• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty MyDreamStory
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia GeverfdeDame
    *6)Angel Adams AgentP
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux
    *11)Mikayla Garcia ceasar
    *12)Amare annickemiek
    13)Aqua
    14)Alati
    15)Delilah Hayden Scooter


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon
    6)Ardens Vita Nyan
    7)Samuel "Sam" Nick Jones MyDreamStory
    8)Ardens'junior' truefriendx

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 17:33 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Verlend
    Ik werd wakker geschud door geroep,en blijkbaar was Delilah weer springlevend,de anderen keken ook eerst verbaast,maar gingen dan weer terug,van wat ze deden.Maar ik ging naar Delilah toe en hoe dichter ik kwam,deste raper ik liep.Die Mouse was er weer,ik had nu echt zin om hem levend te verbranden,maar ik hield me in en keek hem doods aan."Laat Mouse en ik maar even alleen."zei Aqua dan tegen ik en Delilah lieten ze maar alleen,ik vertrouw Aqua,maar die mouse dus totaal niet!Ik besloot maar vanaf een afstand te kijken samen met Delilah,ik sloot even mijn ogen en ademde eens diep in en deed ze dan vervolgens weer open,maar wat ik zag,maakte me kapot en razend."Aqua!"riep ik kwaad enj rende naar hun toe,blijkbaar was Delilah ook mee.'MAMA VERRADER!'gilde ze.Je kon gewoon vlammen in mijn ogen zien.Niet veel later voelde ik Delilah haar stok in mijn maag."Au!"riep ik wat luider dan verwacht maar richte mijn blik dan weer op de twee,mijn emoties veranderden telkens weer.Delilah zette Aqua op haar plaats,maar ik kon het niet houden en sprong op Mouse en spande mijn handen om zijn keel,vuur omringden mijn vingers al tewijl ik zijn huid licht zag branden enn hij zich probeerde te verweren.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Go Verlend, Go Verlend!]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Aqua

    Verlend was Mouse aan het wurgen. Ik probeerde hem te stoppen en uiteindelijk lukte het. Eerst maakte ik wat ijs voor Mouse z'n nek. "Verlend, ik.. ik gaf hem gewoon 1 kusje omdat hij zo verliefd was, maar ik zei dat ik alleen van Verlend hield en dat ik hem gewoon een goeie vriend vond en niet meer! Ik zei gewoon dat hij één zoentje kreeg en meer niet!!" tranen stroomden over mijn wangen. "Verlend het is dus niet zijn schuld!" riep ik bijna. Delilah keek me boos aan. "Het spijt me Delilah. Nu wil je me zeker niet meer als moeder. Waarom doe ik altijd alles verkeerd! Eerst vermoord ik Ardens, dan dit!!" ik storte in. Ik begroef mijn hoofd in mijn handen. Ik had gewoon alles verpest!


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Delilah Hayden Scooter

    In een paar keer met mijn stok zwaaien verwonde ik Aqua en had ze een grote snee in haar arm. 'Ik haat je' en ik sprak de woorden uit zonder gevoel, totaal emotieloos.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    (delilah gaat toch niet altijd boos blijven hé! ?? zou zo jammeer zijn!! )


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    [Gaat ze wel, vind ik leuk]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    MyDreamStory schreef:
    [Gaat ze wel, vind ik leuk]


    (oke!)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    (ardens is nu eigenlijk al 13 denk ik!)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    [Delilah word goede vrienden met Ardens ;p]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Verlend
    Aqua,trok me van hem af en hielp dei sukkel dan nog. "Verlend, ik.. ik gaf hem gewoon 1 kusje omdat hij zo verliefd was, maar ik zei dat ik alleen van Verlend hield en dat ik hem gewoon een goeie vriend vond en niet meer! Ik zei gewoon dat hij één zoentje kreeg en meer niet!!" zei ze terwijl ze begon te huilen"Het spijt me Delilah. Nu wil je me zeker niet meer als moeder. Waarom doe ik altijd alles verkeerd! Eerst vermoord ik Ardens, dan dit!!"zei ze en storte dan in."Dus!Jij vind het normaal hem te zoenen,gewoon een paar meter van mijn neus en dan nog liegen daarover!Aqua,het is niet normaal dat je iemand zoent waarvan je niet houd!Strax was die 'liefde' die je voor me voelde net zo'n grote leugen!Ik weet dat dat van Ardens een opdracht was...Mischien was die liefdes verklaring dat dan ook en heb ik me gewoon voor de zot gehouden."zei ik dan kwaat en veegde komende tranen af,en rende dan weg.Weg naar de plaats waar ik en mijn bestevriend Ardens vroeger zaten om na te denken


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {haallooww}


    Do what people say you can't.

    (helloow :3 )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aqua

    Verlend liep weg en ik stikte bijna toen hij de woorden "was die verliefdheid ook een opdracht?" zei. Weer rolden er tranen over mijn wangen. Daar zat ik dan, Mouse was verdwenen, Delilah was boos en weg en Verlend ook. Ik voelde me ellendig, ik wou niet meer leven. Toen dacht ik aan Kaylee, die zelfmoord had gepleegd. Ik stond op en veegde mijn tranen weg. Toen stapte ik de richting uit die Verlend was uitgegaan. Daar zat hij. "Verlend, ik heb me fout gedragen, maar die verliefdheid was geen opdracht! Ik heb het recht niet om te leven." zei ik en ging dan weg richting de ravijn.


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Delilah Hayden Scooter

    Ik stond bij het ravijn, wetend dat Aqua hier kwam. 'Spring er maar in, je verdiend je kinderen niet. En je vriend al helemaal, Verlend is een goede man en verdiend beter' zei ik. Het viel me op dat ik langzaam groter werd en zo ging praten, en me zo gedragen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Verlend
    "Verlend, ik heb me fout gedragen, maar die verliefdheid was geen opdracht! Ik heb het recht niet om te leven."hoorde ik achter me en ik draaide me om,maar Aqua liep al weg.Bedoelde ze dat?...Na een minuut of 3 had ik door wat ze bedoelde en rende ik achter haar aan.Mischien was ik boos op haar,eingelijk razend,maar ik wilde niet dat ze zelfmoord ging plegen."Aqua!"riep ik toen ik haar in de verte zag bij het ravijn.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH