• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik hoor zijn woorden en draai dan demonstratief mijn rug naar hem toe. Ik kijk naar de muur en probeer te stoppen met huilen. Hij weet niet eens waar het over gaat. En ik vind hem tot nu toe niet irritant.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nee nee nee nee! Marcell is NIET sadistischer! Hij vindt het allemaal nog steeds niet leuk hoor, maar er zijn nou eenmaal dingen buiten zijn werk waar hij alles voor over heeft. Dus ook zijn werk bij Les beter doen. Hij heeft zo een heel verhaal.. Niet dat hij dat tegen Les zal vertellen nu, maar toch. Hij heeft een reden waarom hij nu ineens harder is geworden, maar niet sadistischer.]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hij lijkt wel sadistischer! Les kan geen gedachten lezen okay! Dus ze zal hem nog meer gaan haten. Waarschijnlijk ook wel nog een keer slaan of schoppen.']


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    Omdat ze zo demonstratief was besloot ik haar op te nemen. Ik gooide haar over mijn schouder en legde haar even later op de grond.
    "Kom kom, niet zo hard doen. We weten allemaal wat je doorstaat." zei ik en bleef afwachtend naar haar kijken.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [O, kan ze best doen. Marcell wordt beter in zijn werk... En ik schrijf nog niet eens al zijn gedachten! Dan weet jij te veel :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [waar staat de reactie can Naomi?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Amor8 schreef:
    Julio Martinéz
    Dit is misschien nog wel beter als wanneer we ons verlangen naar elkaar laten opspelen. Eleadoras armen om me heen, maar vederlicht op mijn rug, zodat ze me geen pijn doen. Eleadoras lippen een fractie van een seconde op mijn wang, waarna ze haar hoofd weer op mijn borst terug legt, bij het kuiltje van mijn keel ongeveer. Het voelt alsof de vormen voor elkaar gemaakt zijn. Alsof haar hoofd daar zo hóórt te liggen. Alsof er twee puzzelstukjes aan elkaar gelegd worden. Ze kan mijn hartslag vaag horen -rustig en regelmatig-, en ik kan mijn hoofd op de hare leggen. Maar wel zacht. Mijn wang op haar haar.. En als ik wil mijn kin net er boven, zodat ik zo nu en dan een kus op haar hoofd kan drukken. Maar nu doe ik dat niet. Nu leg ik mijn wang op haar zachte, heerlijk ruikende haren, terwijl ik overdenk of het goed is wat er net gebeurde - ik heb Eleadora tenslotte een soort van afgewezen, ook al vertellen we elkaar nu dat het goed is. Dat afwijzen was niet alleen om Eleadora -wel een groot deel-, maar ook voor mezelf. Het zou ons beide lichamelijk pijn doen om verder te gaan, als het dat geestelijk al niet deed. Mijn rug.. Eleadoras blauwe plekken overal.. De geestelijke pijn konden we nog uitschakelen, de lichamelijke tijdelijk vergeten. Maar als we verder gegaan waren, waren we fysiek zeker achteruit gegaan en zouden we in een minder goede toestand als verwacht op de verplichte trainingen verschijnen, waardoor we onszelf zouden martelen.. En met zo'n reden kan ik wachten.. Door de herinneringen aan daarnet is mijn hartslag verhoogd, en begin ik weer te twijfelen wat er beter is. Zo'n knuffel waarin we ons helemaal overgeven aan elkaar, of zoenen en meer? Misschien is het wel even goed. Misschien ook niet; is het warme gevoel beter.. Het maakt niet uit.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Ineens ben ik in de lucht over zijn schouder en ik slaak een klein kreetje. Hij legt me dan neer op de grond en kijkt me aan. Ik kijk hem woedend aan als hij zegt wat ik mee maak. 'Jij weet helemaal niets van me. En til me nooit meer zomaar op!' zeg ik boos. Ik duw hem opzij en sta op en wil weer naar mijn bed lopen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik wil het weten!!!!!!!!!!! En dan zal ze dat zeker doen!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik glimlach. 'Je mag het best elke seconden doen.' zeg ik dan en grinnik en ga dicht tegen hem aanliggen. 'Nee, doe maar niet inderdaad.' zeg ik en grinnik even en druk een kusje in zijn nek en leg dan mijn hoofd weer terug.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Oewoewoew verkeerde actie bij Les!

    Daar heb je jezelf alleen maar mee. He still doesn't like it, maar hij zal ook gemener worden als Les dat wordt]

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 23:10 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luke Moore

    Ze maakte aanstalten om weg te lopen maar ik hield haar tegen.
    "Ik weet inderdaad niets over jou. Maar ik weet dat je woedend wil zijn en je inhoud. Gooi het eruit, net als Amy, dat lucht op. By the way, hi ik ben Luke" zei ik met een knipoog.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Hoezo? XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    De jongen, genaamd Luke dus houdt me tegen en knipoogt naar me. 'En ik ben niet geïnteresseerd,' bijt ik hem toe. 'En nee, ik gooi het er niet uit.' en ik duw hem gewoon weer opzij en ga op mijn bed liggen met mijn rug weer naar hem toe en de deken over mezelf heen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    Ik zou haar niet met rust laten tot ik één vriendelijk of vragend woord van haar had gehoord.
    "Dan ben je niet geïntresseerd, dat ben ik ook niet. tenzij het over wegraken gaat. Wat is er met je gebeurd, je bent overstuur."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque