• Ik heb mijn eerste paar schooldagen gehad en ik vond het echt vreselijk. Het begon al in de bus. Ik wilde wat tegoed activeren in de bus voor mijn ov-chipkaart en ik wist niet dat - dat systeem al hopeloos verouderd was. Ik hield hem per ongeluk voor het verkeerde ding dus ik checkte per ongeluk weer uit, toen checkte ik in en ging weer bij het goede apparaatje dat gewoon niet werkte. Zo'n meisje achterin zei toen ineens heel hardop en smalend 'Dat zit bij mij op school'. Ik was dan ook blij, sorry dat ik het zeg, toen ze eerder uitstapte om te gaan roken. En mijn schooldag was toen ook verpest, omdat er een meisje is dat telkens hatelijk naar mij kijkt door wie ik mijn dag laat verpesten omdat ik mij teveel personen aantrek.
    Verder vond ik de eerste dag enorm lastig, omdat ik de hele tijd moest luisteren naar een uitleg en zo. Ik ben autistisch, ik heb pdd-nos, dus ik vind dat erg moeilijk.
    De tweede dag, vandaag dus ging ook erg bagger. Ik heb weer de helft van mijn dag laten verpesten door kritiek van andere mensen. Het raakt me gewoon heel erg omdat ik al mega onzeker ben over mezelf. Ik vind mezelf lelijk en ik zou zo graag een ander gezicht willen of ander haar. Maar dat staat mij allemaal niet.
    Ik zit nu al een hele tijd te huilen, omdat ik niet weet wat ik met mezelf aan moet. Ik ben na twee schooldagen al kapot door het huiswerk en de dag op zich. En het ging allemaal zo goed in de vakantie. Ik heb gewoon een gevoel dat het gewoon een soort karma is. Het ging gewoon te goed met mij. Karma, y u no hit someone else? ):

    Sorry voor mijn gezeur en ik heb respect als je het gelezen hebt.


    26 - 02 - '16



    Naawh, ik voel echt met je mee. ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    *hug*
    niets van aantrekken.
    komt allemaal goed. zul je zien dat zij er later minder goed van af komen dan jij. :'D


    Miep

    Ik zou zo graag willen dat ik iets troostends kon zeggen waardoor je jezelf mooi voelt en je je niets meer aantrekt van die personen die overal kritiek op hebben.
    Hopelijk voel je je snel wat beter en houden die vervelende mensen gewoon hun mond dicht!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Ik zou zo graag willen dat ik iets troostends kon zeggen waardoor je jezelf mooi voelt en je je niets meer aantrekt van die personen die overal kritiek op hebben.
    Hopelijk voel je je snel wat beter en houden die vervelende mensen gewoon hun mond dicht!

    Ik weet hoe je je voelt. Ik luister ook veel te veel naar de mening van een ander terwijl ik dat niet moet doen, je bent zoals je bent en daar moet je trots op zijn.
    De eerste dagen zijn toch meestal het vervelends, als je eenmaal in het ritme zit en je hebt je weg gevonden tussen de mensen, dan zal het allemaal wel goed komen.
    Succes ermee, het gaat je wel lukken. En trek je vooral niets van de anderen aan!

    Wat jammer om te horen... Ik ken het gevoel min of meer en ik vind echt niet dat je zeurt hoor. Het kan inderdaad knap lastig zijn je niks aan te trekken van mensen.. Toch moet je niet zo'n laag zelfbeeld creëren door wat anderen zeggen. Het zou er niet toe moeten doen, want bedenk je goed: zij kennen jou níet. Ik ken jou ook niet super, maar ik vind jou een mooi en lief meisje. Zo kom je op mij over. (: Hou vol en succes dit jaar.


    You are beautiful, you are love.

    Na'aawh, dat is zó kut. I can't do anything more than giving you a huge cyberhug.Ik hoop echt dat je je snel wat beter kunt voelen over jezelf. Ik weet écht hoe het voelt. En het is verschrikkelijk. Heel veel succes!


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    ow SLA DIE BITCHEN INELKAAR ! okay dat was erover , ik weet hoe het voelt het is alsof je geboren bent om te lijden en niets waard bent , maar dat is egt niet zo ! Ik zou zeggen , laat ze geef hun geen aandacht , doe alsof jou het niet raakt ! What doesn't kill you makes you stronger !! suc6

    * cyberhug *


    what goes around come BACK around !

    D'AAAWH, HUGTIMEEEE*O*


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik ken het gevoel helemaal.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik voel me zo machteloos nu. Want niemand op de wereld zou zich als jij moeten voelen.
    En het is nou eenmaal loodzwaar om niks van iemands menig aan te trekken.
    Maar vergeet niet dat er genoeg mensen zijn die je willen steunen :)


    Can't control my second personality

    Je hebt altijd van die mensen die zich beter voelen dan anderen. Dat zal altijd zo blijven. Ik durf te wedden dat ze je niet eens echt minachten. Waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers, omdat zij indruk moeten maken op mensen om vrienden te krijgen en een "leuk" leven te leiden. Jij bent gewoon jezelf, en daar hebben veel mensen respect voor. Daarbij ben je ook erg lief, naar mijn weten, ik weet zeker dat er heel veel mensen zijn die dat zien. Je bent een mooi mens. Nu moet alleen jij dat nog zien. *cyberhug*


    Numbers.

    Groepshug? <3


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Freerunner schreef:



    Naawh, ik voel echt met je mee. ):


    Ik voel niet met je mee, maar ik leef met je mee.


    Life is full of fake people


    The soul needs autumn.