• Hallo users!
    Nadat we nieuwe moderators en nieuwe bèta readers zochten, zoeken we nu ook weer een of meerdere bemiddelaars!

    Inschrijven kan tot* zondag 23 september!
    http://www.quizlet.nl/crew/bemiddelaar/

    Nog even een paar opmerkingen:
    - We weten nog niet hoeveel nieuw bemiddelaars Quizlet gaat krijgen. Dat zal blijken bij de uitslag.
    - Lees de uitleg op het aanmeldformulier (de link) goed door!
    - Zoals ook al bovenaan het aanmeldformulier beschreven staat, hebben jullie ook gedeeltelijk invloed op wie straks bemiddelaar wordt. Nadat de moderators de aanmeldformulieren hebben bekeken komt er een kandidatenlijst waarop jullie kunnen stemmen.

    *Dat betekent dat vanaf zondagochtend de inschrijvingen ieder moment gesloten kunnen worden.

    Groetjes, de mods.

    Edit: Een kleine schets van wat je kunt verwachten.

    PUKKELxDING zei op 10 sep 2012 - 22:31:
    Doepdiewoepdoep, zal ik jullie even fijn vertellen over mijn tijd als bemiddelaar ;D Ik neem trouwens aan dat Sam jullie daar ook wel van alles over kan vertellen Bemiddelaar zijn is eigenlijk een soort 'rechter'-positie hebben, het enige verschil is dat je uiteindelijk geen kant hoeft te kiezen maar moet proberen het dilemma tussen de twee op te lossen. Belangrijk daarbij is dat je volledig neutraal blijft, ook al ben je alsnog zo zeker van de schuld van een van de twee. Probeer een compromis tussen de twee te stellen.
    Over het algemeen ga je te werk als er ruzie is tussen een user en een user, maar wat ook wel voorkomt is ruzies tussen een moderator en een user. Vaak word je er dan bijgeroepen door een moderator, maar het kan ook zo zijn dat een user zelf naar je toe komt. Ga hier verstandig mee om en blijf altijd rationeel denken is mijn advies daarbij.
    En daarnaast kun je soms ook om advies worden gevraagd door de moderators over bepaalde zaken aangaande de relatie tussen users en moderators.
    Het is wel een rustig baantje. Het komt niet vaak voor dat users naar een bemiddelaar stappen, hoewel dat wel handig zou zijn. Het komt iets vaker voor dat moderators je doorverwijzen.
    Zodra de nieuwe bemiddelaars er zijn zal ik jullie alles nog veeeeeel gedetailleerder uitleggen, maar dit dus even voor nu.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 8:44 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 10 sep 2012 - 22:46 ]

    Svenka schreef:
    (...)

    Ze hebben zelf gezegd ook dat ze wel verder kijken dan alleen een inzending. No worries, het komt wel goed, joh. [: Ik heb ook 't idee dat 't wat kort is en standaard, maar ach, niets aan te doen. x]


    26 - 02 - '16

    Svenka schreef:
    (...)

    Ze hebben zelf gezegd ook dat ze wel verder kijken dan alleen een inzending. No worries, het komt wel goed, joh. [: Ik heb ook 't idee dat 't wat kort is en standaard, maar ach, niets aan te doen. x]

    Ja, dat is waar.
    Ik ben erg nieuwsgierig naar wie het gaat/gaan worden. Ik vind het altijd wel grappig om nieuwe crewleden aan het werk te zien. ^^

    Svenka schreef:
    (...)

    Dan zou in feite meer conflicten willen op Quizlet, als je het drukker wilt hebben. Ik neem aan dat je dat niet bedoelt, maar ik snap wat dat als je eenmaal Bemiddelaar bent of kan worden, je graag wil proeven van de functie. Ik neem aan dat je dat bedoelt? Want dan bedoel ik het ook! [:


    Ik bedoelde dat ik wel bemiddelaar zou willen worden, sorry voor mijn onduidelijkheid.:$


    Physics is awesome

    Lioncourt schreef:
    Ik krijg echt het idee dat ik mijn inzending als een noob heb ingevuld.
    Ik ben bang dat ik van die standaard dingen heb genoteerd. :'D


    Ben ik ook een beetje. En ik ben ook bang dat ik te weinig heb in vergelijking met anderen. Want ik heb niet bepaald lange verhalen bij elke vraag...


    You are beautiful, you are love.

    Omnivium schreef:
    (...)

    Ben ik ook een beetje. En ik ben ook bang dat ik te weinig heb in vergelijking met anderen. Want ik heb niet bepaald lange verhalen bij elke vraag...

    Ik heb dat ook niet, ik heb het formuleer te snel ingevuld denk ik.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Oczy schreef:
    (...)

    Ik bedoelde dat ik wel bemiddelaar zou willen worden, sorry voor mijn onduidelijkheid.:$


    Haha is niet erg, ik kan soms ook vrij, ehh, onduidelijk en warrig zijn. [;


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Ja, dat is waar.
    Ik ben erg nieuwsgierig naar wie het gaat/gaan worden. Ik vind het altijd wel grappig om nieuwe crewleden aan het werk te zien. ^^

    Ik ben ook erg benieuwd, ik zie eerlijk gezegd Bemiddelaar meer zitten dan Moderator, de functie spreekt mij net meer aan. En dat terwijl ik bijna 5 jaar lang op een ander forum Moderator wou worden [hoewel ik één keer heb meegedaan, er was een minumumleeftijd.] Back to the point: ik wil zo graag weten hoe dat stemmen ook gaat, haha. Ligt het alleen aan mij of is de inschrijftermijn relatief langer dan normaal, of heb ik gewoon te weinig verkiezingen meegemaakt. o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    (...)

    Haha is niet erg, ik kan soms ook vrij, ehh, onduidelijk en warrig zijn. [;


    Heb je, je aangemeld? Ik probeer nog steeds te bedenken hoe ik mezelf het minst voor schut kan zetten bij het invullen ervan.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Heb je, je aangemeld? Ik probeer nog steeds te bedenken hoe ik mezelf het minst voor schut kan zetten bij het invullen ervan.


    Jazeker, ik heb mij aangemeld! Ik heb 't gewoon gedaan. Zoals al is gezegd: ze kijken verder dan een inzending en je zet jezelf niet voor schut, je hebt lef als je je inschrijft.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Memoria schreef:
    (...)
    Ik heb dat ook niet, ik heb het formuleer te snel ingevuld denk ik.


    Ja, ik misschien ook. Maar misschien hebben wij het juist kort en krachtig. Want hele lappen tekst kunnen ook alleen maar overbodig zijn en ik heb voor m'n gevoel wel gezegd wat ik wilde zeggen. (:


    You are beautiful, you are love.

    Dikke marteling eigenlijk, wij zitten ons hier druk te maken over van alles en nog wat, en dan moeten we nog sowieso 2 weken wachten.
    Ik ga dit topic even negeren denk ik haha, hoef ik me niet extra druk te gaan maken. :Y)

    Lioncourt schreef:
    Dikke marteling eigenlijk, wij zitten ons hier druk te maken over van alles en nog wat, en dan moeten we nog sowieso 2 weken wachten.
    Ik ga dit topic even negeren denk ik haha, hoef ik me niet extra druk te gaan maken. :Y)


    Hahaha, precies wat ik ook doe en het is echt aan te raden. Van dit topic word ik alleen maar zenuwachtig. :'D


    everything, in time

    Bagoly schreef:
    (...)

    Hahaha, precies wat ik ook doe en het is echt aan te raden. Van dit topic word ik alleen maar zenuwachtig. :'D


    Ik vind het wel gezellig en wordt er rustiger van, het is een beetje spoilen vind informatie en samen wachten tot het sluiten van de inschrijvingen. Met z'n allen, hoor: CUMBUJAA. :Y)

    OT: Ik heb nu twee keer gelezen over hoe Bemiddelaar's te werken gaan en hoe het was, and I have to say: me gusta. [:

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 18:46 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Svenka schreef:
    (...)

    Jazeker, ik heb mij aangemeld! Ik heb 't gewoon gedaan. Zoals al is gezegd: ze kijken verder dan een inzending en je zet jezelf niet voor schut, je hebt lef als je je inschrijft.


    Ik heb het ook gedaan.


    Physics is awesome

    Oczy schreef:
    (...)

    Ik heb het ook gedaan.


    Goed zo! Tevreden met je inschrijving?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife