• ~Ik wist niet precies in welke categorie ik dit topic moest plaatsen, dus heb ik hem maar hier geplaatst.
    Ik had een idee om eens op een heel andere manier een verhaal te maken. Niet vanuit een idee, een personage of weet ik veel wat maar vanuit zinnen. Zinnen die de quizletters hier neerzetten ga ik proberen te verwerken in mijn verhaal. Ze zullen er niet allemaal in komen, maar ik ga mijn best doen om er zoveel in te doen. Ik weet nog niet of ik er one shots van maak of echt een verhaal.

    Anyway ik heb dus zinnen / scenes / dialogen / persoonomschrijvingen / omschrijvingen van andere dingen / woorden / plotlijnen / gebeurtenissen / ... nodig voor mijn verhaal! Alles mag en laat vooral je creativiteit lopen!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 14:38 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Woorden: Donker, lang haar, rood, hout, water, kleine stad, binnen, warm, rennen.

    Zo goed?

    Jazeker, bijna alles is goed ;D


    Aan niets denken is ook denken.

    Lexus schreef:
    Jazeker, bijna alles is goed ;D

    Bijna alles? :'D

    Lioncourt schreef:
    (...)
    Bijna alles? :'D


    Haha. Hééééééééél erg domme dingen ga ik er denk ik niet in zetten, of seksistische
    dingen. Want daar kan ik niets mee als ik een een beetje serieus verhaal wil maken. Maar vind niet snel iets dom.


    Aan niets denken is ook denken.

    Mijn haar was stijl en voelde zacht aan. Het gleed door mijn handen, zo glad. Het rook goed en voelde goed. De dooie punten waren geknipt en ik voelde me als herboren.
    Toen moest ik noodgedwongen mijn haar wassen. Het was avond en ik had niet het geduld om te wachten tot het droog was, vooraleer ik naar bed ging. Zodoende besloot ik de gok te wagen en ging met nat haar naar bed. Toen ik wakker werd zat mijn haar weer als voorheen: rommelig, ruw en ongekamd. Ah, waar zijn die momenten van zaligheid toch heen gegaan? Ach, ik heb er tenminste een warrige bos haar dat naar kokos ruikt voor teruggekregen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    Mijn haar was stijl en voelde zacht aan. Het gleed door mijn handen, zo glad. Het rook goed en voelde goed. De dooie punten waren geknipt en ik voelde me als herboren.
    Toen moest ik noodgedwongen mijn haar wassen. Het was avond en ik had niet het geduld om te wachten tot het droog was, vooraleer ik naar bed ging. Zodoende besloot ik de gok te wagen en ging met nat haar naar bed. Toen ik wakker werd zat mijn haar weer als voorheen: rommelig, ruw en ongekamd. Ah, waar zijn die momenten van zaligheid toch heen gegaan? Ach, ik heb er tenminste een warrige bos haar dat naar kokos ruikt voor teruggekregen.


    Dankje ;3
    ~~~~~~~~~~
    meer, meer, meer


    Aan niets denken is ook denken.

    Een paar woorden:
    Inkt, verloren, donker, papier, regen.

    Plaatje:


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Plaatje:



    Haha, leuk. Die film is ook leuk btw.


    Aan niets denken is ook denken.

    Zinnetje, "We're seeking for time we will never find, while ignoring the time we do have."


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Woorden: Ebbenhout, boomstam, eb, boekrol, schemering, duister.
    Zinnen:
    'All good things must come to an end, but all bad things can continue forever.'
    'Sadness flies away on the wings of time.'

    Hopelijk heb je er iets aan en succes met het schrijven van je verhaal <3

    [ bericht aangepast op 11 sep 2012 - 16:29 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    kleine dialoog:

    'Dat had ik niet van jou verwacht,' zei hij.
    'Toch is het zo.' ik reageerde op een sobere toon.
    'Waarom heb je dat gedaan.'
    'Omdat dat mijn keuze was.'

    Oke, daar kan ik wat mee! Al zijn engelse zinnen ietwat lastig te verwerken in een nederlands verhaal, maar ik ga er wat mee doen. Die dialoog komt er zeker in, aotearoa.


    Aan niets denken is ook denken.