• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia GeverfdeDame
    *6)Angel Adams AgentP
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 17:33 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    JustMx1D schreef:
    {aauuwwhhh, ik zit nog in het laatste jaar van de bassischool dus ben ik al om 3 uur uit. but poor you!}


    ( :c en ik heb al taken gekregen en heb over 2 weken al een toets :o )


    Verlend
    Ik was gewoon razend,zo plots voor mijn neus zit ze een ander te zoenen?!Ik krabbel overijnd met ardens in mijn armen en kijk dan nog een laatste keer naar Aqua en zonder iets te zeggen liep ik naar de tent,ik wilde het niet eens weten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (Goed begin van het schooljaar voor mij! Ik heb een 6,5! Mijn hoogste cijfer ooit o-o)


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aqua

    Verlend keek me boos aan en liep weg. Ik liep achter hem aan. "Verlend! Ik heb niets met hem! Het is gewoon iemand die ik kende van vroeger en hij kuste me plots! Je weet dat jij de enige voor me bent! Ik heb geen gevoelens voor Mouse, Ik heb gevoelens voor jou!" zei ik terwijl er een paar tranen over mijn wangen gleden. "Heb je het over mij!" hoorde ik achter me.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    "Verlend! Ik heb niets met hem! Het is gewoon iemand die ik kende van vroeger en hij kuste me plots! Je weet dat jij de enige voor me bent! Ik heb geen gevoelens voor Mouse, Ik heb gevoelens voor jou!"riep ze en ik draaide me,om.Ondertussen was die sukkel haar al achterna gelopen."Heb je het over mij?"vroeg hij dan en ik keek hem razend aan."Ochjah,meneer vind het zeker nodig om MIJN vriendin te kussen voor men gezicht alsof het doodnormaal is!"riep ik kwaad.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (ik moet weg tot later)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (ben er weer )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Verlend werd heel kwaad op Mouse. Mouse nam mijn hand, maar ik trok me los.
    "Mouse, je hebt nooit iets gezegd over je verliefdheid! Nu niet nooit niet! Ik ben gelukkig met Verlend en mijn zoontje en half-dochter! Je bent een goede vriend en dat wil ik zo houden!" zei ik. Ik gaf een kus op Verlend's mond en glimlachte. Plots voelde ik twee armen die me ophiefen. Ik begon in het rond te spartelen. Het was Mouse die me meesleepte achter de tent. Ik schreeuwde het uit. Eenmaal achter de tent liet hij me los, maar hield hij zijn hand tegen mijn rug zodat ik niet wegkon. Plots voelde ik zijn lippen weer op de mijne. Ruw duwde ik hem van me af. "Mouse, stop ik wil dit niet! Waarom doe je dit toch! Je weet dat ik dit niet wil!!" zei ik luid. Maar
    hij luisterde niet. "Die Verlend kan me niets schelen, ik wil je! Ik heb al zo lang moeten wachten!" fluisterde hij. Hij ging met zijn handen onder mijn shirt en ik schreeuwde het uit. "Verlend!!!! Help me!!"


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Delilah Hayden Scooter

    Ik rende Mouse achterna en liet het geesten zien, zodat ie bang wegging, uiteindelijk. Daarna keek ik naar Aqua. '50 euro. Cash graag' zei ik, maar toen het ik weggeduwd door iemand.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mouse
    die verlend begon gemene dingen te roepen en ik keek hem kil aan.Ik nam Aqua haar hand ,maar ze liet me los."Mouse, je hebt nooit iets gezegd over je verliefdheid! Nu niet nooit niet! Ik ben gelukkig met Verlend en mijn zoontje en half-dochter! Je bent een goede vriend en dat wil ik zo houden!"riep ze dan ,waarom ook die stomme opdracht?!Ik beet op mijn lip en hief haar vanachteren op en sleurde haar mee achter de tent."Mouse, stop ik wil dit niet! Waarom doe je dit toch! Je weet dat ik dit niet wil!!" zei ze na ik kort mijn lippen op de hare kon planten,maar ik mocht niet luisteren,of mijn schuldgevoel komt weer op."Die Verlend kan me niets schelen, ik wil je! Ik heb al zo lang moeten wachten!" fluisterde ik en ging met mijn hand onder haar shirt,maar ze schreeuwde om hulp.Ochnee!Plots uit het niets kwam er een enge geest en liet ik Aqua los,het was net alsof ik alle slechte dingen die ik had meegemaakt zag,en rende dan weg.Ik kom nog wel terug,later...


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {JustMx1D -->> AgentP}


    Do what people say you can't.

    AquaDelilah liet Mouse een geest zien en hij liep weg. Delilah vroeg 50 euro cash. Ik moest lachen. Delilah werd weggeduwd door Verlend die in paniek was.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    Uit paniek rende ik erachter aan en duwde perongelijk Delilah wat naar achter en trok Aqua in een knuffel,Angel was bij Ardens nu."wie was dat?"vroeg ik stil aan Aqua.niet kwaad,maar je kon een klein beetje kwaadheid horen


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Verlend trok me in een kuffel en vroeg wie dat was. "Dat was Mouse, een oude vriend van mij. We zijn allebei nooit op elkaar verliefd geweest, maar blijkbaar hij nu wel. Verlend je bent echt de enige voor mij! Ik ben nog nooit verliefd geweest , alleen op jou!!" zei ik lichtjes huilend.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Verlend
    "Dat was Mouse, een oude vriend van mij. We zijn allebei nooit op elkaar verliefd geweest, maar blijkbaar hij nu wel. Verlend je bent echt de enige voor mij! Ik ben nog nooit verliefd geweest , alleen op jou!!"zei ze licht huilend en ik veegde haar tranen af en drukte dan een licht kusje op haar lippen."Ja dat weet ik Aqua,als hij zich nog eens laat zien,word het zijn dood."fluisterde ik licht.Hij moest maar van haar afblijven.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Verlend gaf me een kusje op mijn lippen en zei dat het zijn dood zou zijn als hij zou terugkomen.
    Ik drukte nogmaals mijn lippen op de zijne en nam dan zijn hand vast.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair