• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 22:45 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Maaaiiiinn topics,

    Ik ga hem nu even verder aanpassen :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mainnn topicssss]

    Julio Martinéz
    Eleadoras blik houdt me gevangen. Een blik waar ik graag gevangen voor zit.. Vrijwillig gevangen zitten. Heel erg vrijwillig. Ik kijk haar met een zachte blik terug aan, voel mijn onderbuikspieren licht samentrekken, en een vleugje van het warme gevoel verspreiden. Ik heb mijn hele gezicht ontspannen, focus me alleen maar op Eleadoras ogen. Dat een klein deel van me bezig is met waar haar duimen me aanraken en waar haar voorhoofd de mijne raakt, daar kan ik echt helemaal niks aan doen. "Te amo" Fluister ik. Alweer. Ik heb geen idee hoe vaak ik dat al gezegd heb, maar het is altijd te weinig. Veel te weinig.

    Marcell/Man
    Wil ik wel een vriend voor haar zijn? Ja.. In principe wel. Anders zou ik dit soort dingen niet gedaan hebben, als het niet uit medelijden is. Maar ik kan geen vriend voor haar zijn! En zeker niet met onze omstandigheden. Dan wil ik het misschien niet eens.. Ik twijfel. Maar ik hoop nog steeds dat ze zich eindelijk een keer beseft dat ik zoveel op het spel zet voor haar, en dat ik nooit eens een bedankt terugkrijg.. Ik loop weer over de gangen om te controleren of het nog overal rustig is. Alweer. Links, rechts, links, rechts.. Alweer. Nog steeds. De zwarte vlekken zijn inmiddels verdwenen en ik voel me stukken beter - mijn been is nog wat gevoelig, maar dat valt weg te bijten. Godzijdank. Als het veel erger was geweest had ik echt een probleem gehad.. Maar dat haalt niet weg dat de marteling vreselijk was. Ineens wordt ik uit mijn gedachten gehaald door een geluid - een zacht sissen, een mannenstem die antwoord. 'Niet praten, niet tegenwerken' Meteen verschijnen er vraagtekens in mijn hoofd, maar ik hoor verder niet heel veel meer. Toch blijf ik nieuwsgierig. Dus besluit ik heel nonchalant dat ik er wel even langs kan lopen, aangezien dit niet bepaald verboden terrein is voor mij. En ik schrik me eerlijk gezegd rot. Er is een Collega -te herkennen aan zijn uniform- bezig bij Leslie, en aan zijn hoofd in haar nek te zien kan ik wel raden waar hij mee bezig is. "Hé. Waarom doe je dat?" Zeg ik nonchalant, ongeïnteresseerd. "Wat heeft ze gedaan?" Zeg ik dan alsof ik mee wil doen, maar ik kijk Leslie even duidelijk aan dat ik dat níét wil. Het moet alleen wel zo klinken tegenover Collega. En ik voel dat ik weer op het punt sta om te helpen. Precies nu, terwijl ik me voorgenomen heb professioneler te zijn.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Hallooaaa mijn topic:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    Ineens hoor ik een stem. Ik stop gelijk met tegenstribbelen. Hij kijkt me aan. Ik slik een keer en ik hoop dat hij me niet naar een cel brengt. Zijn stem klinkt alsof hij mee wil doen. Ik weet niet of ik zijn blik kan vertrouwen. De man haalt zijn lippen uit mijn nek waar ik blij om ben en zegt dan tegen Bob, 'Ze stribbelt tegen, en beledigingen.' ik kijk kwaad naar hem en probeer hem weg te duwen. 'Vindt je het gek?' zeg ik kwaad. Maar dan herinner ik me wat Bob heeft gezegd en ik houd gelijk mijn mond en sla mijn ogen neer. Niet naar de cel. 'Ze verdient dus straf.' en het is een mentale straf. Ik voel zijn hand weer via mijn wang door naar mijn borst gaan tot aan mijn heup. Ik ril.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik heb zin om een RPG te openen, maar ik heb geen idee waarover...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Een lichte blos verscheen op Eleadora haar wangen, terwijl een klein glimlachje op haar lippen speelden. "Te amo tambien" fluisterden ze terug. Eleadora drukten een kus op zijn lippen terwijl ze hem iets dichter tegen hem aantrok waarna ze haar voorhoofd weer tegen de zijne plaatsten en zachtjes met het puntje van haar neus tegen de zijne wreef. Zachtjes en lieflijk. Eleadora wreef met haar duimen over Julio zijn handen terwijl lichte tintelingen haar lichaam bekropen en een warm gevoel haar lichaam leek over te nemen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik wil hem wel joinen :Y) een RPG zonder idee, klinkt awesome :'D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja, dacht ik al:) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Wat een stilte ineens XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    Mijn ogen volgen in een korte seconde de hand van Collega. Hij blijft haar bang houden, onder druk zetten. Zorgen dat ze niet weg kan glippen nu zijn aandacht afgeleid is. Precies zoals we dat geleerd hebben. Maar ik ga er niet op in en richt me op wat hij zei. Tegenstribbelen en beledigen? Ik zou hem natuurlijk nu gewoon kunnen laten doen. Leslie niet helpen. Of eigenlijk wel, een klein beetje. Want als ik Collega bij haar weg weet te houden, dan weet ze bijna zeker dat ze naar de cel moet. Ze is tenslotte én uit de slaapzaal, badkamer en danszalen, maar ook nog eens aan het tegenwerken. Al.. snap ik haar eerlijk gezegd wel nu. Dat ze tegenwerkt. Ik zou ook niet aangerand willen worden, en nu kán ze nog iets.. Daarbij zei ze natuurlijk ook nog dat ze in principe alle straffen beter vindt dan opgesloten zitten in het celletje of een naald in haar lichaam. Dus als ik Collega zijn gang laat gaan help ik haar alleen maar.. Tegenwerken.. Dat ze straf krijgt van Collega, dat is volgens de regels. Maar ook zo'n heftige? Van wat ik weet staat aanranden en/of verkrachten pas voorgeschreven als er veel ergere overtredingen gemaakt worden. Maargoed, ik zeg er niks van en negeer de opmerking over straf. "Wat voor een beledigingen precies?" Ga ik voorzichtig verder. Zo hoef ik nog niet te kiezen tussen haar helpen of niet helpen. En stel ik het alleen maar uit.

    Julio Martinéz
    Eleadoras neus strijkt zacht langs de mijne, en er zit zoveel liefde achter verborgen dat ik constant vleugjes van dat warme gevoel door mijn lichaam voel gaan. Natuurlijk is het niet zo erg als wanneer we uitgaan van ons verlangen, maar er zit zoveel liefde in dat kleine gebaar.. Ik geef haar een klein kneepje in haar handen. "Gelukkig maar.. Anders zou ik me vreselijk voelen" Ik glimlach en luister dan naar de muziek, die op de achtergrond rustig doorspeelt. Ononderbroken.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 19:29 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Leslie Day
    Voor de man ook maar iets kan antwoorden op de vraag van Bob zeg ik, 'Dat zal ik je eens haarfijn vertellen. Deze klootzak,' ik word in mijn gezicht gelijk geslagen. 'Deze man hier' zeg ik dan herstellend. 'wilde me vanmiddag al aanranden terwijl ik alleen maar terug liep van de danszaal naar de slaapzaal.' mijn wang kan niet anders zijn dan rood. 'En toen heeft een andere jongen me gered.' Luke. Mijn hart slaat iets harder. De hand van de man gaat nog steeds over mijn lichaam. 'En ik was gewoon in de slaapzaal zojuist toen hi ineens zei dat ik mee moest komen. En ik ben hem gevolgd en toen ging hij me weer aanranden. En toen had ik nog niet eens beledigd!' ik ben kwaad. Ik tril onder de hand van de man. Maar niet van angst. Van woede. 'En toen beledigde ik hem. En ik beet in zijn lip die per ongeluk ging bloeden.' helemaal niet per ongeluk. Ik stribbel nu weer tegen omdat ik onder die hand uit wil komen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Marcell/Man
    "Klopt dat?" Richt ik me op Collega. Ik voel me net zo iemand met een hogere rang ofzo. Maarja. De dansers zitten hier tenslotte niet vrijwillig en voor zover dat kan hoeven we ze niet onnodig te straffen. "Want als nummer.. Ik weet het eigenlijk niet, gelijk heeft, dan is deze straf te zwaar. En zou ik heel snel zorgen dat je hand van haar af gaat" Ik kijk met licht samengeknepen ogen naar hem. "Jij weet net zo goed als ik dat de dansers niet onnodig gestraft moeten worden" Dat heeft Baas ons wel heel erg goed ingewreven. Alleen straffen als het nodig is. Ook al zijn die straffen nog te zwaar en te erg, het is helemaal belachelijk als ze toegepast worden op momenten dat het niet eens nodig is.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik wil een nieuwe naam, maar kan niks verzinnen...]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Leslie Day
    De man schudt zijn hoofd ten teken dat het niet klopt. 'W-wat?!' zeg ik dan. De man vertrekt geen spier. Ik ben met stomheid geslagen. En ik verzet me niet tegen de man zijn hand die nog steeds over mijn lichaam gaat. Ik wil tegen Bob zeggen dat hij weet dat ik niet lieg. Maar dan heeft de man die me aanraakt gelijk door dat Bob en ik elkaar beter kennen. Ik weet niet wat te doen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [De NamenBedenkers staan paraat! He Jaims?] :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.