• De stelling van deze week luidt:
    Er moet weer een Stelling van de Dag komen.

(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

[ topic verplaatst door een moderator ]

I am an idiot, I move.

Tegen,
    wat dacht je van een stelling van de week?

Everytime I look into your eyes, I feel like I could stare in them for a lifetime

august9 schreef:
    Nahh, dan komen er na een tijdje weer onzin stellingen die nergens op slaan.

Klutz schreef:
    Voor.

Life is full of fake people

Freerunner schreef:
    Nee, tegen de tijd dat de discussie dan een beetje op gang komt is er alweer een volgende stelling. Ik vind het nu precies goed (:

If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

Kunnen we niet 2x een stelling in een week doen? Op woensdag ook entje ofso?

Voor

"Live life for the moment because everything else is uncertain"-Louis Tomlinson

Klutz schreef:
    Voor.

You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

Barnabas schreef:
    Nee. Tegen. :')

You don't have to be good, or useful for someone to care about you.

Tegen!

Dare to dream because YOLO!

Tegen, ik vind dit veel beter.

Bad decisions make good stories.

Freerunner schreef:
    Nee, tegen de tijd dat de discussie dan een beetje op gang komt is er alweer een volgende stelling. Ik vind het nu precies goed (:

You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

Tegen.

"The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

Freerunner schreef:

I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.

Pyromancer schreef:
    Bwa. Sommige stellingen komen nu wel laat, maar als je iedere dag een nieuwe opent, wordt de vorige waarschijnlijk te snel vergeten.

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Freerunner schreef:

To live is to fight ~ Shinku