• Ik verveel me duss sie hier je kans om mij een geniale quiz aan te smeren ;)

    Miss maak ik hm wel (A)
    Hij mag over JB of th of weetik veel gaan solang het maar GEEN voetbal is (A)

    Ps: Zet er gelijk even bij waar hij over gaat ;)


    Crack a bottle

    Uhm..Kijk maar op mijn profiel. Het meeste gaat over Th^^


    Music is the new sex

    Oooo xD maak eens mijn serie xD


    TOM'S SEXDAGBOEK ^^

    6 DELEN tot nu toe

    hihi je leest de mijne al :$


    Life is hard and then we die

    Oooo xD maak eens mijn serie xD


    TOM'S SEXDAGBOEK ^^

    6 DELEN tot nu toe

    Die moet je lezen ja^^


    Music is the new sex

    Ö

    Myn serie: ~ Don't Try To Understand,What I Feel For You!~
    [ is een Bill story]

    Maar,
    ik heb ook nog een andere serie.
    die heeft 120 delen en IS klaar. een tom story.

    The Sister Of Tom And Bill Fall In Love With Her Brother?

    als jullie willen mogen jullie kijken! ^^ en Maken natuurlijk x'D

    (...)
    Die moet je lezen ja^^
    OW, dankje ^^ Ik voel me gevleid

    (...)OW, dankje ^^ Ik voel me gevleid

    Graag gedaan hoor^^


    Music is the new sex

    Somewhere Over The Rainbow <3

    auteur: mezelf (A)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Mss mijn quiz ?
    A place Called Narnia, you said? hee hij.

    Als Aya op een dag perongluk in het magische land, Narnia, terecht komt verandert haar leven voorgoed. Hoofdstukken in haar leven waarvan ze nooit gedacht had die ooit mee te maken, beginnen en geheimen stapelen zich en ontrafelen zich. Haar verleden en haar toekomst lijken zich te vermengen als Aya erachter komt dat ze toch niet zo normaal is, als ze dacht dat ze was. Aya's opstandige maar toch volhoudende krakter zullen haar zeker helpen, wanneer Aslan haar de opdracht geeft om prins Caspian bij te staan in zijn strijd tegen Miraz. En vlinders zijn nooit ver weg...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik heb er alléén maar over JB
    en héél veel :$
    Kijk maar eens op m'n profiel [als je niet te lui ben, heb ik soms ook wel xD:Y)]


    I want a lover I don't have to love. &#9829;

    Leb die Sekunde mit Tokio Hotel

    Hij ploft naast je neer op de bank. Met een arrogante blik kijkt hij naar je. ''Soms vraag ik me af waarom jij de meeste aandacht krijgt.'' Je blijft stil omdat je nu niet echt zin hebt in ruzie met je broer. Mensen denken dat jullie zó goed kunnen opschieten, maar de laatste maanden is Tom zó anders. Met een wazige blik in zijn ogen pakt Tom nog een biertje en zet de TV aan. ''Hell Jeah, morgen touren. Weer een heel publiek die naar mij schreeuwt. En allemaal chickies die zouden dóódgaan om ook maar een knipoog van mij te krijgen.'' De arrogantie houd maar niet op, denk je. Je ziet een grijns over zijn gezicht. ''Tom..'' probeer je. ''WAT?'' reageert hij fel. Je laat het maar zitten, Tom is al maanden Tom niet.