• Kijk mijn gebruikersnaam.
    Dit is mijn Dream Story:

    Verder gaan met schilderen en acteren, op Broadway komen en trouwen met een superknap&lief iemand!

    Natuurlijk gebeurd het niet allemaal, maar wat is jou Dream Story?


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Mijn opleiding afmaken , baan krijgen , trouwen met mijn vriend , rijk worden.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:08 ]


    26 - 02 - '16

    Die van jou lijkt wel een beetje op die van mij.
    Hij is erg onrealistisch haha, maar hier komt i ;
    Doorbreken als individueel kunstenares, een eigen zaak opzetten met schilderijen / grafische werken en van allerlei shizzle. Dan bekend worden in Nederland en proberen om internationaal door te breken. Over de wereld rondreizen om mijn werk bekend te maken en gewoon cultuur op snuiven in andere landen, omdat ik het geld er wel voor heb. En dan ergens in mijn leven iemand tegenkomen waarmee ik gelukkig kan worden.


    Aan niets denken is ook denken.

    Mijn 'Dream Story' is om het leven te leven tot ik doodga. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Mijn havodiploma halen, gaan studeren, verhuizen naar Spanje, wereldreis maken en schrijfster worden. Dit is wat ik tot nu toe in gedachten heb.


    Take risks and conquer your fears.

    Uhm, een look a like van Charlie Hunnam of Chris Hemsworth ontmoeten die niet te oud is en helemaal weg is van mij. En nee, dat is absoluut geen onhaalbaar ideaal en het is al helemaal niet naïef. (krul)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mijn VWO-diploma halen, gaan studeren in Schotland, een gelukkig en gezond leven leiden, trouwen met de man van mijn dromen, gelukkig samen zijn, kinderen, leuke baan, boek uitgeven.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik denk niet dat het ooit gaat gebeuren, maar ik wil een vriend krijgen en na mijn eindexamen samen met hem rondtrekken over de wereld in een hippiecamper, en dan hebben we onderweg allerlei vage baantjes om rond te komen. Daarna ga ik creatief schrijven studeren aan de kunstacademie en samen met die vriend en een hoop awesome mensen gaan we in een (net iets te klein) appartementje wonen, en met de hele groep naar festivals en leuke dingen doen en ondertussen proberen onze kunst, in welke vorm dan ook, aan de man te brengen (ik schrijf en bespeel de fluit en de harp). En ik wil jong kinderen, al voor mijn vijfentwintigste de eerste. Klinkt misschien raar in een maatschappij waarin je blijkbaar eerst "carrière moet maken" voor je aan kinderen begint, maar toch. En in de ideale wereld werden het er drie, een zoon genaamd Aethyr Feldavale Caelum en twee dochters genaamd Méridian Artemis Silveria en Valloitta Foraoise Auroria, maar dat soort dingen kun je niet plannen. Anyway, omdat ons leuke appartementje een beetje te klein wordt met zoveel kinderen verhuizen we eventueel naar afgelegen huis ergens in de bergen of bossen, misschien wel buiten Nederland omdat ik het klimaat hier verschrikkelijk vindt. En dan wonen we daar afgesloten van de boze buitenwereld, in een huis met een grote tuin waarin we de natuur zijn gang laten gaan, en we hebben een grote vuurplaats en een hangmat en een zelfvoorzienende groententuin. Veel geld en beroemdheid hebben we niet nodig, alleen elkaar.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Iedereen weet dat allemaal al voor zichzelf. Srsl, ikzie geen toekomst gewoon.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    ASTRONAUTx schreef:
    Iedereen weet dat allemaal al voor zichzelf. Srsl, ikzie geen toekomst gewoon.


    Sorry, just trying to cheer you up, even if it's a little bit.

    Anyway, ik wil iets met tekenen gaan doen of zo. Mangaka worden, ik weet het niet. Als ik maar kan tekenen.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:35 ]

    Mijn toekomst is dat ik zo warme chocomel ga drinken en huiswerk ga maken.
    Verder heb ik geen toekomst :')
    Alleen dat die ontzettend leuke jongen mij ook leuk gaat vinden:/


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Do awesome stuff, make awesome stuff, be one awesome mothafuckah.
    I dunno yet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet dat nog helemaal niet, ik laat het gewoon gebeuren.
    Ik denk wel dat ik in the UK wil gaan studeren, maar ik weet niet wat.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Samenwonen met m'n vriend, mogelijk kinderen krijgen en een leuke baan hebben waarbij ik mensen help. En hopen dat we gelukkig blijven.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 18:39 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ivan schreef:
    Do awesome stuff, make awesome stuff, be one awesome mothafuckah.
    I dunno yet.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Niet meer socially awkward zijn, al mijn geheime dromen komen uit, en een sexy vampier ontmoeten.
    Because fuck reality. :Y)