• Het allerlaatste boek van Harry Potter uitgelezen, en nu heb ik dus het gevoel alsof er iets in mij is gestorven. Dit is dus het definitieve einde :c

    Wat hebben jullie onlangs voor 'de laatste keer' gedaan?


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik ben bang dat ik dat ga krijgen als het laatste boek van Legend of Korra afloopt. Gelukkig komen er nog wel wat seizoenen aan, maar ik moet mezelf voorbereiden voor als het zover is ):


    yeehh

    Als mijn trilogie van Vijftig Tinten volledig uitgelezen is zal ik ook wel balen.
    But that's life. :') It's just a fascinating story.


    O, look at all the fucks I give:

    Shit, ik moet 'm ook nog steeds lezen xd
    Ik ben na de zomer voor de laatste keer naar de middelbare gegaan. Nu is die periode definitief voorbij, wat best vreemd voelt.


    You are beautiful, you are love.

    Dat had ik ook, ook toen ik de film had gezien.. In de bios en ik zat daar zo van: Is het nu.. Allemaal. Afgelopen?
    'T is gewoon een groot deel van mijn jeugd, en ook van jou jeugd, geweest :3


    Tijd voor koffie.

    uhm.. Eergister.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Ik moest keihard huilen toen ik Harry Potter uit had...

    Lilia schreef:
    Ik moest keihard huilen toen ik Harry Potter uit had...


    Ik ook :'D. En ik zat ongeveer drie weken in een dip.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Freerunner schreef:
    Geen idee wat ik onlangs voor het laatst gedaan heb :')
    Maar I know the feel. Ik had vandaag ook weer een beetje last van een post-potter depression...


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Oké, je gaat me raar vinden maar hier komt ie. Ik ben ook helemaal into Harry Potter, als sinds de eerste film uitkwam. Ik heb het laatste boek gekocht, maar nog niet gelezen. De laatste twee films (waarbij ik film 7, part 1 & 2 bedoel) nog niet gezien omdat ik niet hetzelfde gevoel wil hebben als jij nu hebt D: Weird, huh? Maar zoals vandaag heb ik de tweede film nog eens terug gezien -omg die is zelfs nog op video-, en uiteindelijk heb ik toch besloten het boek te lezen en de films te zien. Dus jep, ik weet zelfs nog niet alle details van het einde van Harry Potter buiten kleine stukjes uit reclame etc. I'M ASHAAAAMED.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Om op je topic te antwoorden; ik weet niet meer wat ik 'de laatste keer' heb gedaan. En omg ik ben nu naar Hedwig's Theme aan het luisteren en kom ik weer helemaal in de Potter-mood nu :'D


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Freerunner schreef:
    Geen idee wat ik onlangs voor het laatst gedaan heb :')
    Maar I know the feel. Ik had vandaag ook weer een beetje last van een post-potter depression...


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Dat had ik ook bij de narnia-serie
    online films kijken.


    Don't let small minds convince you that your dreams are too big.

    Ook toen ik een boekenserie uit had. & dan wil je zo langzamer en minder lezen zodat het langer duurt, lol.


    Save me from myself.

    Bronx schreef:
    Oké, je gaat me raar vinden maar hier komt ie. Ik ben ook helemaal into Harry Potter, als sinds de eerste film uitkwam. Ik heb het laatste boek gekocht, maar nog niet gelezen. De laatste twee films (waarbij ik film 7, part 1 & 2 bedoel) nog niet gezien omdat ik niet hetzelfde gevoel wil hebben als jij nu hebt D: Weird, huh? Maar zoals vandaag heb ik de tweede film nog eens terug gezien -omg die is zelfs nog op video-, en uiteindelijk heb ik toch besloten het boek te lezen en de films te zien. Dus jep, ik weet zelfs nog niet alle details van het einde van Harry Potter buiten kleine stukjes uit reclame etc. I'M ASHAAAAMED.


    Je moet je niet schamen, ik ken het gevoel. :'D


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    J.K. Rowling gaat misschien nog een HP8 schrijven, dat zei ze in een interview ^^


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.