• Sorry, zeikbericht enzo.
    Mijn vriend (17 jaar) en ik zijn zondag 2 jaar samen, en dus zou hij vrijdag hierheen komen, mee eten, hier slapen, zaterdag ochtend samen de bus pakken om iets leuks te gaan doen enzo. Maar nu heeft hij ineens stage gekregen, en die mensen zijn zo gestoord om hem tot 22:00 te laten werken op vrijdag, voor een bedrag van, zo'n 5 euro per maand? Afzetters.
    Anyways, mijn vriend heeft dus gevraagd of hij misschien wat eerder weg mag, want ze zeiden eerst dat hij maar tot 18:00 hoefde, maar nu is het opeens 22:00. Toen werd zijn stagebegeleider boos, en hij zei dat dat niet mocht. Dus nu zou mijn vriend dan op vrijdag pas rond een uur of één bij mij kunnen zijn, en dús niet dat mijn ouders het goed vinden dat ik tot één uur op hem ga zitten wachten, terwijl hun de volgende dag vroeg vertrekken naar Frankrijk, dus dan zou ik hun wakker houden. Dus dat gaat dan niet door, dat betekend dat vrijdag het blijven slapen niet door gaat, dat we de bus niet kunnen pakken en dat dus ook niet doorgaat en eigenlijk gewoon twee dagen zwaar zijn verknald door die stage.
    Mág dit eigenlijk wel? Hij is 17, en dan tot 22:00 moeten werken voor 5 euro? ;s

    Sorry voor het klagen.


    Alis volat propriis.

    CyberLord schreef:
    Ja, het mag wel. Het is stage, ze zijn niet verplicht hem te betalen. Maar ik vind het wel heel kut voor je. En waarom zou hij dan niet van zaterdag op zondag bij je kunnen slapen? Je ouders zijn er toch niet en hij kan toch zaterdagochtend komen?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik heb voor drie euro per dag mijn stage gedaan, geen idee wat daarbij legaal of illegaal is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Het probleem is met die stage, is dat hij niet echt onmisbaar is voor zijn werkgever. Wat inhoud dat als hij in protest kont voor dit in mijn ogen best wel oneerlijk gedrag van de baas, hij een groot probleem heeft. Want ze kunnen makkelijk zeggen dat hij maar een andere plek moet zoeken
    Maar ik vind het hoe dan ook rot voor je!


    Can't control my second personality

    Da's... zwaar klote. D:


    You are beautiful, you are love.

    Ik krijg niet betaald voor mijn stage, maar goed.
    Kan hij niet zaterdag blijven slapen dan?


    Has no one told you she's not breathing?

    Ligt eigenlijk er aan of hij BOL of BBl doet. Voor BOL hoort hij mij volgens 8 uur te werken per dag. En BBl gaat het om werken dus mogen hun volgens mij het beslissen. Teminste zo heb ik te horen gekregen.


    XoXo, You Know You Love Me, HMW..!!