall - Lamebrain - Purslane Sarai von Monroe.
    Zayn - DreamWishes - AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian.
    Louis - JustMx1D - Liza Demi Smith.
    Liam - quin98 - Isabella Woods.

    2012 vriendinnen van :
    Harry - RememberYoux - April Julietta Jones.
    Niall - PopRocket - Bryani "Bryn" Aiyana Lynn Trustel.
    Zayn - JustMx1D - Thirza Amy Bradley.
    Louis - DreamWishes - Jessica Karin Millens.
    Liam - xMHoran - Jaymina "Jay" Dé La Garté.

    Coroline Flack - PopRocket

    Eventuele familie , vrienden :
    - Alexa Lorraine Payne - Styx
    - Aileen Melody Tomlinson - IrishStar
    - Mary-Lynn Tomlinson - lluvia
    - Elize Nathalie Horan - JustMx1D
    - Sem Jarmo Horan - lluvia
    Vrienden :
    - Lizel Sarah Mills - PopRocket
    Oneindig

    Regels:
    - MAX. 3 rollen p. persoon.
    - Geen twee of meerdere vriendinnetjes p.p
    - OCC tussen haakjes
    - reserveren kan , maar ik kan het niet altijd zo goed bijhouden. Want ik ben meestal op mijn mobiel.
    - Zoveel mogelijk online komen
    - Reservering verlopen 3 dagen na reservering


    Rollentopic
    Rollenstory

    [ bericht aangepast op 8 okt 2012 - 21:05 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Niall Horan

    Ik kijk naar Sem die ook wat dichter bij mij kwam staan en leg mijn hand op zijn schouder. 'Okeeee' zeg ik lachend. 'Je broer is gewoon een beetje zenuwachtig'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Sem Jarmo Horan

    'Je broer is gewoon een beetje zenuwachtig' Ik knik gewichtig en laat Elize dan los om mijn armen naar Niall uit te steken zodat hij me kan optillen. 'Je moet niet zenuwachtig zijn.'

    Elize Nathalie Horan
    'Dat snap ik best hoor. Als ik daar zou moeten staan had ik dat ook.' Ik geef hem een knuffel. Ookal heeft hij Sem in zijn handen. 'Ik weet 99% zeker dat je door gaat!' zeg ik als ik hem weer loslaat.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:29 ]


    Do what people say you can't.

    Niall Horan

    Ik kijk naar Elize en geef haar ook een knuffel. 'Ben blij dat je het snapt en je het in mijn situatie ook zou zijn. Maar hopelijk heb je deze keer ook weer een keer gelijk' zeg ik glimlachend en kijk dan naar Sem. 'En jij heb ook weer een keer gelijk'

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 10:58 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    AnnaLynne "Anna/Lyn" Naomi Jillian. (Uiterlijk 2010.)

    Ik sta in de lange rij naast Zayn voor de X-factor audities, ik zie dat hij rg zenuwachtig is en pak zijn hand vast. 'Het komt wel goed, je gaat door, ik weet het zeker.' fluister ik dan bemoedigend in zijn oor en geef een kort kneepje in zijn hand en zie hoe we langzaam dichterbij komen.


    [Ik met wachten op een reactie van Zayn, ik kan niks doen..... (huil)]

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 18:51 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    --Pickaquuuuuu--

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 19:19 ]


    Do what people say you can't.

    April Julietta Jones
    Ik zet een verdrietig gezicht op. 'Ik ben geen aapje.' zeg ik, waarna ik door Jay's haar woel. 'Oke, misschien een ietsiepietsie klein beetje. Maar echt niet meer, hoor.' Ik kijk naar de tv. 'x-factorr.' zeg ik giechelig. Ik had echt een melige bui. Ze beginnen bij de mensen die binnenkomen. 'Oeh, curlyboy is van mij.' zeg ik als er een knappe jongen met krulletjes in beeld komt. Daarna komt er een meisje met rood haar in beeld. Het vriendinnetje van curlyboy. Waarom waren knappe jongens altijd bezet? Ik zuchtte overdreven.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Isabella
    Liam vult wat formulieren in met zijn moeder en ik sta der naast. Overal hoor ik gezang, soms heel goed en soms gewoon echt slecht. Ik glimlach even naar Liam en haal daarna mijn hand door mijn haar. Hij ging gewoon door, ik wist het zeker, hij kan hartstikke goed zingen.

    Thirza Amy Bradley
    'Oke jij krijgt hem. Maar dan wil ik hem!!!' Ik wijs naar een jongen met ravenzwart haar. 'Omgg hij is echt cute!! Maar zo te zien heeft hij ook al een vriendin.' zeg ik sip. 'Toch blijft hij van mij.'


    Do what people say you can't.

    Jaymina Garté
    Ik grinnik en doe mijn haren goed. Er komt een jongen voorbij met wat steil haar en zijn junkbeenderen zijn prachtig. "Die is van mij!", roep ik snel. Maar tot mijn teleurstelling zie ik een meisje die hij voorstelt als zijn vriendin. "Hij heeft een vriendin!", roept April. "Who cares? Ik maak toch kans als ik hem een keer tegenkom", mompel ik. Natuurlijk heb ik geen kans. Zij is niet lelijk. Ik zucht en graai naar de popcorn.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam James Payne

    Nerveus sta ik te wachten achter het podium terwijl de backstage presentator met me praat. Dan mag ik het podium op. Simon lacht als hij me herkend. We praten wat en dan is het tijd om te gaan zingen. Het intro van cry me a river begint en dan zing ik.

    Jaymina Garté
    "Wacht , deed hij 2 jaar geleden ook niet mee?", mompelde ik. De anderen knikken. "We waren toen nog 13", lach ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Thirza Amy Bradley
    'We?' zeg ik nepboos. '2 jaar geleden was ik 15 hoor! Omg Talk to my hand.' Na een tijdje hou ik het niet meer vol en schiet in de lach. 'Maar Liam.. hij zingt nu wel beter.'

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 20:11 ]


    Do what people say you can't.

    Isabella
    Liam begint te zingen en ik glimlach. Hij kon gewoon zo mooi zingen, en dat was dan mijn vriendje! Ik luister naar zijn mooie stem en zing heel zachtjes mee, zo zacht dat niemand het kan horen.

    Jaymina Garté
    Ik grinnik. "Ik ben pas 15 hoor.. En over 2 jaar - 2012 ben ik 17", zeg ik lachend.


    I don't want you to die, I want you to suffer.