• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?



    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes



    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels
    Coockies
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett
    EDWESTWICK

    Modern:
    -Alexis Ramirez Sirens
    -Kimberley McKenze
    Europe
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black
    EDWESTWICK
    - Joshua Chris Gayle Naomia

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal Naomia
    -Leslie Day
    jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Coockies
    -Luke Moore
    IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Sirens
    -Isabella McSteam
    4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi
    - Dexter Remi Loover
    IIlumination

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso TheSeasons
    -addelynn Beaquarthe
    dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz
    Amor8

    Wil je meedoen? Niet moeilijk! Maak je personage meteen aan ;)
    Wat moet ik weten:

    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Dansstijl:
    Relatie?:
    Extra:


    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders



    Ik heb deze RPG overgenomen van Klaine4Ever, zij kwam op het oorspronkelijke op het idee van een dansschool, maar ik heb veel veranderingen aangebracht nadat ze hem aan mij overgedragen had.

    rollentopic

    [ bericht aangepast op 6 sep 2012 - 23:50 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Alweer ontsnapte een kleine gesmoorde grom met een zacht geluidje uit haar mond, ze kon er niet meer tegen hoe hij haar plaagden. Eleadora drukten Julio tegen de muur, zachtjes dat wel, waarna ze haar lippen gretig in zijn nek plaatsten en haar nagels in zijn schouders drukten. Ze wist dat Julio deed alsof al haar aanrakingen hem niets deden, maar ergens leek het alsof het hem werkelijk niets deed. Zachtjes beet ze in een stukje van zijn huid terwijl het velletje een beetje loskwam waarna ze het los liet met haar tanden en weer een spoor van kusjes achter liet in zijn nek. Eleadora liet haar lippen over zijn gladde huid glijden waarna ze iets door haar knieen ging en haar lippen rond om zijn tepel zetten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeemiiiiiiiii]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [HAAAAAIII NOAAAAAAAAA :) ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    'Je vindt dat ik eigenwijs ben hè?' zeg ik dan. Ik zie het aan zijn blik. Ik zucht gefrustreerd. 'En het is verboden om te grijnzen sinds het niet grijns-waardig is dat wanneer je een meisje in je armen hebt die,' maar ik breek mijn zin af. Ik wilde namelijk zeggen die zich klote voelt. En dat ga ik niet zeggen omdat ik dan zwak lijk, en omdat het aanstellerig klinkt. Ik kijk hem aan en strijk een lok achter mijn oor. Ik kan het niet helpen dat ik hem aan blijf kijken. Mijn zin blijft onafgemaakt.


    Joshua Chris Gayle.

    Ik grinnik en kijk haar aan. 'Ik kan het gewoon niet laten om naar mooie meisjes te grijnzen en al helemaal niet als ze in mijn armen zijn.' zeg ik dan en grijns weer en blijf haar aankijken net zoals ze bij mij doet en blj grijnzen. 'Het is verboden om te grijnzen sinds het niet grijns-waardig is dat wanneer je een meisje in je armen hebt die?' vraag ik dan grijnzend. 'Wat is het, bang is, onzeker, zich klote voelt, ben ik al in de beurt?' vraag ik dan en hou nog steeds die stomme grijns op mijn gezicht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomia schreef:
    Naomi Micheal

    Ik glimlach en voel zijn hand over mijn zij streelen en bijt even lachend op mijn lip en begin dan zijn buik te strelen, waar toch wel een aardige six-pack zit en ga met mijn vingers over de blokjes en grijns en druk dan weer en kusje in zijn nek.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ondanks dat er een lichte blos op mijn wangen verschijnt zeg ik, 'Wauw, heel subtiel hoor Josh.' maar ik kan het niet laten om een beetje te lachen. Het mag dan misschien allemaal kletspraat van hem zijn, dat neemt niet weg dat het vleiend is. Maar mijn gezicht betrekt bij zijn volgende woorden. 'Ten eerste ben ik niet onzeker, daarbij ook niet bang en ik voel me niet klote.' ik kijk weg van Josh. Wat een klote opmerking.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik weet niet watik moet zeggen met Josh, haha...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [O..
    Hm..

    XD


    Gheheh, zeker te vroeg om hem haar arrogant te laten zoenen? :Y)

    Grapje hoor :P]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ja, dat ga ik doen, haha. ;)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Jushua Chris Gayle

    Ik zie dat ze beledigd is en bijt op mijn lip, ik weet dat is soms wel eens, of ja beter gezegd vaker, heel vaak gemene opmerkingen maak. Ik blijf haar aankijken. Och waarom zou ik het niet proberen zeg ik dan en grijns weer kort en kijk haar dan in haar ogen aan en pak haar hoofd tussen mijn handen en buig dan naar voren en druk mijn lippen op de hare en grijns tegen haar lippen aan.

    [Hij is nog niet verliefd.. Nog niet.. Hij doet het gewoon, ja waarom weet ik eigenlijk niet... Hij had zin om haar te zoennen, haha..]

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 20:15 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Het velletje een beetje los kwam?]

    Julio Martinéz
    Alweer een klein geluidje ontsnapt uit mijn mond. Ze is gemeen.. Zo gemeen.. Maar ook zo geweldig, zo geweldig.. De kriebels nemen toe doordat ze nu op gevoeligere plekken komt, en tja, ook daar reageer ik op. En nu wordt het steeds moeilijker om te doen alsof ze me niks doet, want ze doet me zo veel.. Ik leg mijn ene hand wat fijner in haar nek om haar te ondersteunen -niet weg te duwen-, terwijl mijn andere hand nog steeds in hetzelfde gebied blijft cirkelen.


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Omdat Josh heel erg sociaal is en eerlijk?:P

    OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ik bedoel het stukje huid waar ze inbeet, dat ze daar een beetje aantrok :3]
    Eleadora Amora Alonso

    Een zacht geluidje ontsnapte aan haar mond terwijl haar ogen sloten van genot en ze zachtjes in haar onderlip beet. Warme golven stroomden door haar lichaam terwijl kleine prikkelingen in haar onderbuik gierden. "Julio...te amo...oh Julio" fluisterden ze met een lichte hese ruis in haar stem. Eleadora legde haar hoofd in haar nek terwijl ze haar vingers dieper in zijn schouders drukten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Amor8 schreef:
    [Omdat Josh heel erg sociaal is en eerlijk?:P

    OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG OMFG]


    [Ja, Josh is lief he, hij gebruikt Les helemaal niet voor zijn eigen vermaak, haha, hij heeft volgens mij ook nog last van persoonlijkheids veranderingen, haha, de ene keer is hij lief en dan Bam, haha...]

    [ bericht aangepast op 7 sep 2012 - 20:22 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Josh kijkt me aan en voordat ik het weet kust hij me. Ik ben even perplex maar kus hem dan terug. Ik leg mijn hand tegen zijn borstkas en ga dichterbij hem zitten. Dan merk ik wat ik doe en verbreek de kus. 'Je bent echt arrogant,' mompel ik dan. En ik kijk hem aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.