• Hier is hij dan, ons praat hoekje voor onze RPG, nu kunnen we bij de verhalen ongestoord verder zonder steeds te praten.

    Dus in het vervolg alle berichten tussen [] hier plaatsen, hier mag het natuurlijk zonder haakjes.

    Regels:
    -Als je mee wilt praten graag eerst even lid worden van de RPG
    -Alle haakjes dingen op het RPG topic kunnen nu dus hier, dus daar niet meer plaatsen.
    -Ruzie's graag een beetje in formele taal houden

    Links
    RPG Actief
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137498
    RPG Oud
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=136007
    RPG Rollentopic
    [url]http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=135843
    [/url]
    Groetjes Blackie 33

    [ bericht aangepast op 1 sep 2012 - 19:18 ]


    ©1998

    Wauw, wel 1.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Wacht wat? Ik zei dat je verhaal erg nep was, dat vind ik niet leuk om te lezen. Ik bedoelde die story van Justin Bieber en 1D. En abo's interesseren mij niet, ik vind het leuk om te schrijven en ik hoop dat anderen het leuk vinden mijn verhalen te lezen. Aan Joëlle enzo: dit is toch goed als afreageer-topic? Dan kunnen jullie dit gewoon niet lezen als je het niet wil, toch? Of willen jullie dat niet, want dan wil ik wel een nieuw topic voor het afreageren =)


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Lieve, lieve, lieve schat. Ik heb het zelf gelezen en verwijderd, omdat ik alle berichten in mijn gastenboek verwijder. En als jij nou er spijt van hebt dat je het gezet hebt: Me don't care. We kunnen allemaal liegen over onze berichten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    En kijk is rond op Q. Je hebt veel van zulke verhalen. En het boeit me niks dat je het nep vind. Ik laat me niet tegenhouden door een kind die denkt dat ze heel stoer is omdat ze 15 ofzo is. Al ben ik een jaar ouder, zelfs ik kan me beter gedragen. En geloof me, dat doe ik niet zo snel. Dus lieverd, bij deze: Je irriteert me. Gefeliciteerd, je bent niet de enige.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    *een kind dat, *16, *ik lieg niet. *ik denk niet dat je leeftijd te maken heeft met of je stoer bent of niet. Je hebt inderdaad veel van die verhalen, maar die lees ik ook allemaal niet. Ik hoop dat jij lol hebt met het schrijven ervan, en anderen met het lezen ervan, maar ik doe er niet aan mee.

    Waarom gedraag je je dan zelden? Wil je dat mensen je onbeleefd en irritant vinden? (Ik zeg niet dat iemand dat vindt, maar ik neem aan dat je dat wel uitlokt met slecht gedrag toch?)

    [ bericht aangepast op 23 okt 2012 - 16:21 ]


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    N'ahh, ik reageer alles af op anderen omdat ik gewoon m'n moeder mis, ze heeft elke dag behalve in het weekend nachtdienst dus ze slaapt overdag en ik moet letterlijk het huishouden doen en alles met m'n broertjes en zusjes, en mijn vader een behoorlijke lul is :>


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Maar misschien kun je dan juist proberen vrienden te maken die je kunnen steunen en die je begrijpen. Misschien kun je uit het echte leven ontsnappen door games te spelen of bij voorbeeld anime te kijken. Ik weet niet, wat suggesties.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Anime vind ik behoorlijk dom, en de enige kinderserie die getekend is en ik volg is Avatar. Ja, ik vind dat leuk. Vrienden begrijpen niet dat ik alles moet doen in huis en mijn broer niet kan helpen, want hij woont zo'n drie uur weg. Ik heb geen zin in van die "online" vrienden, omdat die me niet kunnen helpen en omdat ze wat anders denken dat ze zeggen. Ik verschuil me achter een slecht gedrag. Maar dat gaat jullie niks aan,


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Oh, oké dan. Het viel te proberen. En over anime, ik weet niet waar je op baseert dat het dom is. Ik begrijp het wel, het is soms erg overdreven enzo, maar misschien baseer je het op pokémon bij voorbeeld xD Maar hier is een beter voorbeeld, misschien vind je het wel leuk:
    http://www.animefreak.tv/watch/higurashi-no-naku-koro-ni-episode-1-english-dubbed-online-free

    Het gaat over een stad waar een mysterie is, iedereen wordt op een gegeven moment paranoïde en dan vermoorden ze elkaar. Het begint gruwelijk, dan zie je de opening, en dan wordt het nogal melig en een beetje kinderachtig misschien, maar dan wordt het steeds serieuzer en gruwelijker.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Sorry, het blijft dom.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Maar jij houdt er toch van anderen pijn te zien lijden? Hier is een voorbeeld van de anime (kijk alsjeblieft voor je antwoordt, ten minste een klein stukje):
    http://www.youtube.com/watch?v=OMsNA0lG3qk&feature=related


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Ik wil echte mensen zien pijn lijden, geen anime. Maargoed, nu snappen jullie dat ik zo doe (:


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Heb je het gezien?......


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.

    Een stukje. Oke, het is niet zo dom en mooi gemaakt maar niet bepaald mijn soort serie.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Haha, vreemde woordkeuze maar jammer dan. Ik heb trouwens ook gehoord van psychologen dat die best goede vrienden kunnen zijn. Volgens mij kan je ze alles vertellen en ze zijn heel begripvol en prettig om mee om te gaan. Ik zeg dit alleen van wat ik van anderen heb gehoord. Het is nog een laatste idee.


    You start to think killing people might make them like you, but it doesn't. It just makes people dead.