• Zo voel ik me iedere keer als ik zo'n topic lees waarin iemand vertelt dat ze helemaal verliefd is of een vriendje heeft.

    Ik ben echt blij voor die mensen maar tegelijkertijd heb ik echt zo'n forever alone gevoel. En dan wil ik me niet zo voelen.

    Hebben jullie dat ook wel eens?


    Physics is awesome

    Ja zeg, serieus mensen. Op ieder potje past een dekseltje, maar je moet geduld hebben en het gewoon op je af laten komen. Natuurlijk mag je er wel een beetje naar zoeken, maar maak er geen wanhopige zoektocht van. Wij zijn allemaal nog jong en hebben nog tijd zat. Erover klagen heeft ook geen zin, daar krijg je echt niet eerder liefde mee.


    everything, in time

    Wonderaction schreef:
    Je komt hem wel nog eens tegen. :')


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    I know how you feel.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ik ken het. Ik ben negentien en heb zelfs nog nooit gezoend. Dan vraag ik me serieus af wat er mis met me is, of ik te lelijk ben of wat dan ook..

    Ik ben denk ik ook gewoon forever alone, een vriend van me die ik leuk vind, vindt mij denk ik niet ook op die manier leuk.. Nouja, ik heb geduld en laat de dingen maar gewoon komen en gaan zoals ze zijn.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Lancelot schreef:
    Ik ken het. Ik ben negentien en heb zelfs nog nooit gezoend. Dan vraag ik me serieus af wat er mis met me is, of ik te lelijk ben of wat dan ook..

    Ik ben denk ik ook gewoon forever alone, een vriend van me die ik leuk vind, vindt mij denk ik niet ook op die manier leuk.. Nouja, ik heb geduld en laat de dingen maar gewoon komen en gaan zoals ze zijn.

    Er is niks mis met jou hoor
    Ik was pas 18 toen ik voor het eerst zoende
    Beter wat later dan die 13-jarige die zich als een hoer gedragen, wat je tegenwoordig vaak ziet

    Heb ik ooook.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik leef al veertien lange jaren, en ik ben nog nooit ook maar in de buurt van een relatie geweest. Je bent echt niet de enige, hoor. Op een gegeven moment vind je wel iemand!

    Nah, ik ben pas 14. Ik ben graag alleen (:

    El oh el. Dat denk ik ook wel eens. Maarja, ik geloof niet eens in de liefde dus het boeit me geen fuck :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    FOREVER ALONE!
    maar dan wel omdat ik het zelf wil. Ik neem de moeite niet om er ee tevinden, traks is het de ware en heb ik vanaf mijn veertiende dezelfde jongen. IEUW!


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    FOREVER ALONE!
    maar dan wel omdat ik het zelf wil. Ik neem de moeite niet om er ee tevinden, traks is het de ware en heb ik vanaf mijn veertiende dezelfde jongen. IEUW!


    Wat is daar mis mee, als je de ware vind op je veertiende?


    Physics is awesome

    iedereen komt echt wel iemand tegen die je accepteert en je ware ook is.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Er is niks mis met jou hoor
    Ik was pas 18 toen ik voor het eerst zoende
    Beter wat later dan die 13-jarige die zich als een hoer gedragen, wat je tegenwoordig vaak ziet


    hier loopt het er vol van o-o #Belgiumsucks

    en hmmmm, weetje, eenmaal je iemand vind, en je n lange tijd samen bent, dan zal je wel helemaal anders gaan denken over je single-life nu (; Geloof me, soms zal je wensen dat je terug single was! (:


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Audacity schreef:
    Nee, eigenlijk niet x].


    I can't even think straight.

    Zo voel ik me de laatste tijd ook wel ja.
    Ik ben al 19 en heb nog nooit een jongen echt gekust of een relatie gehad. Wel ben ik al een paar keer verliefd geweest, maar het heeft nog niet mogen zijn. Dan heb ik soms wel een forever alone-gevoel.
    Maargoed, geduld wordt ooit wel beloond denk ik?


    There will be beauty from pain.