• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 23:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn ouders ook niet, ze zijn gewoon vrienden en nu iets meer dan 5 jaar]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Wow, das toch iets langer als de mijne ;P Wonen ze ver uit elkaar?]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Nope, 20 minuutjes met de fiets. Jouwe?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [De helft ;P]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een kleine gesmoorde grom verliet haar mond. "Je weet best wat ik bedoel Julio" zei ze zachtjes en een tikkeltje hees. Eleadora trok Julio dichter tegen zich aan waarna ze haar lippen weer gretig over zijn nek liet gaan. Zachtjes liet Eleadora haar wijsvinger over de donshaartjes onder zijn navel strelen, want als hij haar kon plagen, kon zij het ook. Eleaodra gleed met haar vinger omhoog over zijn borstkast waarna ze haar hand over zijn schouder en bovenarm liet glijden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Dat klonk zo goed" Zeg ik zacht, met een klein lachje in mijn stem. Mijn vinger is namelijk nog steeds niet opgehouden met over haar buik te gaan. Als zij in mijn nek bezig is, mag ik op haar buik. Die vind ik eigenlijk best leuk. Maargoed.. Dat hese van haar.. Gosh. Dan wordt Eleadora gretiger, ze komt ook op plaatsen waar ze komt als ze me gek wil maken. Ze plaagt me terug.. Maar het werkt wel. Ik kan er nou eenmaal niet tegen als ze me gek maakt, en daarom lukt het haar ook altijd. Ik stoot een zacht, heel klein en kort geluidje uit die ik écht niet tegen kan houden, en ga dan ook wat verder bij haar: ik laat mijn vinger niet meer tót het randje van haar bh gaan.

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 19:19 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Een klein en zacht geluidje verliet Eleadora haar mond toen Julio het dit keer niet bij de rand van haar bh hield. Zachtjes drukten ze haar vingertoppen in zijn schouders terwijl een kleine zuigzoen ontstond in zijn nek, daar waar haar lippen waren. Eleadora sloot haar ogen terwijl ze zachtjes op haar onderlip beet en Julio dichter tegen zich aantrok, haar hoofd leggend in haar nek van genot. "Julio..." Zei ze weer zachtjes met de lichte heese ondertoon in haar stem terwijl ze haar lippen weer in zijn nek plaatsten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [BEN ER WEER! :Y) HALLOOOOTJESSSS!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    Een kriebel schiet vanuit mijn onderbuik door mijn hele lichaam - alweer. Hoe Eleadora mijn naam fluistert, en waarom.. Te bedenken dat ík haar gek kan maken.. Ergens voel ik me er goed door. Dus ik grinnik zachtjes en breng mijn lippen naar haar oor. "Is er iets, Eleadora?" fluister ik zacht, terwijl ik doe alsof ik alle controle nog heb. Mijn ademhaling klinkt nog best oké, nog even, maar mijn stem is heser en ik reageer wel degelijk op haar aanrakingen, al weet zij dat misschien niet precies.. Wat ik ook wil. Ze moet niet denken dat ik zo makkelijk ben.. Ook al heb ik een enorme zwak voor haar, ik probeer niet makkelijk te zijn. Dan druk ik een zacht kusje op haar oor en eentje iets daar onder, waarna ik mijn hoofd weer wat terug trek en mijn vinger met mijn ogen volg. Ik ga heel zorgvuldig over een klein stukje van haar borsten heen, maar niet heel ver. Niet heel gretig, en zelfs niet met een trillende vinger. Ik wil haar zich niet ongemakkelijk laten voelen en haar alleen maar wat plagen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [HALLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Heeeeeeeyyyy ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik weet niet zo goed hoe ik me moet voelen. 'Je hoeft dat niet te doen,' zeg ik dan. Ik heb geen hulp nodig. Ik kan het heus wel zelf aan. 'En ik ben niet het praattype over mijn eigenlijk gevoelens,' geef ik toe. Hij houdt me nog steeds in zijn armen en doordat ik op kijk zie ik hem grijnzen. Wacht.. Waarom grijnst hij? Denkt hij soms.. Nee dat kan niet... Zou hij me nu als een winst zien? Omdat ik in zijn armen ben. Ik maak mijn uit zijn greep los en kijk hem aan. 'Waarom grijns je?' vraag ik lichtelijk geïrriteerd.


    Joshua Chris Gayle.

    'Dan, help ik je niet.' zeg ik dan er rol met mijn ogen. Eigenwijs. 'Oke, dan praat je niet over je gevoels, het is niet dat ik je ga dwingen ofzo.' en zucht dan weer, maar snel grijns ik toch weer. Dan maakt ze zich los uit mijn armen en kijkt me lichtelijk geïrriteerd aan. 'Waarom grijns je?' zegt ze dan haast beledigend en weer grijns ik. 'Sinds wanneer is het verboden om te grijnzen?' zeg ik dan en kijk haar nog steeds grijnzend aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Coockies schreef:
    Ian Silvas

    Ik glimlach. 'Mooi.' Ik streel weer haar rug en ga dan over naar haar zij. 'Ik namelijk ook.' ik druk weer een kusje op haar kruin en kijk even toe hoe ze weer vergaat met de figuurtjes. Ik streel haar zij en pak met mijn andere de dekens die ik weer iets hoger optrek, omdat de deken naar beneden was gekropen. Ik glimlach en kijk naar het plafon.
    \

    Naomi Micheal

    Ik glimlach en voel zijn hand over mijn zij streelen en bijt even lachend op mijn lip en begin dan zijn buik te strelen, waar toch wel een aardige six-pack zit en ga met mijn vingers over de blokjes en grijns en druk dan weer en kusje in zijn nek.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    'Je vindt dat ik eigenwijs ben hè?' zeg ik dan. Ik zie het aan zijn blik. Ik zucht gefrustreerd. 'En het is verboden om te grijnzen sinds het niet grijns-waardig is dat wanneer je een meisje in je armen hebt die,' maar ik breek mijn zin af. Ik wilde namelijk zeggen die zich klote voelt. En dat ga ik niet zeggen omdat ik dan zwak lijk, en omdat het aanstellerig klinkt. Ik kijk hem aan en strijk een lok achter mijn oor. Ik kan het niet helpen dat ik hem aan blijf kijken. Mijn zin blijft onafgemaakt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben er ook weeer!]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne