• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch
    - Logan Hudson : Fashionitaa
    - Jordan Mackenzie Desousa : Monticia

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 16:34 ]


    El Diablo.

    (Mijn topic! En dit was mijn laatste post. (: )

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Wat!' zeg ik geschrokken. 'Hoe bedoel je, Blaine is bewusteloos' zeg ik niet-begrijpend en knik op Finn's zijn woorden en maakte een 'hmp' geluidje dat ik begrijp. Intussen probeerde ik Emily stil te krijgen door over haar rugje te wrijven, wat half lukt en kijk me pruilend aan. Ik zie dat Kurt wakker is en luisterde naar Finn. 'Oke, is goed. Moet ik en Kurt komen?' vraag ik bezorgd en hoopte het wel. Want heel eerlijk nu snap ik er ook niets meer van. Waarom deed Blaine dit, het was niets voor hem en waarom was hij flauwgevallen? Hij was ook mijn beste vriend en zo was hij helemaal niet.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Ik weet het ook niet, Bella.' zei ik zuchtend waarna ik in de ambulance ging zitten en naar Blaine keek. De ambulance begon te rijden met zwaailichten aan en sirenes op de achtergrond waardoor ik al maar nerveuzer werd. 'Ik denk het,' antwoordde ik op haar vraag of zij en Kurt moesten komen.

    Kurt Hummel

    Ik had nu vreselijke hoofdpijn gekregen, alsof ik een vreselijke kater had en luisterde nog steeds naar het gesprek. Ineens hoorde ik Bella iets geschrokken zeggen en schoot ik geschrokken overeind. Was Blaine bewusteloos? Wat? Hoe kwam dat in hemelsnaam? Ik was boos op hem, maar dat betekende niet dat ik wilde dat er iets met hem gebeurde. Meteen voelde ik weer tranen over mijn wangen rollen. Ik sloeg de dekens van me af en ging naast het bed staan. Ik moest naar hem toe, ook al wilde ik dat ergens ook weer niet. Dit was echt zwaar verwarrend.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Is goed, dan komen we' zeg ik bezorgd en zag dat Kurt gelijk uit bed kwam. Ik zag aan zijn gezicht dat hij wou gaan en ging ook staan met Emily in mijn armen. 'We komen er zo aan' zeg ik tegen Finn. 'Ik hou van je, wil je dalijk de kamernummer smsen?' vraag ik aan Finn en keek Kurt even aan. Die weer begon te huilen en ik ga gelijk bij hem staan om hem te steunen. 'Het komt goed, Kurt' zeg ik zachtjes tegen Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Finn Hudson

    'Zal ik doen, tot zo.' zei ik tegen haar, we waren inmiddels aangekomen en Blaine werd uit de ambulance getild en naar binnen gereden. Een ambulancebroerder zei tegen mij dat ik in de wachtkamer moest wachten, omdat hij nu onderzocht werd. Ik knikte en deed wat hij zei. Ik hoopte dat het niks ergs was. Anders zou ik dat echt niet trekken. Ik vond het nog steeds een vreemd verhaal. Blaine zou Kurt nooit zoiets aandoen, wat Bella vertelde aan mij klonk niet als Blaine. Er was iets mis, maar wat?

    Kurt Hummel

    Ik knikte en veegde de tranen van mijn gezicht. Ik wist echt even niet meer hoe ik me moest voelen op dit moment. Zo verward als ik was trok ik mijn schoenen en mijn jasje weer aan en pakte ik Emily even aan van Bella, aangezien ze zich waarschijnlijk nog even moest omkleden. Ik ging op bed zitten en pakte Emily's speen die op bed gevallen was en stopte het in haar mond, waarna ze tevreden begon te sabbelen. Ik keek naar Emily, maar was met mijn gedachten bij Blaine. Had Jayden hem soms iets aangedaan? Dat was eigenlijk wel het eerste wat in me op kwam, wie weet had hij hem wel neergeschoten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Oke, is goed, Doei' zei ik en hing op. Gelukkig had Kurt even Emily van me overgenomen en zat hij nu met haar op bed en had zijn schoenen en jas aangetrokken. Snel pakte ik mijn bh, broek en shirt uit de kast en trok mijn nachtjapon uit en kleede me om. Voor nu kon het me weinig schelen dat Kurt mijn lichaam zag, want ik moest opschieten, want ik wou naar het ziekenhuis. 'Kurt, Finn en Blaine zijn bij een andere ziekenhuis, wat verder weg, maar nog wel in Lima. Jij moet rijden, aangezien ik geen rijbewijs heb' zeg ik tijdens het omkleden en was het helemaal vergeten, dat Kurt een goed uitzicht had op mijn onderbuik, waar mijn blauwe plek zat. Ik trok alles aan en deed mijn schoentjes ook aan en een vest. Vervolgens deed ik mijn haar in een knot en konden we gaan. 'Ik ben klaar' zei ik tegen Kurt.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Bella kleedde zich om waar ik bij was, maar mij kon het niets schelen. Ik viel toch niet op meisjes en ik had al zo vaak meisjes zo gezien, aangezien ik ze altijd hielp met hun jurken en zo met Sectionals. De hele tijd keek ik naar Emily, maar toen ze iets zei keek ik toch even op en knikte ik. Ik had gezien, dat ze een hele grote blauwe plek had op haar onderbuik. Zou dat nog zijn van Jayden? Ik besloot voor nu wijselijk mijn mond te houden, maar ik wilde Bella hier sowieso nog even over spreken. Ik maakte me zorgen om haar. Ik gaf Emily weer aan haar en liep samen met haar naar mijn auto en liet haar instappen. Zelf ging ik achter het stuur zitten en reed ik een beetje gehaast naar het ziekenhuis waar Blaine zou zijn.

    [Kun jij misschien zo even een dokter spelen? (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    We stapten in zijn auto en Kurt rijdt een beetje gehaast naar het ziekenhuis waar Blaine zal zijn. Emily gaapte een beetje en ik wiegde haar heen en weer. Ze doezelde een beetje inslaap. We kwamen aan bij het ziekenhuis en stapte uit. Ik pakte Kurt's zijn hand beet, om zo hem te steunen en liepen we naar de ingang. Ik zag opeens Finn zitten in de wachtkamer en ik trek Kurt mee naar hem toe. 'En?' vraag ik bezorgd aan Finn toen we eenmaal bij hem waren. Ik ging op zijn schoot zitten en drukte mijn lippen teder op de zijne en keek hem vragend aan. Emily sliep in mijn armen rustig.

    (Hahaah, was ik ook van plan. Ik wou pas de dokter spelen als Kurt en Bella bij Finn waren, dan konden ze het allemaal horen. (: Hierna jou post bespeel ik de dokter.)


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik ging naast Bella en Finn zitten en keek een beetje benauwd en verward voor me uit. Mijn hoofd stond op springen en mijn hart klopte van spanning in mijn borstkas. Ik zuchtte gekweld toen Finn vertelde dat er nog geen nieuws was en beet gespannen op de binnenkant van mijn wang. Ik moest iedere keer mijn tranen wegvegen en staarde met een lege blik voor me uit.

    Finn Hudson

    Ik sloeg meteen mijn armen om Bella heen en kuste haar teder terug. Daarna streelde ik Emily over haar wangentje en keek ik haar lief aan. 'Er is nog geen nieuws, ze zijn hem nog aan het onderzoeken.' zuchtte ik waarna ik even naar Kurt keek en troostend mijn hand op zijn schouder legde en met mijn andere hand Bella over haar rug wreef.

    [Dezelfde gedachten, alweer! (: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [Ik ben even eten, ben zo terug(: ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dokter:

    Ik knikte naar me collega's en zie Blaine wakker worden en hij word uitgelegd, wat er met hem was en dat hij in het ziekenhuis ligt. Ik moest zijn vrienden op de hoogte brengen en liep naar de wachtkamer, waar ik twee jongens en een meisje met een baby zag. Ik stopte voor hun neus en keek ze allemaal aan. 'Goedeavond, ik heb nieuws over Blaine' zeg ik formeel. 'Zijn maag is leeggepompt en we hebben zijn bloed onderzocht. Voor de rest is er niets met hem aan de hand. Alleen in zijn bloed hebben we drugs gevonden' legde ik uit en stopte met praten en keek ze aan. 'Het is GHB wat in zijn bloed is. Het betekent voor die gene die het inneemt. Dat hij heel erg suf kan worden en niet weet wat hij doet. Dus in andere woorden, hij weet niet wat hij doet of zegt. Laten we het zo zeggen dat hij dan 'dronken' is. Pas als de spul is uitgewerk, ziet hij beelden voor zijn ogen, wat hij allemaal heeft gedaan en gezegd' leg ik uit. 'Heeft Blaine die drugs ingenomen of heeft iemand het in zijn drinken gedaan?' vroeg ik streng aan ze.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    'Oke' zuchte ik terleurgesteld en staarde voor uit en keek even naar Emily. Die lag te slapen. Opeens komt er een dokter en die zegt dat hij nieuws heeft over Blaine. Mijn oren gaan direct open en luister naar hem, wat hij zei. Geschrokken keek ik hem aan en keek naar Kurt en Finn. Ik wist het dat Blaine niet zo was. Er moest iets zijn geweest, zo was hij helemaal niet. Ik was zo opgelucht dat het gelukkig niet erg was, maar ook opgelucht dat we eindelijk weten, waarom hij zo deed. Zo was Blaine helemaal niet!

    (Oke, is goed! Smakelijk!)

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 21:04 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Geschrokken staarde ik voor me uit, hij kon er dus echt niets aan doen. Hij zei dat hij er niets aan kon doen en ik geloofde hem niet eens en sloeg hem in zijn gezicht. Ik schaamde me nu echt erg, maar was nog steeds verward. 'Blaine zou zoiets nooit gebruiken.' zei Finn tegen de dokter. 'Jayden,' mompelde ik boos. Ineens werd alles helemaal duidelijk voor me. Toen Blaine en ik wegliepen moest hij iets in Blaine's koffie hebben gedaan. Want daarna begon hij vreemd te doen. 'Jayden heeft het gedaan, we liepen even weg samen en lieten onze drankjes staan. Toen moest hij het erin gegooid hebben, want nadat Blaine zijn koffie op had begon hij raar te doen.' verklaarde ik waarna ik gekweld zuchtte. Maar nog steeds zat alles me dwars, ik wist dat hij er niets aan kon doen. Maar ze zeiden niet voor niets dat dronken mensen altijd de waarheid spraken. Nu was hij niet echt dronken, maar wat was het verschil?

    Finn Hudson

    'Blaine zou zoiets nooit gebruiken.' zei ik snel naar waarheid, Blaine zou dat echt nooit doen. Ineens hoorde ik wat Kurt mompelde en keek ik hem aan. Ik luisterde naar zijn verhaal en voelde me boos worden op Jayden. Die gasten konden ons ook nooit eens met rust laten. Ik was wel opgelucht dat het niet erg was, maar toch vond ik dit erg. Drugs in iemands drankje gieten was gevaarlijk, het had echt heel anders kunnen aflopen. Blaine had wel dood kunnen gaan. 'Kunnen we naar hem toe?' vroeg ik aan de dokter. 'Of tenminste één iemand.' zei ik snel voordat de dokter nee zou zeggen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Dokter:

    Ik luisterde naar de twee jongens en knikte dat ik het begreep. Ik zag dat de ene jongen puzzelden. 'Het verschil tussen dronken zijn en GHB is dat dronken mensen inderdaad altijd de waarheid zeggen. GHB is dat je niet weet wat je doet of zegt, maar er is nog een klein stofje die er in zit, wat bijna niemand weet' beantwoord ik zijn blik van de jongen en kijk hem aan. 'Dat stofje maakt je alleen negatief en wilt iemand anders kwetsen, Blaine zegt alleen maar negatieve dingen tegen een andere persoon om hem te kwetsen, daar bedoelt hij niets mee en meent het ook niet. Dat is het verschil bij GHB' leg ik vervolgens uit en kijk naar de andere jongen en ik glimlach vriendelijk. 'Jullie kunnen allemaal naar hem toe gaan. Hij is ook al wakker en hij is ook al op de hoogte gebracht van alles' zeg ik vriendelijk. 'Als jullie vragen hebben, horen we het wel. Zijn kamer is op het einde van de gang 30B' zeg ik en loop weg.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Ik luisterde naar Finn, Kurt en de dokter en word een beetje boos. Jayden was echt gestoord, Blaine kon doodgaan door hem. Ik was wel opgelucht dat we het nu wisten. Ik knikte dankbaar naar de dokter en hij liep weg. Ik stond op van Finn's schoot en had nog steeds Emily vast. 'Zullen we naar Blaine gaan?' vroeg ik aan ze en kijk Kurt meelevend aan. Hij had het hier het zwaarst. En ik wou heel graag naar hem toe en met hem praten. Ik kijk vervolgens naar Finn en geef een zoen op zijn lippen en glimlachte zwak.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik zuchtte opgelucht, dus hij meende het niet. Hij wist dus echt niet wat hij zei en het kwam allemaal door de drugs. Ik voelde me zoveel opgelucht, hij kom er gewoon niets aan doen. Het was allemaal de schuld van Jayden. Ik stond meteen op en knikte op Bella's vraag. Ergens was ik bang om Blaine onder ogen te komen. Ik wist even geen houding te geven bij hem op dit moment. Ik liep samen met Finn en Bella naar zijn kamer toe. Ik liep als eerst naar binnen, maar bleef een beetje ongemakkelijk staan. Ik vouwde nerveus mijn handen in elkaar terwijl ik hem aankeek. Ik wist echt niet wat ik nu moest zeggen tegen hem, ik voelde me nog steeds zo door de war.

    Finn Hudson

    Ik zoende Bella terug en liep samen met haar en Kurt naar zijn kamer toe. Ik zag dat Kurt zich even geen houding wist te geven, dus ik besloot om maar even het ijs te breken. 'Hey Blaine, voel je je al iets beter?' vroeg ik waarna ik mijn arm om Bella's middel sloeg en hem bezorgd aankeek.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Blaine Anderson:

    Ik zuchte zachtjes toen de dokter uitlegde wat er aan de hand was met mij en dat ik dus in de ziekenhuis lag. Ik knikte dat ik het begreep, maar nog steeds voelde ik me rot en ook om Kurt. Ik staarde doelloos uit het raam en zag opeens mensen in mijn kamer komen. Ik zag eerst Kurt binnen komen en hij keek nerveus naar me, mijn hart stond even stil. En zag daarna Finn en Bella binnen komen. Het was eerst stil, maar Finn verbrak het. 'Nee, ik voel me vreselijk' beken ik schor en kijk hem aan. 'Ze hebben mijn maag leeggepompt en..' zeg ik schor, maar maakte mijn zin niet af. Ze wisten heus wel dat ik me rot voelde wat er is gebeurd tussen mij en Kurt. Kurt en ik konden beide hier aan niets doen en het was beide onze schuld niet, maar ik was ergens boos op Kurt. Ik wis niet waarom, maar ik was gewoon boos, misschien eerder terleurgesteld. Ik besteedde geen aandacht aan Kurt en keek naar buiten.

    Isabella Elizabeth Espinoza:

    Samen met Kurt en Finn lopen we naar Blaine's kamer en zagen hem liggen. Hij was best bleek en ik luisterde naar het gesprek naar Finn en Blaine. Ik leunde tegen Finn aan en wiegde een beetje Emily heen en weer. Ze sliep nog steeds en was zo schattig. Daarna was het stil toen Blaine dat zei en hij keek naar buiten. Ongemakkelijk keek ik naar Finn, niet wetend wat ik moest zeggen.


    One Who Travels A Higher Path.

    Kurt Hummel

    Ik zag hoe hij geen aandacht besteedde aan mij, ik schaamde me rot omdat ik hem niet meteen geloofde. Maar wat hij zei en deed maakte me door de war. Alsof ik meteen helder kon denken als ik eerst gezien had hoe mijn verloofde seks had met iemand anders. Ik bleef maar gewoon stil en zei helemaal niets. Ik wist het gewoon niet. Moest ik mijn excuses aanbieden? Nee, want het was mijn schuld niet, ik had hem niet gedrogeerd want dat had Jayden gedaan. Moest ik hem in zijn armen vliegen? Dat voelde raar, door alles wat er gebeurt was. Wat moest ik in hemelsnaam doen? Ik wist het gewoon simpelweg niet.

    Finn Hudson

    Ik knikte, dat ik het begreep. Er viel direct daarna een ongemakkelijk stilte, de sfeer was om te snijden. Ik zag aan Blaine en Kurt dat ze het beiden lastig hadden op dit moment. En Blaine, die zag er hartstikke bleek uit. Ik wist nu ook even niet wat we moesten doen, moesten we Kurt en Blaine even alleen laten zodat ze vanzelf tegen elkaar gingen praten? Ik wist niet of dat zo'n goed idee was, aangezien het nog erg gevoelig lag en Blaine nu moest rusten. En om nu over Jayden te beginnen leek me ook geen goed idee nu Blaine net bij was. 'Probeer in ieder geval wat te rusten, als je iets nodig hebt halen we het meteen voor je.' zei ik tegen hem.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.