• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Sirens

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens


    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    TOPIC 31

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:19 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik vergeet eigenlijk te surfen omdat ik naar Jake kijk. Hij doet allemaal trucjes en doordat ik vergeet te surfen val ik weer eens van mijn surfplank af.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Moet ik nog op Damon reageren? x3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jake Sadler
    'Waarom val je? Je stond er nog niet eens op.' grinnik ik en kijk haar aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {Geen idee.. Ben pas terug.. Ik kijk wel even}


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik geef hem een stomp en duw hem dan lachend van zijn surfplank af. 'Ik werd gewoon afgeleid oké?' zeg ik tegen hem terwijl hij in het water ligt en ik moet weer lachen. 'Lekker zwemmen Jakey.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon
    'Mis jij je familie?' Vraag ik vervolgens, ik kon me niet herinneren dat ze verteld had wat er met haar familie was gebeurt.. Mischien omdat ik er nooit naar heb gevraagt.


    Don't be like the rest of them, darling

    {Moet gaan.. Tot morgen.. D:}


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik keek hem even aan en knikte toen.
    ''Ontzettend,'' zuchtte ik zachtjes, terwijl ik nog altijd op zijn benen leunde. Ik probeerde de herinneringen van mijn familie weg te drukken, maar tevergeefs. Zo dacht ik bijvoorbeeld aan die winteravond dat ik met mijn ouders en oudere broer in de woonkamer zat, het warme, knisperende vuur dat een gezellige gloed gaf en de velen kerstcadeautjes. Het parelwitte sneeuw dat langs de ramen dwarrelden en het hartelijke, oprechte en vrolijke gelach.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Aww, doei, Ellie! xxxxx]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jake
    Ik trek haar eraf. 'Lekker zwemmen Leslietje.' grijns ik nu en zoen haar zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake trekt me eraf en ik moet lachen als hij hetzelfde zegt als ik maar dan met mijn naam. Hij zoent me zachtjes en ik blijf wel zwemmen. Onze surfboards komen zonder ons aan op het strand. Ik zoen hem even terug maar verbreek dan de kus met een lachje en duw Jake onderwater en ik zwem richting het strand en ren dan lachend het strand op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake
    Proestend kom ik boven en kijk Leslie na. 'Ow no she didn't' mompel ik en stap het water. 'Leslie Day! Ik zou het op een rennen zetten als ik jouw was.' zeg ik nepkwaad.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk even achterom naar Jake en roep lachend, 'Dat was ik al van plan!' en ik zet het ook inderdaad op een rennen. Ik zie de jongens toekijken maar dat boeit me helemaal niets. Laat ze denken war ze willen denken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik ren haar achterna, Les is snel, maar ik ben sneller. Ik spring en samen vallen we op de grond. Ik draai haar om en begin haar te kietelen. 'Voel mijn wraak!' roep ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Joshua
    Ik glimlach 'Ik hou ook van jou.' en ik sta op. 'Maar eerst ga ik mijn kleren aandoen, als je het niet erg vind.' grinnik ik zachtjes.

    Alexi
    Ik grinnik 'Nee ik heb net geslapen, maar als jij wil slapen mag je hoor. Ik ehm- moet nog wat opzoeken.' zeg ik en spring uit zijn armen. Ik kijk hem afwachtend aan. 'Dus ben je moe?'

    Braxlin 'Rose'
    "Ok, maar ik vind het wel erg." grijnsde ik. Ik stond op en begon ook mijn kleren bij elkaar te zoeken.

    Axton
    "Nee, eigenlijk niet. Maar ik laat je even met je opzoekwerk alleen, terwijl ik een douche neem. En daarna zal ik je alles vertellen wat er is gebeurd." glimlach ik.
    "Ok?"


    “To live will be an awfully big adventure.”