• California. Studenten hebben gedaan met High School en gaan naar de universiteit. Het studentenleven, de examenperiodes, vriendschappen, liefdes maar ook de feestjes en de studentenhuizen.

    ||RPG.
    4 studentenhuizen gevuld met studenten. Elk huis is betekent om het soort studenten dat wordt uitgenodigd voor die huizen. Ruzies en haat ontstaan tussen de huizen, maar ook liefdes en vriendschappen.

    ||De huizen.
    Phi Iota Mu.
    Hét huis voor The Rich & Famous.
    Een meisjeshuis voor meisjes die het ooit willen maken in Hollywood. Dat er van overtuigd zijn dat ze én knap genoeg zijn én genoeg talent hebben. Daarnaast hebben ze de volle steun van hun ouders die rijk zijn.
    Feestjes daar zijn voor sommige mensen té. Honderden mensen lopen rond, dronken als wat en ze doen dingen die ze soms beter niet hadden kunnen doen.
    Omikron Nu.
    Hét huis voor de jongens die van sport houden.
    Die er alles aan doen om uit te blinken in alle sporten en die proberen een beurs te bemachten voor een sportuniversiteit.
    De feestjes zijn wild, luidruchtig maar hebben een grens.
    Zeta Xi.
    Het huis voor meisjes die hun toekomst al voor hun zien.
    Ze weten wat ze willen, doen er hun best voor, maar nemen de tijd om plezier te maken. Want de studententijd, blijft de studententijd.
    De feestjes hier zijn met minder mensen, maar zijn wel héél leuk.
    Drank genoeg, maar niet tot in de vroege uurtjes.
    Kappa Rho.
    Het huis voor jongens die vooral plezier willen maken.
    Players, feestgevers en jongens die maar net hun examens halen en over kunnen gaan.
    Feestjes hier zijn wild, gaan door tot in de vroege uurtjes en hebben géén grens.

    ||Meedoen ?
    Ik denk dat als we bij elk huis 5 mensen hebben dat al genoeg gaat zijn.
    Dus wil je meedoen vul dan dit in;
    Naam;
    Leeftijd -tussen de 18 en 22 jaar-;
    Huis;
    Karakter -uitgebreid !-;
    Uiterlijk -foto+uitleg-;
    Extra -bv. een stukje verleden, hobby's, etc-;


    ||De rollen.
    Phi Iota Mu.
    - Demi1309 || Amy Michiels.
    - Cloudbreaker || Priscilla Ashley White.
    - Slumdog || Selena Malik.
    - Khedira || Vienna Aviera Moreno.
    -Bradfordd || Emily Abigail Bright.
    Zeta Xi.
    - N4I5 || Penelope Wakely Gonzalez.
    - Sirens || Amelia 'Mia' Phoenix Chamir.
    - Lahey || Farrah Viènne Rosenbaum.
    - CarrotLouis || Summer Melody Night.
    - Frey || Jazlyn Myune (Clear Water) Pierce.

    Omikron Nu.
    - Lahey || Ivan Rhys Hartley.
    - Sirens || Dustin Alexander James.
    - Reservering verlopen. Nieuwe reservering mogelijk.
    -
    -
    Kappa Rho.
    - Cloudbreaker || Gereserveerd.
    - N4I5 || Lorenzo Lukas Morris.
    - Frey || Jayson Derek Pierce
    - PopRocket || Aiden Fillin Coleman.
    - Bradfordd || Ethan Drew Waters.


    ||Regels.
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes !
    -Er kunnen geen perfecte mensen bestaan !
    -Hou het realistisch dus laat je personage niet van de eerste dag verliefd worden op iemand.
    -Mensen boven de 18 kennen elkaar al, mensen die net nieuw zijn moeten kennismaken.
    -Max. 3 personages per persoon. Ander huis+ander geslacht !
    -OCC met haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven !
    -NAAM. - / | || HUIS Bv. Claire Scott || Phi Iota Mu.
    -Geen oneliners ! Ik wil minstens 4 regels per post !
    -Reserveringen blijven 24 uur staan ! Geen waarschuwingen, doe de moeite om het zelf te onthouden.
    -Alleen Ik & Stiles van deze RPG openen nieuwe topics !
    -Na 3 dagen niet reageren, krijg je een herinnering, reageer je dan nog niet gedurende 1 dag, dan lig je eruit. Als je voor een langere tijd weg ben, dan meld je dat !
    -Overtreden van deze regels en je ligt eruit.

    ||Nog even dit.
    Je mag me altijd tips geven zodat deze RPG niet al te snel doodloopt.
    Ideeën zijn dus altijd welkom en laat ze gerust achter !
    Wil je mede-eigenaar van dit topic worden laat dat dan even weten in PB of GB.
    Er komt trouwens een Rollenstory, dat is makkelijker.


    Het begin; 's avonds is er feest. Het enige moment dat alle studenten eens overeenkomen omdat het de verwelkoming is van die nieuwe en het terugzien van de oude studenten.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:07 ]

    Ivan Rhys Hartley
    'Je weet het nog,' zegt ze lachend. Met een lichte grijns op mijn gezicht geef ik mezelf een schouderklopje, aangezien ik echt ontzettend slecht ben in namen onthouden. Het duurde op High School een jaar voordat ik alle namen van klasgenoten wist. 'Dus, uhm, hoe gaat het nog met je?' vraagt Penelope. Ik haal nonchalant mijn schouders op. 'Het gaat wel goed,' antwoord ik simpel. 'Ik sta alleen nog in de vakantiemodus, pas om half vier 's ochtends of later gaan slapen en dan 3 uur 's middags weer wakker worden,' voeg ik er lachend aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Er botste iemand in tegen me aan waardoor mijn gezichtsuitdrukking woedend werd.
    Maar ik zei niets. Dat deed ik nooit namelijk.
    "Begrijp ik best" lachte ik, "Ik had herexamens, dus geen tijd gehad voor vakantiemodus, alhoewel juli wel".
    Ik dacht even na en prutste weer wat aan mijn bandjes die straks wel van mijn pols zouden vallen als ik zo doorging.
    Ik dronk nog wat van mijn drankje, wat meer bleek te zijn dan ik dacht want het was op.

    -> Mijn Topic's.

    Ivan Rhys Hartley
    Als er iemand tegen Penelope opbotst verschijnt er een boze blik op haar gezicht, iets wat ik nogal overdreven vind. Iedereen botst wel eens per ongeluk tegen iemand op, zij vast ook wel.
    'Begrijp ik best,' lacht ze dan. 'Ik had herexamens, dus geen tijd gehad voor vakantiemodus, alhoewel juli wel'.
    Ik schud zogenaamd teleurgesteld mijn hoofd. 'Herexamens, had je je huiswerk niet gedaan?' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered


    Penelope Wakely Gonzalez.

    "Bla bla bla" zei ik op die typische, kinderachtige manier.
    Ik draaide me terug om naar de bar en bestelde wat, ik wist al niet meer wat het was.
    "Dus jij was er bij alles perfect door ?" vroeg ik, met een grijns om mijn lippen.
    Iedereen had toch wel eens een herexamen ? Ik bedoel, er waren er veel die een herexamen hadden.
    Dus dat betekende toch niet dat je niet je best deed ?

    Dustin Alexander James. || Omikron Nu.

    'Ik kan wel tegen een stootje,' antwoord ze dan. 'En het spijt me van je shirt'. Ze bijt weer op haar lip. 'Niet zo op je lip bijten.' zeg ik dan met een grinnik. 'Zo meteen bijt je ze nog kapot, zou zonde zijn.' zeg ik dan met een kleine knipoog. Ik laat mijn blik even ongezien over haar heen gaan. Ze was knap, had een perfect figuur en een natuurlijke uitstraling.
    'Ik kan anders wel een nieuwe voor je kopen als je dat wilt,' Stelt ze aarzelend voor en ik schud mijn hoofd. 'Dat hoeft niet hoor, dit had iedereen kunnen overkomen. De was in en hopelijk weer net als nieuw.' zeg ik met een lachje. Ik kijk naar de jongens die zeggen dat ze gaan dansen in knik en blijf alleen over met het meisje. Ik ben Dustin trouwens.' zeg ik en steek mijn hand naar het meisje uit. 'Ik zit bij Omikron Nu.' zeg ik met een kleine lach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ( Naar wie kan Amelia :3 )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amy Michels

    Ik kijk om me heen en zucht. Stond ik weer in mijn eentje. ik bijt op mijn lip en wankel door de menigte. ik pak een drankje en neem een slok. Ik kijk om me heen opzoek naar leuke jongens. Ik leun tegen de tafel en tik met mijn voet op de grond. Ik hoorde niet alleen te staan. Ik pakte een willekeurige jongen bij zijn hand en trok hem mee richting de dansende menigte. ik begon met hem te dansen. Iets waar ik echt veel van hield. Ik weet dat ik spijt zou krijgen voor mijn actie door zoveel te drinken, maar nu moest ik genieten van de avond. Ik had weer zin in dit jaar. Ik glimlach naar de jongen en dans rustig met hem verder.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ivan Rhys Hartley ~ Omikron Nu
    'Blablabla,' zegt Penelope op een kinderachtige toon waarna ze nog een drankje besteld. 'Dus jij was er bij alleen perfect door?' vraagt ze dan met een grijns op haar gezicht. Ik haal mijn schouders op. 'Ik hoefde in ieder geval geen herexamen te doen,' antwoord ik en ik drink mijn drankje verder op. Er lopen een paar knappe meisjes voorbij en ik laat mijn blik vluchtig over hun heen glijden. Ze zijn echt knap, maar zo overduidelijk Phi Lota Mu. Niks voor mij.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Amy Michels

    Ik kijk om me heen. Ik was alweer een tijdje aan het dansen en begon aardig moe te raken. Niet iets voor mij, maar toch begon ik moe te worden. Opeens zie ik dat ene meisje bij een jongen staan. Ik laat de jongen achter en loop naar de twee toe. Ik kijk het meisje, van wie ik de naam kwijt ben, maar die ik wel ken, aan. 'Je zou toch drinken halen voor ons,' lach ik en pak zelf nog wat. ik kijk even naar het drank, maar besluit wijs te doen en water te pakken. Anders stond ik zo nog mijn maag te legen... Ik kijk naar de jongen en schenk hem een glimlach. 'Hoi,' zeg ik en kijk naar het water in mijn bekertje.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2012 - 12:37 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Farrah Viènne Rosenbaum ~ Zeta Xi
    'Niet zo op je lip bijten,' grinnikt de jongen. 'Zo meteen bij je ze nog kapot, zou zonde zijn,' vervolgt hij en hij knipoogt. Er verschijnt een lichte blos op mijn wangen en ik kijk snel de andere kant op zodat hij het niet ziet. 'Dat hoeft niet hoor, dit had iedereen kunnen overkomen. De was in en hopelijk weer net als nieuw,' zegt hij op mijn voorstel. Zijn vrienden zeggen dat ze gaan dansen en lopen weg. Ik kijk ze even na en kijk dan de jongen weer aan. 'Ik ben Dustin trouwens,' zegt hij terwijl hij zijn hand uitsteekt. 'Ik zit bij Omikron Nu'. Ik glimlach lichtjes en schud zijn hand. 'Farrah,' stel ik mezelf voor. 'Ik zit net bij Zeta Xi,' voeg ik er aan toe waarna ik zijn hand los laat. Mijn blik glijdt even naar de dansende mensen. Er zijn eigenlijk alleen maar jongens en meisjes die dicht tegen elkaar aan dansen. Ik zucht even en haal een hand door mijn haar. Hopelijk zijn niet alle feesten hier zo als deze.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sirens schreef:
    ( Naar wie kan Amelia :3 )


    [Lorenzo is nog vrij.]

    Ik moet ook nog steeds met mijn personages wat schrijven... fuckaduck. ;x


    Quiet the mind, and the soul will speak.


    Penelope Wakely Gonzalez.

    Ik zag dat hij naar de meisjes keek die voorbijliepen.
    Zo ging het altijd, dus ik was eraan gewend.
    Ja, soms was ik wel eens jaloers dat zij werden nagekeken, en gewone meisjes al de Zeta Xi meisjes niet, maar het leven gaat door.
    Ik zette mijn drankje op de bar, niet meer in de stemming om te feesten of om nog iets te drinken.
    "Ik was er niet door omdat ik mijn vinger gebroken had, en met een gebroken vinger kan je geen piano spelen" zei ik.
    Ik was dit jaar van universiteit veranderd. Nu zat ik op een universiteit voor podiumkusten, muziek en andere dingen. Gewoon alles met de 'Showbizz'.
    Ik nam een ander leren bandje vast dat boven het bandje zat van een Festival van deze zomer.
    Het was iets wat ik altijd deed, aan mijn armbandjes prutsen. Zeker in de buurt van jongens.

    Frey schreef:
    Ik moet ook nog steeds met mijn personages wat schrijven... fuckaduck. ;x


    [Ik heb nog 1 personage vrij, Lorenzo, of je sluit je aan bij het gesprek van Penelope. Ik maak toch maar Wiskunde voor de moment xd]