• Het grappige is dat hij serieus is ook.

    Haha is hij is echt een beetje in de war:'D
    Ik vindt het zielig voor die man :o


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Geweldige camerakwaliteit. Arme [/zielige] man overigens.. überdroog commentaar van de 'interviewer'.

    'Ja, die kant op ongeveer'


    Aan niets denken is ook denken.

    Memoria schreef:
    Haha is hij is echt een beetje in de war:'D
    Ik vindt het zielig voor die man :o

    hoezo, hij heeftg een IQ van 180 hoor!

    Overigens heeft hij allemaal goud en zilver op die andere planeet, maar ja, das op die andere planeet he. Hier heeft hij niet één, maar twee euro van de interviewer nodig om te kunnen slapen.
    @ above ; En dat geloof je?

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 15:18 ]


    Aan niets denken is ook denken.

    Wie weet is het wel stiekem waar, maar houdt de overheid het voor ons achter :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Lexus schreef:
    Overigens heeft hij allemaal goud en zilver op die andere planeet, maar ja, das op die andere planeet he. Hier heeft hij niet één, maar twee euro van de interviewer nodig om te kunnen slapen.
    @ above ; En dat geloof je?


    Lol, ja elk persoon met een IQ van 180 denkt dat 'ie een UFO piloot is. ofcourse, I don't believe it.

    ALAYLM schreef:
    (...)
    hoezo, hij heeftg een IQ van 180 hoor!

    Eh volgens mij heeft dat niks met in de war zijn te maken, misschien heb ik het wel mis.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Alduin schreef:
    Wie weet is het wel stiekem waar, maar houdt de overheid het voor ons achter :')


    Ja, daar geloof ik heilig in! Wij hadden een leraar op school die echt in ufo's geloofde, wel een aardige gast geloof ik. Hij ging in de pauze's altijd naar treinen kijken.


    Aan niets denken is ook denken.

    ALAYLM schreef:
    (...)
    hoezo, hij heeftg een IQ van 180 hoor!


    Want mensen met een hoog IQ kunnen niet verward zijn? (":


    Numbers.

    'Mevrouw ik heb een IQ van 180!'


    He's a lion. Who Can Talk.

    Lexus schreef:
    (...)

    Ja, daar geloof ik heilig in! Wij hadden een leraar op school die echt in ufo's geloofde, wel een aardige gast geloof ik. Hij ging in de pauze's altijd naar treinen kijken.


    Treinen kijken, kan gezellig zijn :'D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Memoria schreef:
    (...)
    Eh volgens mij heeft dat niks met in de war zijn te maken, misschien heb ik het wel mis.

    Ik bedoelde de gedeelte waar je zei dat hij zielig was.

    xSTARSHIP schreef:
    'Mevrouw ik heb een IQ van 180!'


    26 - 02 - '16

    ALAYLM schreef:
    (...)
    Ik bedoelde de gedeelte waar je zei dat hij zielig was.


    O, want begaafde mensen kunnen niet zielig zijn? Still the same, lol.


    Numbers.

    Alduin schreef:
    (...)

    Treinen kijken, kan gezellig zijn :'D


    Ja, ik denk dat dat mijn nieuwe hobby gaat worden, doe je mee?


    Aan niets denken is ook denken.