• Ik heb mijn broer van 19! Net betrapt op het kijken van my little pony. Hij zat als een zombie naar de tv te staren, en toen ik vroeg hoe die pony's dat heten kregen ik een nogal een uitgebreiden uitleg. Wat dus inhoud dat hij het heeel veeel vaker kijkt. Moet ik me zorgen maken? Dadelijk wilt hij nog naar de my little pony fan dag (en ja die is er voor schattige vijfjarige meisje, niet voor stinkende 19jarige jongens)


    Can't control my second personality

    Cloelia schreef:
    Haha, ik heb dat ook wel gekeken, niets mis mee (A)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Lexus schreef:
    Hahahahaa. Misschien moet ik het ook maar gaan kijken als het zo vermakelijk is


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    thoughtful schreef:
    eigenlijk is my little pony heel stiekem toch wel awesome (krul)


    •*• Lululu •*•

    Haha gelukkig dat er blijkbaar mee mensen zijn, want ik begon me al ernstig zorgen te maken :)


    Can't control my second personality

    Elly4ever schreef:
    Haha gelukkig dat er blijkbaar mee mensen zijn, want ik begon me al ernstig zorgen te maken :)

    Moet je ook D: Hij is 19 en kijkt naar programma's voor 4 jarige. Hoe kun je je daar geen zorgen maken?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb medelijden met je broer. Zo een kleingeestige en judgemental zusje...
    Misschien moet je minder letten op wat 'hoort' volgens de maatschappij, maar mensen gewoon laten doen en kijken wat ze leuk vinden. Het is niet alsof hij hier iemand mee kwaad doet of lastig valt. Geldt ook voor de 'volwassen' meneer met zijn commentaar.

    Rainbow Dash is best pony


    quidquid excusatio prandium pro

    Er is een hele fandom van op internet. Wie houd er nou niet van die schattige pony's :3?


    Shoganai i ne~

    Als mijn broer dat zou doen, zou ik hem echt uitlachen.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Laat hem toch, als hij voor mijn part Dora wil kijken dan zal hij dat toch wel doen, of andere mensen dat nou wel of niet stoer of leuk vinden.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ach, ik kan me wel begrijpen dat sommigen er weg van zijn... Omdat ze schattig zijn ofzo. Maar goed, ik heb het al heel lang niet gezien dus zou niet weten of het verslavend is. (:


    You are beautiful, you are love.

    Cydonia schreef:
    Ach, ik kan me wel begrijpen dat sommigen er weg van zijn... Omdat ze schattig zijn ofzo. Maar goed, ik heb het al heel lang niet gezien dus zou niet weten of het verslavend is. (:


    Kijk de nieuwe friendship is magic serie. Opeens kunnen ze tekenen en een verhaal erin stoppen. Plus: DISCORD!


    quidquid excusatio prandium pro

    CyberLord schreef:
    (...)
    Moet je ook D: Hij is 19 en kijkt naar programma's voor 4 jarige. Hoe kun je je daar geen zorgen maken?

    Inderdaad :'D.


    The odds are néver in our favor.

    Dus jij bent het zusje van Alwin (cat)
    Ponies zijn awesome, gun je broer wat vermaak. Misschien moet je 't zelf eens kijken ^^.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Dus jij bent het zusje van Alwin (cat)
    Ponies zijn awesome, gun je broer wat vermaak. Misschien moet je 't zelf eens kijken ^^.


    Ik ben 20! En mijn zusje kijkt nu ook XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Kijk de nieuwe friendship is magic serie. Opeens kunnen ze tekenen en een verhaal erin stoppen. Plus: DISCORD!


    Wait wut? (krul)


    You are beautiful, you are love.