• Yup, vandaag was dus de eerste schooldag en we kregen al meteen enorm leuk nieuws.
    Blijkbaar mogen we volgend schooljaar stage lopen in New York! *O*
    Al jaren droom ik er zowat van om naar New York te gaan en zou normaal gezien als ik afstudeerde met mijn meter naar daar gaan.
    En nu ik te horen heb gekregen dat het vervroegd wordt, ben ik dus super blij.
    Natuurlijk ga ik als ik afstudeer nog steeds naar New York met mijn meter, dat was beloofd.

    Welk leuk nieuws kregen jullie mee op de eerste schooldag?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leuk =D en welke richting doe je? waar kan je dan stage lopen?


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Zayner schreef:
    Leuk =D en welke richting doe je? waar kan je dan stage lopen?

    Ik ga voor etalagiste, maar ik weet nog niet waar we stage gaan lopen en hoe het allemaal zit.
    Wel weet ik dat het een prijskaartje van 500 euro heeft.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben naar school gekomen om een half uur te wachten op 2 boeken met de mededeling dat ik tijdens de pauze op donderdag de andere 2 boeken die ze nu niet hebben moet afhalen in een of ander lokaal. Dat was dus erg nuttig.


    Aan niets denken is ook denken.

    Omg, dat is supervet!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Dat ik voor drie dagen naar Malmedy ga. Buuuuh, dus echt leuk is het niet.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Wauw, dat is echt superleuk voor je! Veel plezier!
    Ik ga zometeen naar mijn eerste schooldag, dus ik heb nog geen nieuws gehad behalvedat we een nieuwe leermethode frans hebben. Stomme boeken, ik heb ze allemaal moeten kaften... :[

    Leuk!

    Ik mocht vorig jaar staga lopen waar i, wilde en toen ging ik naar Londen (: maar wat voor school doe je dan?

    Ik ga misschien paardrijden bij gym 8)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.