• Heel simpel ;3

    De eerste persoon zegt een wens en degene die daarna komt verzint een manier zodat die wens niet uit komt (op een grappige manier) en die persoon zet er ook weer een wens bij enzovoorts......

    :p

    Ik begin wel:

    Ik wens 1.000.000 euro

    Je krijgt een paard, maar het haat je.

    Ik wou dat ik kon vliegen, hehe.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Je krijgt vleugels, vliegt tegen een raam aan en gaat dood.

    Ik wouw dat ik Justin Bieber ontmoet.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Justin ontmoet je bij een meet and greet. Je bent met een vriendin die kop koffie vast heeft. Door opwinding begin je te gillen en slaat de beker perongeluk over Justins gezicht heen en je krijgt een verbod om ooit nog bij hem in de buurt te komen.

    Ik wou dat ik gedachte kon lezen


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Je wens komt uit. Je kunt de gedachten lezen van iedereen die je op straat tegenkomt, maar daardoor raak je gestrest en na een week durf je niet meer naar buiten.

    Ik wens dat ik op een boerderij ver van de grote stad woon.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Het leger valt de boerderij aan vanwege illegaal stro waar drugs in zitten verstopt. De dieren schamen zich dood en rennen weg, waardoor je geen geld meer hebt en uiteindelijk in de bak beland.

    Ik wouw dat ik een grote voorraad Ben&Jerry's ijs had zodat ik me vol kon eten.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Je krijgt een levenslange voorraad, maar alles wordt in één keer bezorgd. Hierdoor heb je zoveel stroom voor de koeling nodig dat er kortsluiting komt, dus alles smelt en je verdrinkt in gesmolten ijs.

    Ik wil een keer een verhaal afmaken, in plaats van dat ik er na een paar hoofdstukken mee ophoud.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Dat lukt je, maar ineens krijg je writersblock en flip je waardoor je tegen het leger van salamanders begint te praten.

    Ik wou dat ik weer inspiratie had.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Je krijgt teveel inspiratie en sterft vanwege dat je gek word.

    Ik wouw dat ik de vriendin van Reece Mastin was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Je wordt zijn vriendin, maar hij wilt niet meer bij je in de buurt zijn omdat je nog steeds door varkens en koeien achterna wordt gezeten.
    Ik wens dat ik een pratende kokosnoot als huisdier krijg.


    yeehh

    VARKENS ZIJN TOEVALLIG MIJN LIEVELINGSDIEREN. Maar zo niet meer >_>

    Je kokosnoot word doormiddengeslagen door een man in een pandapak met een tennisracket -Inspiratie door Victorious o_o-

    Ik wouw dat ik stiekem de Avatar was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Iedereen wordt fan van je en probeert je te knuffelen, waardoor je wordt platgedrukt en voor altijd een Voldie-neus hebt.

    Ik wens dat mijn broertje minder vervelend was D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Je wens komt uit, maar nu is hij zo stil dat het leven saai wordt.

    Ik wens dat het alweer opnieuw weekend is.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Maar dat weekend loopt ook weer ten einde en het was je laatste wens!

    Ik wens dat ik een chocoladekoekje van Ikea heb.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Je mag naar Ikea om het chocoladekoekje te halen, maar de Ikea is dicht.

    Ik wouw dat er geen lepels meer bestonden.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Die bestaan niet meer ! Maar nu kan je geen soep meer eten en raak je zo gefrustreerd dat je iedereen op je pas neerschiet.

    Ik wil een unicorn genaamd Fred.

    [ bericht aangepast op 9 sep 2012 - 23:15 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.