• California. Studenten hebben gedaan met High School en gaan naar de universiteit. Het studentenleven, de examenperiodes, vriendschappen, liefdes maar ook de feestjes en de studentenhuizen.

    ||RPG.
    4 studentenhuizen gevuld met studenten. Elk huis is betekent om het soort studenten dat wordt uitgenodigd voor die huizen. Ruzies en haat ontstaan tussen de huizen, maar ook liefdes en vriendschappen.

    ||De huizen.
    Phi Iota Mu.
    Hét huis voor The Rich & Famous.
    Een meisjeshuis voor meisjes die het ooit willen maken in Hollywood. Dat er van overtuigd zijn dat ze én knap genoeg zijn én genoeg talent hebben. Daarnaast hebben ze de volle steun van hun ouders die rijk zijn.
    Feestjes daar zijn voor sommige mensen té. Honderden mensen lopen rond, dronken als wat en ze doen dingen die ze soms beter niet hadden kunnen doen.
    Omikron Nu.
    Hét huis voor de jongens die van sport houden.
    Die er alles aan doen om uit te blinken in alle sporten en die proberen een beurs te bemachten voor een sportuniversiteit.
    De feestjes zijn wild, luidruchtig maar hebben een grens.
    Zeta Xi.
    Het huis voor meisjes die hun toekomst al voor hun zien.
    Ze weten wat ze willen, doen er hun best voor, maar nemen de tijd om plezier te maken. Want de studententijd, blijft de studententijd.
    De feestjes hier zijn met minder mensen, maar zijn wel héél leuk.
    Drank genoeg, maar niet tot in de vroege uurtjes.
    Kappa Rho.
    Het huis voor jongens die vooral plezier willen maken.
    Players, feestgevers en jongens die maar net hun examens halen en over kunnen gaan.
    Feestjes hier zijn wild, gaan door tot in de vroege uurtjes en hebben géén grens.

    ||Meedoen ?
    Ik denk dat als we bij elk huis 5 mensen hebben dat al genoeg gaat zijn.
    Dus wil je meedoen vul dan dit in;
    Naam;
    Leeftijd -tussen de 18 en 22 jaar-;
    Huis;
    Karakter -uitgebreid !-;
    Uiterlijk -foto+uitleg-;
    Extra -bv. een stukje verleden, hobby's, etc-;


    ||De rollen.
    Phi Iota Mu.
    - Demi1309 || Amy Michiels.
    - Cloudbreaker || Priscilla Ashley White.
    - Slumdog || Selena Malik.
    - Khedira || Vienna Aviera Moreno.
    -Bradfordd || Emily Abigail Bright.
    Zeta Xi.
    - N4I5 || Penelope Wakely Gonzalez.
    - Sirens || Amelia 'Mia' Phoenix Chamir.
    - Lahey || Farrah Viènne Rosenbaum.
    - CarrotLouis || Summer Melody Night.
    - Frey || Jazlyn Myune (Clear Water) Pierce.

    Omikron Nu.
    - Lahey || Ivan Rhys Hartley.
    - Sirens || Dustin Alexander James.
    - Reservering verlopen. Nieuwe reservering mogelijk.
    -
    -
    Kappa Rho.
    - Cloudbreaker || Gereserveerd.
    - N4I5 || Lorenzo Lukas Morris.
    - Frey || Jayson Derek Pierce
    - PopRocket || Aiden Fillin Coleman.
    - Bradfordd || Ethan Drew Waters.


    ||Regels.
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes !
    -Er kunnen geen perfecte mensen bestaan !
    -Hou het realistisch dus laat je personage niet van de eerste dag verliefd worden op iemand.
    -Mensen boven de 18 kennen elkaar al, mensen die net nieuw zijn moeten kennismaken.
    -Max. 3 personages per persoon. Ander huis+ander geslacht !
    -OCC met haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven !
    -NAAM. - / | || HUIS Bv. Claire Scott || Phi Iota Mu.
    -Geen oneliners ! Ik wil minstens 4 regels per post !
    -Reserveringen blijven 24 uur staan ! Geen waarschuwingen, doe de moeite om het zelf te onthouden.
    -Alleen Ik & Stiles van deze RPG openen nieuwe topics !
    -Na 3 dagen niet reageren, krijg je een herinnering, reageer je dan nog niet gedurende 1 dag, dan lig je eruit. Als je voor een langere tijd weg ben, dan meld je dat !
    -Overtreden van deze regels en je ligt eruit.

    ||Nog even dit.
    Je mag me altijd tips geven zodat deze RPG niet al te snel doodloopt.
    Ideeën zijn dus altijd welkom en laat ze gerust achter !
    Wil je mede-eigenaar van dit topic worden laat dat dan even weten in PB of GB.
    Er komt trouwens een Rollenstory, dat is makkelijker.


    Het begin; 's avonds is er feest. Het enige moment dat alle studenten eens overeenkomen omdat het de verwelkoming is van die nieuwe en het terugzien van de oude studenten.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2012 - 18:07 ]

    [Eh, iemand kan naar Farrah en Dustin?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Zal ik Jaimy of Priscilla naar hun toe sturen?)

    [*Ziet foto van Jaimy*

    Doe maar Jaimy ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    [*Ziet foto van Jaimy*

    Doe maar Jaimy ;p]


    (Aha. Komt goed, waar ongeveer zijn ze?)

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    (Aha. Komt goed, waar ongeveer zijn ze?)


    [Eh, weet niet echt xd iig niet op de dansvloer of bij de bar ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aiden Fillin Coleman.

    'Is dat goed?' Lorenzo keek me vragend aan. 'Nou, ik ben hier pas net en ze kennen nu mijn naam al. Ik bedoel, ik val nou niet bepaald snel op. Toch?' Ik moest even aan het idee wennen. Hoewel ik best goed met meisjes om kon gaan heb ik nooit echt veel vrouwelijke vrienden gehad. Een stuk of vijf, hooguit. En nooit tegelijk. En een paar vriendinnetjes, aangezien mijn relaties altijd best lang duurden. 'Ik wil niet slecht overkomen, snap je? Maar ik wil ook zeker niet beschouwt worden als de "nerd" van Kappa Rho.'


    The worst part of being lied is that you're not worth the truth.

    (Iemand kan ook nog naar Jayson of Jazzlyn.)


    †

    Cocon schreef:
    (Iemand kan ook nog naar Jayson of Jazzlyn.)


    (Ik heb Priscilla voor je? (: )

    Reyna schreef:
    (...)

    [Eh, weet niet echt xd iig niet op de dansvloer of bij de bar ;p]


    (Buiten of in de gang misschien?)

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    (Ik heb Priscilla voor je? (: )

    (Sure, kom maar op, haha. Allebei mijn personages zijn net bij het feest gekomen en zijn broer en zus. Just saying, maar als je de post wilt lezen kan dat ook ^^.)


    †

    Cocon schreef:
    (...)
    (Sure, kom maar op, haha. Allebei mijn personages zijn net bij het feest gekomen en zijn broer en zus. Just saying, maar als je de post wilt lezen kan dat ook ^^.)


    (Waar staat die post? Dan kan ik doen dat ik ze heb zien binnen komen of zoiets.)

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    (Buiten of in de gang misschien?)


    [Doe maar buiten ergens ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Reyna schreef:
    (...)

    [Doe maar buiten ergens ;p]


    (Oké, maar ik ga nu echt naar bed. Doei.)

    Cocon schreef:
    (Iemand kan ook nog naar Jayson of Jazzlyn.)


    Vrouwelijke personage..naam vergessen..

    AMELIA ! zij ja -.-' soms heb ik echt een blackout -.-''


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Isuzu schreef:
    Oké, mijn post suckt wel dodelijk hard, maar goed, lees daar maar gewoon overheen haha.
    Wie wilt er naar Jay of Jazz?

    Jayson Derek en Jazlyn Myune Pierce (Kappa Rho & Zeta Xi)
    Haar outfit bestond uit een beige, korte jurk met een zwarte strik om de middel, het had een vintage uitstraling over zich heen en deze jurk paste bij haar dunne, maar volle rondingen. Ze had een zwart paar enkellaarsjes aan en qua accessoires had ze een doodshoofdring, zwart-gouden oorbellen en meerdere dunne armbandjes tegen elkaar. Over het algemeen had haar outfit wat duister en rock-achtig met zich mee en ze was blij met deze uitstraling.
    Jazlyn haar broer daarentegen had een simpelere outfit aangetrokken, waarbij zij lichte stuiptrekkingen kreeg. Hij had zeker gedacht dat hij er zo nonchalant mogelijk uit kon zien om nog enkele vrouwen te scoren, zijn woorden waren het herhalen in haar gedachten niet waard. Met enkel een grijs-zwart gestreepte trui, donkere jeans en een hoed voor mannen op, kwam Jayson naar buiten gelopen, richting Jazlyn. Koortsachtig volgde zij de bewegingen die hij maakte en wanneer hij bij haar kwam, sloeg zij hem voor zijn achterhoofd, waardoor hij iets voorover boog en haar pijnlijk aankeek. “Au, waarvoor was dat nu weer nodig?” vroeg hij, duidelijk aangebrand door de klap die hij van zijn zusje had gekregen, terwijl hij tegelijkertijd over zijn achterhoofd wreef.
    “Het is een feest, trek iets anders aan, sukkel dat je bent!” gromde zij, maar Jay keek haar enkel glimlachend aan, alsof hij het allemaal vermakelijk vond, waarna hij zijn hoofd schudde.
    “Ik dacht het niet, met deze nonchalante look kan ik–” Jazlyn vernauwde haar ogen vrijwel gelijk, sloeg haar armen over elkaar. “Waag het eens te zeggen.” Waarschuwde zij hem en Jay stopte gelijk, maar wel pakte hij de hand van zijn zusje vast om haar vervolgens mee te nemen naar het feest. Wanneer ze hier eindelijk aankwamen, liep hij met haar naar zijn vrienden, ook al wilde Jazlyn dit helemaal niet.


    †