• Ik zoek stories !
    - GEEN fanfick's, ze zijn allemaal het zelfde. Ik wil iets nieuws!
    - Liefst horror en spanning, niet steeds het ZELFDE.
    - Dus veel STORIES over onbekende personen.
    - Wees origineel!
    - Fantasy spreekt me aan.
    Sorry als je verhaal hier niet in kan, maar ik verwijder dat bericht gewoon. Ik zoek namelijk echt naar ORIGINELE stories.
    Heb je tips? Of wil je je eigen promoten? Plaats hier!

    -Net als dat ik ga doen-


    Plaatje is aan klik baar.
    Ik sta op om haar een knuffel te geven, waardoor ik –stom genoeg- het glas omstoot. Mijn hand schiet uit, in de hoop hem op te vangen, maar vergeefs. Door mijn uitschoot wijst mijn hand naar het water, wat niet op de tafel ligt, maar simpel door de lucht zweeft. Uit angst trek ik mijn hand terug, maar het water gaat mee en beland op mijn shirt. De ogen van mijn oma zijn groot, en… vochtig? ‘’Beloof me, dat je dit nooit, maar dan ook nooit, aan iemand vertelt.’’ Ik beloofde het terwijl er zo’n honderd vragen door mijn hoofd gingen. Waarom niet? Wat deed ik net? Waarom doet oma zou? Ben ik raar? Is dit normaal? Ze ging weg, en de knoop in mijn maag werd steeds groter.
    - Ik hou van dat lieve groene knopje
    - Neem gerust abo
    - Ik post 1 à 2 keer per dag
    - Reacties motiveren
    - Ik heb dit verhaal bedacht, dus als je het ergens anders ziet, kan je het dan even zeggen?
    - Inspiratie van de serie Avatar

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 11:33 ]


    And that’s the way it is.

    Pray, Hope and Fantasize

    De wereld is veranderd en het Christendom heeft de touwtjes in handen. De Paus en zijn dienaren hebben de leiding over heel de wereld. Alles wat tegen de regels van god in gaat, wordt uitgeroeid. Ze zijn slecht en duister, maar ze hebben enorm veel volgelingen. Dan heb ik ook nog twee families. Mijn familie is in één woord, ingewikkeld. Ik heb de familie van mijn vader en die van mijn moeder. De twee families hebben al jaren lang ruzie, en laat ik daar nou precies midden in zitten. Ze hebben verschillende meningen en opvattingen over bepaalde dingen die de families altijd in de weg staan. En als klap op de vuurpijl, ben ik een onnatuurlijk wezen die zijn soortgenoten zo snel mogelijk moet vinden, want in de ogen van de kerk, zijn wij de duivels op aarde.


    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 11:13 ]


    Fantasy is the most important thing there is. Without it, we would only live in a world full of reality.

    De regels over de topic-titels;
    - Aan de titel moet te zien zijn waar het topic over gaat.
    - De titel mag niet misleidend zijn.
    - Overbodig hoofdlettergebruik is niet toegestaan in titels. Hoofdletters zijn alleen toegestaan op plaatsen waar ze horen volgens de Nederlandse spellingsregels.

    Dit staat in onze huisregels, dus ik vrees dat ik je titel moet aanpassen. (:


    Let the Night embrace you

    Ik heb een OP. It's five to twelve, darling. Misschien lijkt het op het eerste zicht een standaard liefdesverhaal, maar ik beloof dat het dat niet is.


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    I am a normal girl even though I can fly! Over een Meisje Sally dat van een ander planeet komt waar iedereen kan vliegen. Ze komt door een ongeluk terecht in New york city op Aarde waar ze dus moet proberen een zo normaal mogelijk meisje te worden.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    One Little Box
    Onbekende personen en fantasy


    I build a wall, not to block anyone out, but to see who really loves me to climb over it...


    Link in plaatje

    Een klas van de middelbare school gaat op kamp in de bossen van Frankrijk. Ze zijn twee weken helemaal afgesloten van de buitenwereld en moeten het doen met elkaar en hun leraren, die uiteraard een oogje in het zeil moeten houden.
    De leerlingen worden ingedeeld in vier groepen. De vrienden worden zo min mogelijk bij elkaar gezet, zodat ze beter leren communiceren en samenwerken, zo hopen de leraren.
    Wanneer iedere groep zijn eigen tent krijgt en om tien uur de lichten uit moeten zijn, besluiten de jongens en meiden van tent twee om het spel Truth or Dare te spelen om elkaar zo veel mogelijk uit te dagen en te kleineren met de vreemdste opdrachten en vragen.
    Iedere nacht opnieuw moeten de leerlingen elkaars opdrachten volbrengen. Sommigen tegen een hoge prijs.



    De leerlingen van Tent Twee:
    Eloise
    Emmanuel
    Jennifer
    Neil
    Rickie
    Tyrone









    x Nederlands geschreven en gesproken
    x Verhaallijn en personages bedacht door Instagram
    x Thriller
    x 16+ en horror-stukjes worden indirect aangegeven door de vragen en
    opdrachten die de personages elkaar geven. Verder geef ik het niet aan
    x Ik waarschuw niet

    [ bericht aangepast op 2 sep 2012 - 22:40 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes