• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    TOPIC 31

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:19 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik zucht. 'Je bent echt onverbeterlijk.' zeg ik en ik sluit de fietsen voor we met de planken naar het strand gaan. We gaan links over hat strand want rechts zit er te veel volk en zijn er zwemmers.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen, 'Weet ik,' zeg ik plagerig. We lopen links op het strand. Er zijn veel gasten aan de rechterkant. Aan de linkerkant is het rustiger. Ik zie een paar andere jongens surfen. Van onze leeftijd. Maar ik besteed er geen aandacht aan. 'Well, I'm all yours,' zeg ik met een lachje. 'Teach me how to surf!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik begin haar op het strand zelf uit te leggen hoe zeg haar voeten moet zetten en waarom ze zou moet staan. Dan zeg ik dat ze even moet kijken naar die jongens. 'Kijk ze pedelen eerst een stukje, maar dat kan je waarschijnlijk, het is wel de kunst om er op te klimmen en direct juist te staan'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik luister aandachtig naar Jake. Dit gaat nog leuk worden. Ik kijk hoe de jongens peddelen. 'Het peddel-gedeelte moet denk ik wel lukken,' zeg ik glimlachend. 'Nu nog het staan gedeelte. Ik denk dat ik het het beste gewoon kan proberen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Inderdaad' Ik ren het water in en pedel een stukje. ik ga op de plank zitten en kijk afwachtend naar Leslie.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [jep xd wie houd er nu niet van pannekoeken???]


    {I don't.. (cat)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik zie hoe Jake het water in rent. En hij kijkt naar me. Ik loop gewoon rustig naar het water. Ik zie de jongens evn afwachtend kijken. Ik moet lachen. Ij ga op de surfplank en peddel dan naar Jake wat gelukkig goed gaat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Dat deel is gelukt.' lach ik 'Nu gaan zitten. Wil je wachten op een golf of gewoon proberen te staan?' grinnik ik en negeer de starende blikken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Surfplank.. Dat klinkt bekent XD}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik ga zitten, dat is ook nog makkelijk. 'Ehm, ik zal toch wel gigantisch onderuit gaan, dus waarom niet gelijk een golf,' zeg ik glimlachend. Ik zie dat de jongens die eerder keken nog steeds kijken. Maar ik zie ook dat het ze om het surfen gaat, en niet om mij. Tenminste... Dat denk ik. Er komt een golf aan en ik peddel een stukje mee met de golf. En dan probeer ik te staan. Maar zoals ik al voorspelde, ik ga zowat gelijk onderuit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik hoor de jongens lachen en ik kijk hen woedend aan. 'Hebben jullie niets beters te doen dan naar mijn vriendin te staren?' grom ik hen toe. Ze werken me op de zenuwen. Ik pak Leslie's plank en trek haar er weer op. 'Niet van aantrekken. Ze konden het ook niet in het begin.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik moet lachen als ik bovenwater kom. De jongens lachen me uit. 'Jakey, al zouden ze er foto's van nemen om te zeggen dat Ij faal en door te sturen aan vrienden kan het me nog niets schelen.' ik haal simpel mijn schouders op en ik glimlach. Ik zit weer en maak me klaar voor een nieuwe golf. Zodra die er is probeer ik het weer. Ik blijf dit keer iets langer staan maar val alsnog. Ij zwem naar de oppervlakte. Ik ga op de surfplank zitten. En ik blijf het gewoon heel vaak proberen. Totdat het me lukt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk haar trots aan als het haar lukt. 'You did it.' glimlach ik en knuffel haar over de planken heen. 'Kom.' zeg ik, nu ze het kan kan ik ook surfen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik had het niet gekund zonder jou,' zeg ik glimlachend. 'En ik wil jou zien surfen!' en ik wacht op een golf n kijk hoe Jake gaat surfen. Zelf laat ik die golf schieten om naar Jake te kijken en pak gewoon een golf later. En het gaat gelukkig beter.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik pedel een eindje en wacht, dan sta ik recht en pak de golf en doe en paar trucjes. Vergeet niet dat ik dit al doe vanaf het uitgevonden werd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'