• Hallo users!
    Nadat we nieuwe moderators en nieuwe bèta readers zochten, zoeken we nu ook weer een of meerdere bemiddelaars!

    Inschrijven kan tot* zondag 23 september!
    http://www.quizlet.nl/crew/bemiddelaar/

    Nog even een paar opmerkingen:
    - We weten nog niet hoeveel nieuw bemiddelaars Quizlet gaat krijgen. Dat zal blijken bij de uitslag.
    - Lees de uitleg op het aanmeldformulier (de link) goed door!
    - Zoals ook al bovenaan het aanmeldformulier beschreven staat, hebben jullie ook gedeeltelijk invloed op wie straks bemiddelaar wordt. Nadat de moderators de aanmeldformulieren hebben bekeken komt er een kandidatenlijst waarop jullie kunnen stemmen.

    *Dat betekent dat vanaf zondagochtend de inschrijvingen ieder moment gesloten kunnen worden.

    Groetjes, de mods.

    Edit: Een kleine schets van wat je kunt verwachten.

    PUKKELxDING zei op 10 sep 2012 - 22:31:
    Doepdiewoepdoep, zal ik jullie even fijn vertellen over mijn tijd als bemiddelaar ;D Ik neem trouwens aan dat Sam jullie daar ook wel van alles over kan vertellen Bemiddelaar zijn is eigenlijk een soort 'rechter'-positie hebben, het enige verschil is dat je uiteindelijk geen kant hoeft te kiezen maar moet proberen het dilemma tussen de twee op te lossen. Belangrijk daarbij is dat je volledig neutraal blijft, ook al ben je alsnog zo zeker van de schuld van een van de twee. Probeer een compromis tussen de twee te stellen.
    Over het algemeen ga je te werk als er ruzie is tussen een user en een user, maar wat ook wel voorkomt is ruzies tussen een moderator en een user. Vaak word je er dan bijgeroepen door een moderator, maar het kan ook zo zijn dat een user zelf naar je toe komt. Ga hier verstandig mee om en blijf altijd rationeel denken is mijn advies daarbij.
    En daarnaast kun je soms ook om advies worden gevraagd door de moderators over bepaalde zaken aangaande de relatie tussen users en moderators.
    Het is wel een rustig baantje. Het komt niet vaak voor dat users naar een bemiddelaar stappen, hoewel dat wel handig zou zijn. Het komt iets vaker voor dat moderators je doorverwijzen.
    Zodra de nieuwe bemiddelaars er zijn zal ik jullie alles nog veeeeeel gedetailleerder uitleggen, maar dit dus even voor nu.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 8:44 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 sep 2012 - 22:46 ]

    Gazzaniga schreef:
    (...)
    Je krijgt begeleiding hoor ;). We laten je echt niet aan je lot over en alles zelf uitzoeken. No worries about that.


    Gelukkig maar. ^^
    Zo'n begeleiding lijkt me al eigenlijk al leuk. Dat je al dingentjes leert enzo. Ik zou het echt heel leuk vinden als ik bemiddelaar wordt, maar dat vinden er veel hier! ;)

    Lexus schreef:
    (...)

    Ja, ik doe het toch maar niet.
    Maar ik wens jullie veel succes ;3
    Ik ga natuurlijk wel stemmen.


    Ik vraag me af of je ook op jezelf mag stemmen, of niet of juist helemaal niet? Of wordt dat nog beslist [@ Moderators]?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Ik vraag me af of je ook op jezelf mag stemmen, of niet of juist helemaal niet? Of wordt dat nog beslist [@ Moderators]?
    Ik denk niet dat ze dat kunnen natrekken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Ik vraag me af of je ook op jezelf mag stemmen, of niet of juist helemaal niet? Of wordt dat nog beslist [@ Moderators]?

    Dat weten we allemaal nog niet. Zijn we druk mee bezig xd.


    I am an idiot, I move.

    Pyromancer schreef:
    (...)Ik denk niet dat ze dat kunnen natrekken.


    Dat dacht ik zelf ook, ze zijn immers nog bezig - zover ik begreep - met alles regelen voor de selectie en het hele gebeuren betreft het stemmen etc. Beh, maybe moet ik gewoon eraan houden wat ik zei: op me af laten komen en zien wat er gebeurt. Te nieuwschierig. D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Dat dacht ik zelf ook, ze zijn immers nog bezig - zover ik begreep - met alles regelen voor de selectie en het hele gebeuren betreft het stemmen etc. Beh, maybe moet ik gewoon eraan houden wat ik zei: op me af laten komen en zien wat er gebeurt. Te nieuwschierig. D:
    We zullen het wel merken als het zover is. Een politieker kan namelijk ook nog steeds op zichzelf stemmen. Het zou ergens raar zijn als het niet kon eerlijk gezegd, maar ik zou me er niet druk in maken. De inschrijvingen duren niet zo heel lang meer en als de mods de aanmeldingen doorspitten zoals bij de modverkiezingen zullen we niet zo heel lang moeten wachten om te zien hoe alles in zijn werk zit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Ik vraag me af of je ook op jezelf mag stemmen, of niet of juist helemaal niet? Of wordt dat nog beslist [@ Moderators]?


    Haha, ja dan gaat iedereen op zichzelf stemmen. Het lijkt me dat dat niet de bedoeling is.


    Aan niets denken is ook denken.

    Staat er bij de poll ook de motivatie van de mensen erbij? Ik bedoel, lang niet alle personen hier kennen de mensen die worden gekozen door de mods. Dus hoe weet je op wie mensen moeten stemmen? (Vaag uitgelegd haha)


    The sun will rise and we will try again.

    Avatar schreef:
    Staat er bij de poll ook de motivatie van de mensen erbij? Ik bedoel, lang niet alle personen hier kennen de mensen die worden gekozen door de mods. Dus hoe weet je op wie mensen moeten stemmen? (Vaag uitgelegd haha)

    Dat staat een (aantal) pagina('s) terug.
    De motivatie van de geselecteerden wordt erbij gezet, ik weet alleen niet hoe ze dat gaan doen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik sla deze ronde over.

    Succes iedereen!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Stratosphere schreef:
    (...)
    Dat staat een (aantal) pagina('s) terug.
    De motivatie van de geselecteerden wordt erbij gezet, ik weet alleen niet hoe ze dat gaan doen...


    Het komt er in ieder geval bij, hoe dan ook, verder maak ik mij er niet druk over. [':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik quote mezelf even

    LaJoie schreef:
    Hoe gaat het juist in z'n werk, eigenlijk?
    Ik weet wat bemiddelaars zijn, maar ik weet over hen het minste. hoe gaat het allemaal juist in z'n werk? Ik zou het wel handig vinden dat te weten, voor ik er zelfs nog maar over nadenk.
    Is het dan gewoon de bedoeling dat, als een lid je hulp inroept, je naar zijn/haar verhaal luistert, de andere persoon contacteert en ook naar diens verhaal luistert en dan een oplossing probeert te vinden? Wat dan als die andere persoon er niets mee te maken wilt hebben? Worden bemiddelaars ook gecontacteerd voor persoonlijke problemen (ookal lijkt dat niet bij hun taak te horen)? Kan de 'taak' niet even wat gedetailleerder worden uitgelegd? :]


    Has no one told you she's not breathing?

    Het lijkt me trouwens ook niet echt een probleem als je op jezelf stemt. Ik bedoel als iedereen dat doet, wat waarschijnlijk gebeurt als dat mogelijk is, maakt het ook geen verschil meer.

    Maar ik sluit me trouwens ook aan bij LaJoie, ik ben wel heel benieuwd wat een bemiddelaar precies doet. Natuurlijk weet ik de grote lijn wel, maar toch. Het lijkt me toch wel handig dat mensen die zich aanmelden echt goed weten waar ze aan meedoen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Heheeeey, veel succes iedereen !
    Ik heb me ook aangemeld en het lijkt me SUPER om te doen.

    Stratosphere schreef:
    (...)
    Dat staat een (aantal) pagina('s) terug.
    De motivatie van de geselecteerden wordt erbij gezet, ik weet alleen niet hoe ze dat gaan doen...


    Oh oke, had ik niet gezien. ^^ Dankje. (:


    The sun will rise and we will try again.