• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    TOPIC 31

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:19 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Ja gewoon... een beetje uitgeput maar dat is alles.' glimlach ik en kijk haar aan voor een kusje op haar lippen te drukken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Joshua
    Ik bijt op mijn lip en loop terug naar haar toe.
    Als ik voor haar sta druk ik teder mijn lippen op de haren en leg mijn handen op haar heupen.

    Alexi
    Ik probeer mijn wangen vlug droog te wrijven zodat ik kan doen alsof er niets aan de hand is maar elke traan word vervangen door 2 andere. Ik open de deur en kijk hem niet aan. 'Wat is er mis met me?' snik ik opnieuw en val in zijn armen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik druk een kus op zijn lippen en kijk hem nog even onderzoekend aan. 'Uitgeput op een surfplank,' mompel ik. Onverstaanbaar voor Jake. 'Dan zal ik je eens wat laten zien!' en ik pak een golf en het lukt me om helemaal tot het eind door te surfen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Glimlachend kijk ik naar hoe ze surft. 'Je word nog een prof.' grijns ik haar toe. Ik blijf gewoon stil zitten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach en peddel terug naar Jake. 'Dat valt wel mee,' zeg ik dan. En ja hoor, de volgende golf die ik pak val ik weer. Ik kom lachend boven water. Ik klim op mijn board en peddel dan weer en pak dan nog een golf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [wanneer komen Daniel & Sky eigenlijk terug?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik lach haar toe en blijf zitten. Ik trek mijn benen op zodat ik in kleermakerszit op de plank zit. Ik klap en roep als het haar lukt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Die komen morgen weer terug :3]

    Leslie Day
    Ik kijk lachend om naar Jake. Dit is echt geweldig. Ik kan het nog niet echt goed, maar ik kan wel naar het eind toe blijven staan. Ik zie de jongens weer kijken maar ik peddel gewoon naar Jake zonder naar ze te kijken. Volgens mij zijn ze verbaasd dat het me lukt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    'Ik ben zo trots op je.' grijns ik 'En ik denk dat ze nu wel een toontje lager zingen.' voeg ik eraan toe als ik even kijk naar de jongens.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dankje,' zeg ik met een lachje. 'En ja, dat doen ze inderdaad nu. En anders geef ik ze zangles.' ik glimlach naar Jake. 'Ga jij ook nog surfen aan hem?' vraag ik aan hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Ik schud mijn hoofd 'Ik denk dat het al een wonder is dat ik thuis geraak als we nu zouden vertrekken. Ik ga wat op het strand zitten en jouw surftalent bekijken.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik bijt op mijn lip en loop terug naar haar toe.
    Als ik voor haar sta druk ik teder mijn lippen op de haren en leg mijn handen op haar heupen.

    Alexi
    Ik probeer mijn wangen vlug droog te wrijven zodat ik kan doen alsof er niets aan de hand is maar elke traan word vervangen door 2 andere. Ik open de deur en kijk hem niet aan. 'Wat is er mis met me?' snik ik opnieuw en val in zijn armen.

    Braxlin 'Rose'
    Ik zoen hem even teder en liefdevol terug.
    "Je weet niet hoe sexy je bent als je zo op je lip bijt." fluister ik in zijn oor, nadat ik mijn lippen van de zijne had losgemaakt. Nu mijn mond toch aan zijn oor was, profiteerde ik ervan om met mijn tanden langs zijn oorlelletje te schrapen.

    Axton
    Ik vang haar op in mijn armen en trek haar mee tot aan mijn bed. Daar trek ik haar op mijn schoot en wrijf met mijn handen over haar rug.
    "Rustig maar. Er is niets mis met jou. Ik beloof je dat ik een oplossing zoek. Jij bent ontzettend sterk! Jij overleeft dit en ik help je erdoor. Het komt goed. Jij bent geweldig zoals je bent!" mompelde ik zacht, terwijl ik haar heen en weer wiegde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik glimlach naar hem. 'Dan ga ik gewoon met je mee,' zeg ik dan. En ik peddel richting de kant en til mijn surfplank eerst het water uit. Daarna loop ik naar Jake en til hem, al is het met enige moeite, het water lachend uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [moet naar vuurwerp kijken en dan slapen... Wish me luck... morgen school]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Slaap lekker Lize ^^ goodluck, ik ben al drie dagen naar school geweest XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.