• He, aangezien ik weer wat kilo's eraf wil hebben ben ik opzoek naar eten waar weinig calorieën inzitten.
    Ik heb al eens een crash dieet gedaan maar dat zie ik eigenlijk niet meer zo zitten want dat is met reepjes en of shakes die echt puur ranzigheid zijn.
    Geen idee hoe ik het zolang heb kunnen volhouden eerst.

    Maar zouden jullie me willen helpen in mijn zoektocht? Ik wil namelijk genoeg verschillende producten te hebben om voor een week ontbijt, lunch en avond eten samen te kunnen stellen en dan niet dat ik elke dag het zelfde eet.:)


    You were born original, don't die as a copy.

    Komkommer, selderij. :Y)


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Komkommer, selderij. :Y)


    Poor me, ik haat groeten maarja ik zal er aan moeten geloven denk ik zo.x) -dan is een dieet reep opeens zo slecht nog niet....daar zit nog een capucino smaakje aan.XD- maar ik wil gevarieerd eten.:)

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 21:17 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Zalm. Lekkah!


    No growth of the heart is ever a waste

    Sla met water. 8D
    Haha nee, het beste is gewoon gezond eten en sporten. Of er is zo'n dieet dat je elke week drie dagen moet volgen. Je moet elke dag, elke maaltijd iets anders eten en exact afwegen. Naar het schijnt val je daar kei veel van af.


    Has no one told you she's not breathing?

    Van al die repen afblijven. Worteltjes, komkommer, ijsbergsla, alle soorten fruit. Zo erg is het niet om een beetje gezond te leven, hoor.


    ars moriendi

    Hashirama schreef:
    Zalm. Lekkah!


    Oja? Maar vis is wel erg duur helaas.:(


    You were born original, don't die as a copy.

    LaJoie schreef:
    Sla met water. 8D
    Haha nee, het beste is gewoon gezond eten en sporten. Of er is zo'n dieet dat je elke week drie dagen moet volgen. Je moet elke dag, elke maaltijd iets anders eten en exact afwegen. Naar het schijnt val je daar kei veel van af.


    Ja ik wil ook niet elke dag het zelfde eten, daar word je gek van dat heb ik ondervonden.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Vis, groenten, water (het is vooral belangrijk dat je veel water drinkt en geen frisdrank ofzo), evt. kipfilet is ook okee, maar dan echt kale kipfilet. Weinig beleg op brood is ook belangrijk.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Vis, groenten, water (het is vooral belangrijk dat je veel water drinkt en geen frisdrank ofzo), evt. kipfilet is ook okee, maar dan echt kale kipfilet. Weinig beleg op brood is ook belangrijk.


    Als ik op een dieet zit is dan exclusief brood, brood is zo slecht voor de lijn.:x Dan eet ik wel fruit ipv brood.
    Oh en gezien ik diabetes heb drink ik alleen light frisdranken waar 0-1 calorie in zit maar water is alsnog beter indeed.

    [ bericht aangepast op 28 feb 2013 - 21:44 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Als ik op een dieet zit is dan exclusief brood, brood is zo slecht voor de lijn.:x Dan eet ik wel fruit ipv brood.

    Grootste bs fabel die er is. Mensen die normaal ontbijten en lunchen met brood hebben minder zin in ongezonde tussendoortjes. Daarbij zit volkorenbrood vol vezels en bouwstoffen die je nodig hebt over de dag. Ik snap niet wie die onzin de wereld in heeft geholpen. Voor vrouwen zijn zelfs 6 tot 8 sneetjes per dag aanbevolen (al komt bijna niemand daaraan). 4 aanhouden is hartstikke gezond. Waar heb jij het vandaan gehaald dat brood zo slecht is voor de lijn dan?


    ars moriendi

    Ik ken iemand die nu ook op dieet is. En een van de weinige producten die ik onthouden heb die wel mogen zijn snacker jacks: barbeque en pepermuntjes. Verder had ik niet echt opgelet :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Je hebt ook van die boeken met dat soort dingen.
    Ik had laatst een review gelezen op misslipgloss.nl over een vrouw die een boek had geschreven over product-groepen en dat je dan uit elke groep iets moest eten. Inclusief recepten voor 3 weken ofzo en verdere tips.
    Klonk erg goed.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Zoals hierboven al gezegd is zou ik inderdaad maar aan de Snack-a-Jacks gaan als tussendoortjes. Ze vullen totaal niet, maar er zit wel meer smaak aan dan een droge cracker, waardoor je toch een beetje het snack-gevoel krijgt. Verder kan ik je niet echt helpen, want de laatste tijd kan ik zelf niet van slecht eten afblijven. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Dit topic gaat op slot totdat er een besluit is genomen wat er mee gaat gebeuren. Over het algemeen mogen afval-topics namelijk niet. De topicmaakster hoort meer van ons binnenkort.


    Life is hard and then we die