• Ik heb mijn broer van 19! Net betrapt op het kijken van my little pony. Hij zat als een zombie naar de tv te staren, en toen ik vroeg hoe die pony's dat heten kregen ik een nogal een uitgebreiden uitleg. Wat dus inhoud dat hij het heeel veeel vaker kijkt. Moet ik me zorgen maken? Dadelijk wilt hij nog naar de my little pony fan dag (en ja die is er voor schattige vijfjarige meisje, niet voor stinkende 19jarige jongens)


    Can't control my second personality

    Vreselijk! Dwing hem goede dingen te kijken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol, er zijn echt heel veel jongens die dat kijken. Hahahaha. Volgens mij keek Alwin het ook.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    MLP! friendship is magic :Y)
    Nee, je moet je geen zorgen maken. Alwin en ik zijn beiden 20 en wij kijken het ook :Y) Alleen in het Nederlands is het wel echt slecht.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    PEGASISTER HEREEEW


    I'm not short D: I just live in a big world

    Yoda schreef:
    MLP! friendship is magic :Y)
    Nee, je moet je geen zorgen maken. Alwin en ik zijn beiden 20 en wij kijken het ook :Y) Alleen in het Nederlands is het wel echt slecht.


    Ik ben 21 en ik kijk het. Het is grappig en schattig. :Y)


    Til hug og blod.

    eigenlijk is my little pony heel stiekem toch wel awesome (krul)


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Hahahahaa. Misschien moet ik het ook maar gaan kijken als het zo vermakelijk is


    Aan niets denken is ook denken.

    Haha, ik heb dat ook wel gekeken, niets mis mee (A)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Brainwashed (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik ben 21 e ik kijk het
    sweeet


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Haha, hij is niet alleen. Een jongen vanop school is er ook echt fan van (hij is 16). :Y)


    Let the Night embrace you

    kittje schreef:
    ik ben 21 e ik kijk het
    sweeet

    21 ?? haha sinds wanneer ?? x'D

    Anyway, ik kijk het niet, maar ik kijk af en toe wel eens naar Boes, en ik ben 20

    -facepalm-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    -facepalm-


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Maak je geen zorgen. Er zijn heel veel jongens die er naar kijken en boven de 16 zijn :'D -Fan meld zich-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor