• DEZE RPG IS GESTOPT!!


    The Model Acadamy is één van de bekendste scholen in heel het land, zo staat deze school ook in de top 10 van beste scholen. Alles gaat zijn gewone gangetje zoals altijd tot er plots een mysterieuze vrouw opduikt, rare dingen spelen zich af en beginnen er te gebeuren in deze school. Bedreigende e-mails, brieven en sms'jes doen de ronde bij de leraressen en leerlingen. Ligt het aan deze vrouw, aangezien het toen begon? Of is er wat anders aan de hand?


    De story (hier vind je alle info, rollen, regels, lessen enz ...)


    Rollen:
    Schoolhoofd:
    - Melanie Lia Jolie - 33 - Introductie modellenwerk, poseren, fashion - xSunshineee

    Leraressen:
    - Erica Sophie Nicolas - 28 - Film- en cam., etiquette, voeding en dieet - XxParanoidxX
    - Bailey Louise Hudson - 29 - Catwalk, fotoshoot - Mohawk
    - Mikki Robin Drain - 24 - Juridische aspecten, Administratie/Financieel - Adores
    - Shay Noah Mitchell - 23 - Professionalisme, rol modellenbureau - Moustachex
    - Lynn Violet Kato - 23 - Portfolio, haar en make-up - AgentP
    - Keira Roze Roses - 26 - Lich.- en huidverzorging, doorpassen/showroom - Coockies

    Leerlingen:
    - Valeria Beau Jones - 16 -Europe
    - Audrey Ivy Lowell - 17 - Naomia
    - Phoenix King - 18 - Mohawk
    - Savannah Rose Montez - 17 - Wonderwatch
    - Jacklynn Rose Cross - 17 - xInclusion
    - Rosalie Lauren Michels - 17 - Coockies
    - Victoria “Vicky” May June - Mockingjayz
    - Taylor Sabrina Brown - 17 - JoyxJustin
    - Chloë Rose Livingstone - 17 - AgentP
    - Danielle Ruby Gweneth - 18 - Adores

    Mysterieuze vrouw:
    - Aria Olivia Flows - 29 - Coockies


    Regels
    - Ik-vorm.
    - Tegenwoordige tijd, wat geweest is of herinneringen in de verleden tijd.
    - Minimaal 3 regels per bericht, tenzij niet anders kan door een gesprek of zo.
    - Hoofdletters en leestekens gebruiken aub.
    - Wees realistisch en origineel (beroemdheden zijn handig voor fotoshoot foto's).
    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Maximaal 3 lessen per lerares.
    - Beperkt aantal rollen.
    - Leraressen mogen kiezen wat ze precies doen tijdens de lessen.
    - Brieven, mails, sms'jes, chats etc. in het schuin.
    - Alleen de mysterieuze vrouw die de dreigende dingen stuurt mag kiezen wat er in staat.
    - Mensen waarvan geen rol is, mag je zelf bepalen wat diegene zegt of antwoordt.
    - OOC liefst met (), [], {}, --, <>, **, ~~ etc.
    - IC met de naam van je personage erboven in het vet.
    - Geen ruzies, niet schelden en niemand buitensluiten, hou ook rekening met elkaar.
    - Ruzies en schelden mag in IC wel, vat dit dus niet persoonlijk op.
    - Speel je eigen personage, niet die van iemand anders.
    - Reserveringen blijven 24 uur staan, denk er zelf aan.
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven via mail of topic in OOC.
    - Alleen xSunshineee en XxParanoidxX openen nieuwe topics, tenzij we anders aangeven.
    - We sturen persoonlijk een mailtje met de link van een nieuw topic.
    - Niet meteen stoppen na één of twee topics.
    - Als je niet meer reageert mailen we je een paar keer en anders doe je niet meer mee.
    - Laatste bericht in vorige topic word in
    gezet door die persoon in nieuwe topic.
    - Ja, alleen maar meisjes in deze RPG.
    - HAVE FUN!!

    De regels van de school vind je hier.
    Rooster
    Uitleg van de lessen vind je hier.
    Hoe de school er uit ziet vind je hier.
    Kamerindeling
    Kamer 1:

    Kamer 2:


    Kamer 3:


    Kamer 4:


    Kamer 5:

    Rollentopic


    Begin:
    Iedereen komt aan op de school voor de eerste schooldag, worden verwelkomd, krijgen een rondleiding, rooster enz. (ik zal beginnen)

    [ bericht aangepast op 22 sep 2012 - 21:55 ]


    16 - 09 - '17

    {ben er weer, Chloë kan wel helpen. Ze is net door de ingang maar ze kan terug lopen}


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    {ben er weer, Chloë kan wel helpen. Ze is net door de ingang maar ze kan terug lopen}


    [Jaaa, weet jij dan ook waar de koffers naartoe moeten. :Y)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {nee xd}
    Chloë Rose Livingstone
    Ik loop achteruit terug. Er stond net een meisje, met donker blond haar. Vanaf ik hier ben heb ik alleen maar mensen met donker blond haar gezien. Ik ben de enige met rood haar. 'Euhm..' aarzel ik. 'We moeten naar de eetzaal. Dus jij ook neem ik aan.' Ik kijk haar aan en trek mijn vragende gezicht.


    Do what people say you can't.

    Audrey Ivy Lowell

    Ik kijk op. 'Hmm, oke, een momentje.' zeg ik dan ongeintereseerd en draai me om naar James. 'Zet de koffers maar ergens hier nier.' zeg ik dan en grijns naar het meisje. 'En je weet ook waar de eetzaal is hoop ik.' zeg ik dan en kijk haar aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik ga zo weer reageren hier:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Choë Rose Livingstone
    Eigenlijk mocht ik haar nu al niet, gewoon hoe ze deed. Ik knik snel, 'Loop maar achter mij aan. Euhm.. Hoe heet je?' Zelf vind ik het altijd fijner om iemands naam te weten. En anders kom ik er later toch wel achter.


    Do what people say you can't.

    Audre Ivy Lowell

    Ik knik en loop achterhet meisje aan en je hoort mijn hakken over de grond tikken en kijk om me heen. 'Audrey, Audrey Ivy Lowell, misschien komt mijn achternaam je wel bekend voor.' het moest haast wel mijn ouders en broertjes zijn wereldsterren en ik eigenlijk ook wel.

    [Boh, ze is echt bitchy, al zeg ik het zelf, maar moet zo gaan...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Chloë Rose Livingstone
    Nou ik ken die naam tótáál niet, niet dat ik dat ga zeggen. 'Ik ben Chloë, Chloë Rose Livingstone.' Ik zie al wat meiden zitten, dus daar moet de eetzaal wel zijn. 'Daar.' Ik wijs erheen. Soms kwam ze best bitchy over, maarja ik was wel wat gewend van mijn vriendinnen. Die eigenlijk niet echt mijn vriendinnen waren.

    {ik ga ook, byee}


    Do what people say you can't.

    [Wie wilt er met Bailey of Phoenix praten?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [ikke!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Welke van de twee? Phoenix moet nog aankomen en Bailey is in de leraarskamer.]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [Oh ik kan wel met Bailey praten, ben ook in de leraarskamer xp]


    16 - 09 - '17

    Aria Olivia Flows

    Ik loop met een neutraal gezicht het schoolterrein op. ik zei niets, keek niemand aan, nee, mijn blik was strak op de weg voor me gericht. ik viel niet op. Overal waren mooie meiden die hun enthousiasme duidelijk lieten merken. Allemaal poppetjes met mooie gezichten. Nee, dan viel ik niet op. Ik was niet lelijk, dus ik kon niet opvallen op deze school. Ik was ook niet perfect, dus daarin kon ik Ook niet uitblinken. Ik was precies wie ik wilde zijn. Onzichtbaar voor die meiden. Ik nader de school en stap zelfverzekerd de school in. Hoewel ik me best ongemakkelijk en onzeker hier voelde, kwam ik niet zo over. Ik maakte een rondje door de school en loop door naar de leraren kamer. Ik ken deze school beter dan iedereen denkt.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [wie je wilt. Ik heb Keira, Rosalie en Aria. Aria is richting de leraren kamer. Rosalie in de eetzaal en Keira ga ik naar de leraren kamer sturen]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [wil jij Keira meeten sunshineee[wat is je echte naam?]]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne