• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Mm, ik ga ook. Anders post ik sws only OCC.. Xxx]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Luke Moore

    Als ze het zo wilt spelen. Ik spurt achter haar aan ze rent richting danszalen en ik heb haar bijna ingehaald, tot ik voetstappen hoor. ik stort haar met mij erbij in een danszaal en met mijn hand voor haar mond blijf ik afwachten tot die persoon voorbij was.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [Slaap lekker Noa]

    Leslie Day
    Ineens word ik een danszaal ingeduwd door Luke en hij drukt zijn hand voor mijn mond. Ik hoor voetstappen en zodra die weg zijn ruk ik mezelf los. 'Doe dat verdomme nooit meer,' zeg ik boos. Ik loop een eind verder de zaal in. Het is toevallig de streetdancezaal. Mijn stijl. Dan bedenk ik me dat ik hier weg moet. Terug naar de slaapzaal. Angst overvalt me. Als ik nu Bob tegenkom ben ik er geweest. Zonder nog een woord te zeggen loop ik langs Luke naar de uitgang. Ik wil terug naar de slaapzaal. Tenminste, ik wil niet terug, maar ik moet terug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    Ze bekijkt de zaal alsof ze hem herkent en loopt weer langs me voorbij. Ze moeten hier echt eens beter gaan opletten. ik loop weer de zaal in en ga wee naast haar zitten.
    "Je raakt me niet kwijt, dus begin gewoon met zeggen van je naam en stijl."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Ik schud mijn hoofd. 'Ik mag jou misschien dan niet kwijtraken, jij krijgt ook geen antwoorden van mij.' hij zit op mijn bed en dat boeit me niets maar zelf ga ik liggen en kijk gewoon voor me uit. Ik tril heel af en toe omdat ik het koud heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    Ik zag dat ze trilde, van kou of van schrik?
    "Als je het koud hebt trek iets bij aan alls je bang bent ik zal je niks doen. Flip niet tegen me uit dat je niet bang bent. Je mag gerust jezelf zijn en volgens mij is dat niet de persoon die hier nu ligt." zei ik rustig.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Ik kijk hem met een spottende blik aan. 'Misschien dat je het nog niet opgemerkt hebt maar ik heb hier geen kledingkast ofzo staan.' hier hebben we geen persoonlijke bezittingen, dus ik kan ook niet iets warmers aantrekken. 'En jij denkt dus dat ik niet mezelf ben? Nou, je kent me niet, dus weet je ook niet wie ik dan zogenaamd wel zou zijn.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    Dat was het antwoord waarop ik hoopte.
    "En jij kent mij niet, dus wat is je reden om nukkig op me te zijn?" vroeg ik.
    "By the way, ik kreeg een klein stapeltje kleren waaronder een trui en mijn shirt is naar de vaantjes of toch een van de twee. Maar ik heb het uitgelaten om dit." zei ik en liet mijn rug zien.
    "Hebben?"


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    [@jaimy wat als het topic vol is?)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan nog steeds. 'De reden om nukkig op je te zijn is simpel. Ik wil dat je opdondert en je gaat niet weg. Reden genoeg dus.' en hij biedt me zijn trui aan. 'En wat er met je rug is, ik weet hoe het voelt. Het gaat hopelijk voor jou snel over.' en ik kijk weer voor me uit. 'Ik hoef je trui niet.' boeit mij het dat ik nog steeds ril af en toe van kou.

    [Dat gaat niet gebeuren want ik ga zo slapen (: ]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 0:30 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    "En wat is de reden dat ik zou moeten opdonderen? Het was pijnlijk, maar ik heb nog een brandmerk van mijn twaalfde nee dertiende. En ben je zeker dat je mijn trui niet wilt?" zei ik en keek haar doordringend aan.
    "Luister hoe je ook heet, we staan aan dezelfde kant, vergeet dat niet."


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik kijk hem aan nog steeds. 'De reden om nukkig op je te zijn is simpel. Ik wil dat je opdondert en je gaat niet weg. Reden genoeg dus.' en hij biedt me zijn trui aan. 'En wat er met je rug is, ik weet hoe het voelt. Het gaat hopelijk voor jou snel over.' en ik kijk weer voor me uit. 'Ik hoef je trui niet.' boeit mij het dat ik nog steeds ril af en toe van kou.

    [Dat gaat niet gebeuren want ik ga zo slapen (: ]
    [Whut dan ben ik lonely!! Zou ik het dan openen??? Als de tweede owner niet on is en demi is ook off D=]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Leslie Day
    Hij kijkt me doordringend aan maar het doet me niets. Ik schud mijn hoofd. 'Er zijn hier geen kanten,' zeg ik dan. 'Tenminste, je hebt de mannen, degene die blijven doorzeuren en denken dat ze hieruit komen, en de mensen die rust willen en al eerder hebben gezegd dat ze de trui niet hoeven ondanks dat ze het koud hebben.' wat ik wil is gewoon twee armen km me heen, maar die verwacht ik niet te krijgen van Luke, en dat wil ik ook niet van hem. Denk ik.

    [Je mag wel een nieuw topix aan maken, ik post nog wel 1 keer met Les hierna en dan fa ik echt]



    [Weet je wel hoe je een nieuw topic aanmaakt voor dit? En het s niet nodig om te malen want mijn ogen vallen dicht dus het topix komt niet vol en dan maakt iemand wel ren nieuwe morgen ofzo]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 0:44 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Luke Moore

    ik kan gewoon zien dat ze doodongelukkig is.
    "En er is die ene persoon die dit voor de tweede keer moet voorbij zien gaan." zei ik en maakte een beweging van heer gezicht zonder het aan te raken en deed alsof ik het 'iets' op het laken legde.
    "Ik zie dat je doodongelukkig bent. één blik zegt meer dan duizend woorden, nog nooit van gehoord? je mag altijd naar me toekomen voor ik weet niet wat. Al is het maar een knuffel," hintte ik.
    "Die persoon die dit opnieuw moet ondergaan zit dichterbij dan je denkt," zeg ik en laat haar mijn ander brandmerk zien.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    NIEUWE TOPIC


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.